16.poglavlje

1K 78 25
                                    

***Momir***

Sunčevi zraci probijaju u sobu. Budim se i sklopljenih očiju opipavam drugi kraj kreveta.
Nema je.
Ustajem sanovno iz kreveta. Otvaram lagano vrata sobe i udarim sam sebe u čelo jer se setim kad čujem glasove iz kuhinje.

Sinoć smo se dogovorili sa tetkom da dodje na doručak. Vraćam se do ormara i na brzinu obučem.

Ulazim u kuhinju i tu me dočekaju zabrinuta lica. Danilo i Davor nervozno šetaju levo-desno, dok Sunčica i Violeta zabrinuto gledaju u pod.

-Šta se desilo?- upitam Sunčicu dok je grlim sa ledja.

- Milena i Milica se ne javljaju od sinoć. - odgovori moje sunce zabrinuto.

- Hoćete li stati više? Zavrte mi se u glavi od vas dvojice!- povisim ton na Davora i Danila.

- Ne shvatam gde su mogle da odu. Da nisu...- oglasi se tetka zabrinuto.

- Misliš da su otišle kod nje? - upita je Sunčica.

- Sa Milenom je sve moguće. Ali kad dodam njoj Milicu ne verujem da su tamo otišle.- odgovori joj zbunjeno.

Zovem moju ludu sestru koja mi uporno treći put zaredom odbija poziv. Sad i mene hvata nervoza.

- Šta su vam rekle gde idu?- upitam nervozno.

-Jedna kod druge. -odgovara mi Danilo.

-Šta?!?! I vama to nije bilo dovoljno da shvatite da...-prekida me zvono na vratima.

Sunčica ustaje i odlazi da otvori pa podjem i ja za njom.

Na vratima stoje Milica i Milena sa sve  vezanom Valentinom.

Okrećem se i krenem nazad ka kuhinji kad mi dodje do mozga šta sam upravo video te se odmah okrećem ka vratima.

-Dobro da li ste vas dve normalne? Milena ja znam da tebi fali stolarija u glavi, ali Milice ti me iznenadjuješ. Zaboga odvežite je!- uzviknem začunjeno.

- Bato mi smo rodjeni. Kako meni tako i tebi. Ne znam dal shvataš to.-reče Milena sa širokim osmehom na licu.

Sunčica menja boje na licu. Vidim da je ljuta što je vidi u našoj kući. Prilazim joj polako i privlačim u zagrljaj.

- Šta ti je princezo? -upitam je zabrinuto dok provlačim prste kroz njenu kosu.

- Besna sam na njih dve. Ovo je trebalo da se reši mirnim putem, ne ovako. - kaže uznemireno.

-Ne dam ja tebe. Tu sam da nas branim od svega. Rešiće se i ovo. - lagano spustim nežan poljubac na njen obraz, na šta ona samo duboko uzdahne.

Skupimo se svi u dnevnu sobu. Svi smo šokirani prizorom ispred nas. Valentina stoji na sred sobe. Milica i Milena su pored nje.

- Ja odlepim traku, ti pričaš. Uskoro ti sestra dolazi tako da ne možeš da nas slažeš. - reče besno Milica.

- Aman odvežite je. Koji vam je djavo? Sta je ušlo u vas? - gledam u Sunčicu kako skače ka odveže Valentinu.

Otkucaji srca 🔚Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz