Catwoman sokağın karanlığından çıkarken, üstüne gelen saldırıyı çevik bir hareketle atlatmayı başardı.Catwoman'ın yeri hakkında benim bile hiçbir fikrim yoktu. Bu adam nasıl oldu da Selina'nın saklandığı yeri bulmayı başardı?
Bu benim de bulunduğum anlamına mı geliyor?
Hayır, hayır. Eğer beni bulsaydı Selina'nın dikkatini dağıtmak için bana saldırırdı öğle değil mi? Nereden bakarsan bak ben çok daha kolay bir hedefim.
Tabi bana saldırmamasının başka bir sebebi de olabilir. Kesin bir çıkarım yapmak için yeterli bir bilgim ve zamanım yok.
Selina kırbacını yangın merdivenlerinin destek noktalarından birine bağladı ve karşı binaya geçip yerden destek olarak tüm gücüyle çekti.
Merdivenler bir anda yıkılmaya başladı!
Lanet olsun gerçekten insan mısın?! Bunu nasıl yaptın?!
Hayır, odaklanmam gereken şey bu değil? Selina az önce o adamı öldürmeye mi çalıştı?
Büyük bir yığın, şapkalı adamın üstüne düşerken Selina hızla pozisyonunu değiştirdi ve yeninden gölgelere girdi.
Gotham hakkında bir not ekleyecek olsaydım. Karanlık ve gölgeler dışında eksik olmayan bir şey bulmanız zor olur derdim.
Daha gece bile olmadı ama karanlık gökyüzü ve gölgeli sokaklar, burayı mükemmel bir saklanma alanı yapıyor.
Sanırım Catwoman olmasının bir sebebi var. Şehri herkesten iyi tanıyor.
*Booom!*
Bir patlamayle birlikte, adamın üstüne düşen enkaz yığınının parçalandığını gördüm.
Görünüşe göre saldırı bu adam iöin ölümcül değildi.
Böyle bir saldırı bile onun düşmesine izin vermeyecek gibi görünüyor.
Geri çekilmeli miyim? Yoksa yardım etmeye mi çalışmalıyım?
Savaş alanında Selina'ya yük olabilir ve işleri kötüleştirebilirim. Öte yandan rakip, kaçsak bile bizi takip edebildiğini söyledi. Selina ise dövüşten önce halledemezsem kaçacağız demişti. Ama bu, onun bizi bulabileceği bilgisini öğrenmeden önceydi. Onu burda yenmek, zaman kazanmanın en iyi yolu olurdu.
Sonuçta önceki karşılaştığımız adamlardan tamamen başka bir seviyede. Dahası muhtemelen yeteneklerini saklıyor. Tek gücünün pikaçu yıldırımları atmak olduğunu sanmıyorum. Bir çeşit Gandalf olmasa da tahminen yetenekli bir büyücü olmalı.
Hızlıca düşündükten sonra beklemeye karar verdim.
Burada kalacağım ve bir açıklık aramaya çalışacağım. Eğer yardım edebilirsem ne yapabildiğime bir bakarım. Bir şey yapamazsam sadece başımı alçakta tutmam gerekecek.
Sokağın diğer ucunda Selina, tekrardan gölgelerden çıktığında enkaz dağılmıştı. Ancak adam görüş açımda değildi. Yine de bu, saldırmasını engellemedi. Aslında hareketleri çok mantıklıydı. Anladığım kadarıyla Selina, uzak mesafede pikaçu adam avantajlı olduğu için yakın dövüşü seçmişti.
Adamın kolunu yakalayıp çekti ve ani bir hareketle tekme attı. Ancak tekmesi, adamın ellerinden çıkan sarı ışıklar yayan bir çember ile bloklan dığında hemen saldırısından güç aldı ve bir ters salto atarak yeniden mesafesini açtı.
Bu gerçekten üst düzey bir hareketti!
"Az önce kendine bir hayli güveniyordun. Biraz soluklanmak ister misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC Evreninde Hayatta Kalma Rehberi
FanfictionGerçekçi bir kızın DC evrenine göç ederek kendi yolunu bulmaya çalışmasını konu alıyor. Bu bir kendini bulma, uyum sağlama ve gelişme hikayesi. ********* Seride referans olarak DC eserlerinden bilgiler ve spoilerlar içerir. Her bilgi paylaşımında cü...