2.kaptan önce kılıcını savurdu. Sonra da bekçi.Bekçi kayanın üzerine çıktığında 2.kaptan da yüzünü alan dehşet verici ifade ile ona bakıyordu.
Bekçi bacağının acısını azalmaya çalışır gibi dişlerini sıkıyordu. Kemerini düzeltti ve kanayan yüzünü eliyle sildi.
Sonra çok yüksek olmayan kayadan 2.kaptan'ın önüne atladı.
Bekçinin vurduğu ağır darbe ile 2.kaptan bir süre sendeleyerek kıcını bekçinin karnına geçirmeyi be kadar istediğini söyledi.
Savaş hakırışına benzer bir hiddetle bekçiye doğru ilerledi. Bekçi yavaşça doğruldu.
Korkunç bir kavganın sonunda 2.kaptan da bekçi de yaralar almıştı.
"Ölüm sana yakışır, "diye konuştu 2.kaptan "sen ölümü hakkettin."
Bacağı kolu ve küçük bir sıyrık da göğsünde bulunan bekçinin hiç hali yokmuş gibiydi.
Akan kanlarından dolayı yüzü beyazlamaya başlamıştı.2.kaptan William son bir kuvvetle kılıcını bekçinin karnına geçirmeyi başardı.
Ağır bir darbe alan bekçinin yüzü bir anda değişti. Acı ile gözlerini kıstı.
2.kaptan hızla kılıcını çekti.
Bekçi elini geminin eski tahtasına dayadı, boynu büküldü.
"Aah ah" diyerek inliyordu.
William'a bakmadan dura dura konuşmaya başladı.
" William ... hazinede gözün mü var ? ....
Eğer öyleyse... ruhum rüyalarına ... gelecektir dostum. "2.kaptan William hiç kuşkusuz gözünün önüne ölen mürettebatı geldiğinde iki adım ileri atarak bekçiye sertçe yumruk vurdu.
Bekçi ikinci kez sığ suya düştü. Yüz üstü, eli karnında, gözleri ise kapalı.
Bunu gören bekçinin mürettebatı daha da hırsla mücadele etmeye giriştiler.
Ama ne fayda ki geriye kalan dört kişi de öldürüldü.İleride kalanlar kaçmaya ya da kaçamayacak durumda olanlar ise kendilerini suya attılar. Aralarından ikisi düşerek kayalara çarptılar ve muhtemelen öldüler.
"Ah... Ölüme gelin bekçinin köpekleri, ölüme !" diye bağarıyordu kaptan kılıcını gösterek.
Anlaşılan Richard bayılmıştı, vurulmamıştı. Uyandı, sendeleyerek kalktı ve ne olup bittiğini anlamak için etrafına bakındı.
Ardından koşarak 2.kaptanın yanına geldi. Ben de 2.kaptan'ın yorgun halinden dolayı koluna girdim. Kara denizci'nin yanına geldik.
Gözlerini kısnış, alnından terler akıyor, elinle kurşun yediği karnını tutuyordu.
"Jocap henüz sana ölmek yok." dedi 2. Kaptan yorgunluğun ve zaferin verdiği mutluluğu ile.
Kara denizci çektiği acıya rağmen gülümseyebilmişti.
Kaptanın yardımı ile Harry de öksürerek ayağa kalktı.
Kaç kişinin öldüğünü bilmiyorum ama iki tarafın toplamı 25 kişiden az değildi.
Jason'un cesedi sırt üstü bir kayanın üstündeydi. Sırtından vurulmuştu.
Daha önce Jason tarafından vurulan Thomas'ın 'koçum' diyerek seslendiği adam da suyun içindeydi.
Bekçinin adamlarından bir yaralı adam düşe kalka yürümeye çalışarak yanımızdan gitmeye çalışıyordu.
2.kaptan gitmesine izin vermemizi söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•GİZEMLİ ADA• (Tamamlandı)
Adventure"Onu bulduğumda ölmek için köpek gibi yalvaracak ! Canını en acı şekilde alacağım !" dedi Jason. Kimden bahsettiği ise merak konusuydu. "İnan bana şimdiye çoktan leşi çıkmıştır." dedi Thomas kaşları gözüyle birleşmiş gibi aşağıya indirmiş ve sinirli...