*Momir*
Gledam je kako odlazi. U meni bes kuva. Ceo dan sam nervozan i besan. Otišla je kod njega. Njemu je otišla. Iako je bio nasilan prema njoj ona je ipak njemu otišla. Koja sam ja budala. Mislio sam da me zaista još uvek voli.
A ona...
Ona je otrčala kod njega čim je čula da je doživeo nesreću. A mene ko jebe. Momir nije važan. Nebitan je.
Još mi zuji u ušima Milicin šamar od danas. Tako me zavalila da mi još u glavi odzvanja. Mislio sam da će mi se glava raspasti od njene silne dreke. Besno mi je objašnjavala razlog odlaska kod njega i još besnije me kritikovala zbog ljubomore.
A možda...
Mozda je i u pravu. Kad malo bolje razmislim vratila se isti dan, i to pravo kod mene. Bila je vidno uznemirena kad sam je ugledao. Uplašila se za mene.
Rame me boli i pored lekova koje sam popio. To mi još više stvara nervozu. Besno rukom udarim od tvrdi bukovi sto i čaša koja se na njemu nalazila padne na pod razbivši se u hiljadu sićušnih delića.
Odjurim do sobe i na brzinu se obučem. Zgrabim telefon sa komode i okrećem dobro poznati broj. Njen broj. Ne javlja mi se. Zgrabim jaknu i ključeve i izlećem iz kuće. Ulazim u auto dok i dalje pokušavam da je dobijem. Ne javlja mi se.
Samo se javi da znam da si dobro.
Napišem joj u poruci. Očigledno je da neće da mi se javi. Ljuta je na mene. Povredio sam je.
Ne moraš da brineš ti za mene. Kad nisi u stanju da me saslušaš onda ne moraš ni brinuti za mene.
Ubrzo mi stigne odgovor od nje. Besno udarim rukom po volanu i pustim suze da mi poteknu.
Pa za koga ću brinuti ako ne za nju?
Opet sam zeznuo stvar. Opet sam je povredio. Iznova i iznova radim jedno te isto. O Momire koja si ti budala.
Volim te sunce moje.
Želeo sam još nešto da joj napišem, ali nisam. Hoću lično ispred nje to da joj kažem.
Priberem se i startujem auto. Idem prvo kod nje kući. Kako je nisam tamo našao, a pošto ni Dragan nije znao gde je ona okrenem Danila.
- Brate jesmo li te prizvali mislima? - javi mi se on začudjeno
- Šta bre ti pričaš?
- Šta se desilo? Zašto tako zvučiš?
- Zajebao sam stvar. Opet.
- Pa ti nisi normalan. Šta si sad uradio?
- Pričaću ti drugi put. Nego jel možeš da mi je nadješ putem GPS.
- Mogu, aj odmah ti šaljem lokaciju. Ali Momire nemoj neku glupost da bi napravio. Idemo zajedno. Jesam li bio jasan? - kaže mi ozbiljnim tonom.
- Danilo ona je ovde. Malopre je dolazila do mene i posvadjali smo se. Ispao sam budala sad hoću da ispravim stvar. Prekidaj i traži je.
-Druže ja sam ti je već našao. Znam gde je. Šaljem ti lokaciju.
-Hvala ti brate moj.
- Nema na čemu, briši sad i pamet u glavu.
Prekinem poziv i ne prodje par sekundi kad mi stigne njena lokacija. Nasmejem se kad vidim gde je.
Kako sam mogao da smetnem sa uma. Pa na ovom mestu smo se često u početku sastajali. Mesto naše ljubavi.
Brzo sam stigao, ugledam njen auto i osmehnem se. Tu je. Našao sam je. Krenem užurbano kamenom stazom uz brdo. Ugledam je kako oslonjena na drvenu ogradu gleda u predeo uspred nje. Ramena joj podrhtavaju. Pridjem joj i zagrlim je. Glavom zaronim u njemu kosu i tiho joj šapnem na uvo.
आप पढ़ रहे हैं
Otkucaji srca 🔚
रोमांसNijedna nije kao ti. Jedna greška je bila dovoljna da te izgubim. Sad kad sam te našao ne puštam te ponovo.