1. Bölüm - TANITIM ve YOLCULUK KARARI

423 31 25
                                    

*Kitap kapağı için Loveday_lupin_66 e teşekkür ederim.

*Kitap kapağı için Loveday_lupin_66 e teşekkür ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

#karar

***

*** Ana karakterleri tanıyalım.***

Miço Joe Jones ( okunuşu Co Cons) :
Roman bu kahramanın gözünden anlatılmıştır.•
Joe Jones henüz 16 yaşlarında, zeki, güvenilir, fedakâr, cesur ancak acemi, genç bir denizci.

Kaptan : Gemideki en sert adam.
Acıma duygusundan yoksun ve
herkese mesafali bir korsan.

2.kaptan William : Geminin ikinci yetkilisi. Şerefli ve becerikli yani usta bir denizci.

-Bekçi-Bill Wilson : Becerikli, güvenilmeyen, acımasız bir korsan.

Aşçı Martin Evans : Miço ile en samimi kişi.

-Kara denizci- Jocab : Çetin ceviz, güçlü ve akıllı bir karakter.

-Kitapçı- Daniel: Kara denizcinin arkadaşı

İhtiyar Oliver Brown : Kaftan'ın eski mürettabatının üyesiydi.

°°Tabi bunun yanında romanın yardımcı karakterleri de var.°°
(Doktor, Steven, Richard,Jim,
Adanın tutsağı Tom,Harry, Noah...)

***
Hikâyeye geçelim.
***

Yıl 1630... Haziran ayında...

Liman görevlisi Liam'ın kaptanın bizi çağardığını söylediğini duyar duymaz koşarak limanın en uç köşesine demir atmış olan gemimiz "Cruelty"nin yanına geldim.

Limana çarpacak gibi sallanan "Cruelty" geniş güverte ve yelkenleriyle birazda yılların pasıyla küflenmiş demir kısımlarıyla henüz beş aydır çalıştığım ve limanın en büyük gemilerinden biriydi. Bu gemi beni oldukça heyecanlandırıyordu.
Kaptan henüz bir acemi olan beni
güverte temizliği gibi işlerde uygun görsede, son iki aydır kaptan ve geminin belli başlı ileri gelenlerinin
birşeylerle meşgul oldukları fark ettim.

Birkaç defa yakın adalara, kısa süreli seyyahlar yaptım. Ancak o sıralar, daha çok gemi karaya yanaştığında işe yarıyordum.

Herkesin gemiye toplanmış olduğunu görünce yavaşça iskeleden gemiye çıktım. İçinde su ve barut olan eski variller kamaranın yanında, halatlar özensizce toplanıp bir kenara bırakılmıştı. İki teneke kutuda da barutlar bulunuyordu.

•GİZEMLİ ADA•     (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin