Bölüm 12- Zihnin İçinde

254 27 11
                                    


Benim için her şey kendini karanlığa bıraktıktan sonra, bilinmeyen bir süre  geçti ve bilincim yavaşça açılmaya başladı.

Ancak beklenenin aksine bilincimin açık olmasına rağmen bedenim son derece yorgun olduğu için tam anlamıyla uyanmayı başaramadım. Sadece karanlığın içinde zihnimin derinliklerinde uyanmayı başardım.

Biraz ürkütücü olsa ve sebebini tam olarak bilmesem de küçük bir tahminde bulunmak fazla zor olmadı. Son derece yorgun olan bedenimin yanı sıra büyülü eserin bedenimdeki etkisi ve yetiştirme tekniğinden çektiğim güç, yan etkilerini gösteriyordu.

'Kılıç Yolu' isimli yetiştirme tekniği zihnime girdiğine yoğun bilgi denizi bir anda anlayıp özümsemek için çok fazlaydı. Kabaca inceleyip yetiştirme yoluna başlamak için ölmek gibi saçma bir gereksinim gördüğümde bu bozuk şeyi daha sonra incelemek üzere zihnimin bir kenarına bırakıp o anki sorunlarıma odaklanmaya karar vermiştim. Ardından içinde bulunduğum gittikçe kaotikleşti ve karmaşıklaşarak dinlenmek ve soluklanmak için kendime zaman ayıracak vaktim olmadı. Tüm bu stres ve koşuşturmaca altında edindiğim yetiştirme tekniği bile aklımdan çıkmıştı!

Neyse ki kritik bir anda hatırlayıp şans eseri içinden bazı önemli bilgiler bulmayı başardım.

Bedenime giren tuhaf ısının, bir çeşit büyülü enerji olduğu sonucuna vardım. Normal bir insan olarak bu enerji bedenimi içten kavurarak yakmaya ve organlarımı yok etmeye başlayacaktı. Eğer ölümsüz yoluna giriş yapmış ve dantianımı açmış olsaydım, bu benim için herhangi bir sorun olmazdı. Sonuçta bu büyülü ısı nihayetinde enerjinin bir biçimi. Onu dantianıma çekip işleyebilir ve gerçek qi enerjisini dönüştürerek bedenimi güçlendirebilirdim. Bu şekilde bakıldığında o anki durumum bir krizden çok gücümü arttırabileceğim bir fırsat durumu olurdu. Ancak açmak için önce yaşam ipliğini ezip ölmem gereken dantian, vücudumda açık olmadığından bu yaşam ve ölüm arasında son derece tehlikeli bir durumdu.

Yetiştirme tekniği içerisinde aradığım bilgi, bu büyülü enerjiyi dantianıma çekmeden başka bir enerji formuna dönüştürüp dönüştüremeyeceğime bakmaktı. Bu sırada yetiştirme tekniğinin zihinsel yönü olan 'dao'yu arama' bölümüne baktım. Dantian, bedenin gelişimi için bir yol sağlarken, gerçek Dao'nun arayışı zihinsel yolun kilidiydi. Dao aslen hayat felsefemi, kişiliğimi, niyetimi, mizacımı ve aradığım yolu tanımlıyor. Kendi Dao'mu oluşturmak için Dantian'ıma ihtiyacım yok. Öte yandan Dantian ve Zihinsel Dao'm birbirine bağlanmadığı sürece ölümsüz güçlerini kullanmam da imkansız görünüyor.

Öyleyse kendi başına Dao ne işe yarıyor?

Zihinsel Dao, dantian ile bağlanmadan da kişiye güç verebilir gibi görünüyor. Sadece bu güç, fiziksel olmayacak. Bir tahminde bulunmam gerekirse son zamanlarda tanıştığım Batman dahi, bilinçli ya da bilinçsiz olarak kendi Dao'sunu oluşturmuş olmalı. Asla pes etmeyen, irade ve azimden oluşan mizacı, kendini asla öldürmemek gibi kesin kurallarla sınırlandırmış. Birisini asla öldürmeyecek olması, kendi yeteneklerini kısıtlarken Dao'sunu besleyerek azmini güçlendiriyor olmalı. Elbette bu yalnızca benim tahminim bundan emin değilim. Sonuçta bu Dao arayışı işinde çok yeniyim.

Arkham'daki kriz anında, büyülü enerjiyi Dao enerjisine çevirmenin bir yolunu bulmayı başardım. Ancak bu enerji türünü seçmem için yeterli zamanım veya bilgim yoktu. Bu nedenle oldukça doğaçlama yapmam gerekiyordu. Bu nedenle bu enerjiyi, bu dünyada en çok ihtiyaç duyduğumu düşündüğüm duyguya çevirmeye karar verdim. Dao mizacımda en çok gerekli olan ve bende şimdiye kadar yetersiz olan şeye; Cesarete!

Doğru. O anda kendi mizacım ile yapmanın olanaksız olduğu bir şekilde cesaret patlaması içinde tüm korkumu yok ederek Grundy'e koştum ve içindeki iki mücevher parçasını kendime çekmeye çalıştım. Aslında bu gerçekten aptallıktı ve o anda bunun farkında değildim.

DC Evreninde Hayatta Kalma RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin