Vrijedag 2.

702 21 4
                                    

Eva zat aan de eettafel, Wolfs stond nog steeds onder de douche. al een paar minuten mat het duurde voor haar gevoel lang, ze wou het hem vertellen, hij wist het dus ze kom bijna niet meer terug. het is aan de andere kant een opluchting maar ook weer niet. straks voelt hij helemaal niks voor haar en dan? Ging er steeds door haar hoofd.
Ze werd ineen uit haar gedachte geschud door haar mobiel, hij ging af. ze keek op het scherm wie het was. er stond Maurice. Ze pakte haar mobiel van tafel en nam op.

Pov Wolfs:
Wat zou ze willen zeggen? Ging er steeds door mijn hoofd heen, ik wist het niet heel goed. Eva is niet iemand van het snel dingen zeggen over privé dingen. ik stond heerlijk onder de douche. Eva was er alleen niet dt vond ik jammer, maar ik moet me gedachten en consentatie ook op andere dingen richten. Dat ging vaak moeilijk. Ik wist gewoon soms niets te zeggen tegen haar. dan was het stil maar ze zei dan niks en voor haar was het vast niet erg maar ik vond de stilte soms erg saai. beetje voor je kijken en naast iemand zitten en geen woord te zeggen. Ik hield daar oms helemaal niet van. Ik waste mijn lichaam.

Eva hing op ze ou straks naar Maurice gaan, ze wou eigelijk wat met Wolfs doen maar Maurice ziet ze de laatste tijd zo weinig! Ze had met hem afgesproken dat ze er om 3 uur was. het was nu 11 uur dus ze had nog even de tijd. Wolfs was nog niet klaar met douche. Eva besloot maar even naar boven te gaan om te vragen of Wolfs al gegeten had. Eva liep de trap op en liep naar de badkamer. "Flo heb jij al gegeten?"Zei Eva aan de andere kant van de deur. "Wat?"Vroeg Wolfs, hij kon het niet heel goed horen door de douch. "Of jij al ontbeten heb?"Vroeg Eva opnieuw.Wolfs had de douche uit gezet. "Nee"antwoorde hij."Oke,ik ga weer naar benede ik zie je zo wel"Zei Eva en ze bleef nog even staan om te horen of hij kaar was met douche. Wolfs zette niet de douche weer aan dus hij was klaar. een minute later liep Eva naar benede. Toen ze beneden was pakte ze plasemats en borden en bestek. Het leek haar een leuk idee om met hem gezellig en uit gebruid te ontbijten, en dan kon hij ook eens zien dat Eva wel kon koken. Eva legte allemaal vleeswaren,kaas en zoetigheid op tafel. Ze keek ook nog even in de kelder om te kijken of ze nog afbakbroodjes haden.

Eva was in de kelder op zoek naar afbakbroodjes, Wolfs kwam net op het moment naar benede toen Eva net in de kleder was. Hij keek naar de eettafel en de keuken. De tafel was gedekt. het zag er leuk uit vnd hij en hij zag op het fornuis een steel pannetje staan met een doosje eieren er naast. Wolfs pakte het pannetje en deedt er Water in, hij wou net het gas aan zetten todat hij ineens hoorde "Nee,Flo ik kan dit wel alleen"Zei Eva en ze rende naar hem toe met een pak keizerbroodjes. Wolfs zetten gelijk het pannetje weer op het fornuis en keek Eva aan, "Moet ik helpen?" vroeg hij lief maar Eva antwoorde "Nee, ik kan dit wel alleen!" Zei ze en ze zetten de oven aan op 200 graden en vervolgens deedt ze 4 eieren in de pan met water en zette het gas aan. "Eva wat is er met jou aan de hand?"Vroeg Wolfs. "Niks ik dacht ik maak even een lekker ontbijtje voor ons" Zei Eva en ze zetten een kook wekkertje aan.

na 20 minuten was alles klaar en zette ze alles op de tafel. Eva en Wolfs gingen aan tafel zitten en begonnen te ontbijten. "Wat is dit toch lekker Eeef!"Zei Wolfs tegen Eva. Om een beetje een gesprek te beginnen. "Dankje!"Antwoorde ze.Wolfs pakte een eitje uit het pannetje en keek of hij goed was van binnen. Eva had een beetje het gevoel alsof zein Masterchef zat. Hij keek heel erg naar het ei en Eva snapte het iet helemaal maar het zal wel dacht ze. "En kan k mee doen met Masterchef?"Zei Eva en Wolfs begon te lachen. "HAHAHA masterchef eibakken" Zei hij en Eva keek hem serieus aan "Is hij goed?je bent zo naar hem aan het kijken" Zei ze en Wolfs keek haar aan. "Ja, heerlijk!"en hij nam een haje van het ei. "Je had hem nog niet eens geproeft"Zei Eva en zei pakte ook een ei om te proeven of hij goed gelukt was, een ei moest niet mis gaan het is het makkelijkste wat er is om klaar te maken. Vroeger kookte ik alleen pannekoeken en eieren maar veder bestede ze graag eten mijn vader wou toch nooit voor haar en Maurice koken en Eva had er noit zin in. haar vader kwam altijd met het eten thuis dus als ze het dan bestelde bakte ze het even op zodat het leek dat ze heet gekookt had.Dat deedt ze jaren zo en hij ad het nooit door, Maurice wist het alleen veder niemand, maarja ze wou vroeger geen huisvrouw worden. Ïk ga om 3 uur naar Maurice"Zei eva en Wolfs keek haar aan. "Is goed Eeef! ik denk dat ik dan even naar Fleur ga" Zei hij. Eva was helemala vrgeten dat ze haar gevoelens ging delen met hem, maar er kwam niet echt een goed moment.

Ze waren klaar met eten Wols haalde alles van tafel af, vaak deedt Eva dat maar dit keer Wolfs. "Eef! vanavond ga ik je leren koken"Zei Wolfs maar Eva vond dat niet zo'n goed plan. "Ik en koken? dat gaat niet samen hoor!"Zei Eva en ze probeerde het uit zijn hoofd te zetten maar hij begon al weer lief te kijken, Eva smolt altijd als hij zo'n lief lachje opzetten en dan ging praten. Wolfs liep op haar af met dat hele lieve hoofdje en Eva bleef hem strak in zijn ogen aan kijken.Hij kwam steeds dichter bij. "Wat wil je vanavond gaan koken?"Vroeg Wolfs opnieuw. Eva dacht even na "Bloemkool"zei ze ineens. "Is goed ik haal het vanmiddag wel"Zei Wolfs en hij zette nog een paar stappen vooruit.

Vermist (Flikken Maastricht)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu