Eva,Wolfs en Jolijn liepen het bureau binnen. Iedereen was er aal bijna. ze moesten allen nog wachten op Marjan en Laura. Er stond al een grote bus voor het bureau. daar moesten we met z'n alle in als het goed was dacht Eva. Marjan en Laura moeten altijd te laat zijn. sommige mensen van het corps snapte niet dat hun bj de poitie werkte. Ze deden daarom ook de reseptie.
Na een kwartier waren Marjan en Laura eindelijk aan gekomen. Iedereen kon eindelijk de bus in em ze gingen op weg naar hun uitje. niemand wist nog wat voor uitje ze hadden alleen Mechels. "Mag ik even jullie aandacht?"werd er met eens stem omgeroepen. Iedereen was gelijk stil en wachte totdat Mechels weer begon te praten. "Jullie weten natuurlijk niet waar we heen gaan maar ik wel.... we gaan namelijk met z'n alle Paintballen!" Iedereen was er heel enthausiast over. Eva en Wolfs zaten naast elkaar in de bus. Eigelijk alle partners zaten naast elkaar. het zag er erg grappig uit. "en ben je blij dat we gaan painballen?" Vroeg Eva en Wolfs keek haar aan "Ik maak je af!" Eva begon te lachen. "het is zo! Ik weet het zeker" zei wolfs zelfverzekerd.
Ze hadden heerlijk gepaintbalt. Eva had toch gewonnen van Wolfs. ze had hem zelf op zijn kont geraakt. "Eeh Wolfs je heb vast een lekker kontje" werd er steeds geroepen. Eva moest er wel om lachen en eva zag er ook wel de lol van in.
--------------------
Dit is het einde! Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vonden😊 ik ben al bezig met een nieuwex bedankt voor het lezen
JE LEEST
Vermist (Flikken Maastricht)
FanficEva en Wolfs krijgen een zaak van een verdwenen baby. Eva raakt erg emotioneel over de zaak en Wolfs weet even niet zo heel goed hoe hij haar moet helpen en wat hij hier mee moet.