"Eva, daar denk je toch wel eens aan? Ik wist het ook niet maar zo ineens was ik het. Eef jij bent vast een perfecte moeder" Zei Wolfs en die woorden raakte Eva."Ik zie wel wanneer het op mijn pad komt" zei Eva.
Eva en Wolfs waren aan gekomen bij het bureau. Ze gingen meteen achter hun computers zitten. "Eef, typ jij het verslag even? Wil je het dan ook mailen naar Mechels."Vroeg Wolfs aan Eva. ze deden het bijna bij elke zaak. Hun gesprekken of informatie door mailen naar Mechels, dan zou zij het weet naar het om of ergens anders mee delen. Het was soms ook heel erg handig. Zo hoefden ze soms niet naar Mechels haar kantoor te gaan. Niet dat dat zo'n ent lopen was. Maar als Mechels er niet was was het handig. Eva begin gelijk te typen.
06-02-2015
De moeder en vader van Marlijn moesten allebei om 8 uur beginnen. lieke bijlman (de moeder van Marlijn) heeft haar naar de kinderopvang gebracht om tien over half 8. vervolgens ging ze naar haar week. De vader van Marlijn (Jeroen bink) heeft haar alleen nog maar thuis gezien. hij ging na dat zijn vriendin weg ging met zijn dochter naar zijn kantoor. Jeroen werkt als advocaat en Lieke als verpleegster in een verzorgingshuis. Mevrouw Bijlman heeft geen idee wie haar dochtertje zou hebben mee genomen. Meneer bink kent ook geen mensen die dat zou kunnen gedaan hebben. de kinderopvang medewerkers moeten we nog spreken.rouw"Vriendelijke groet,
Eva Van Dongen & Floris Wolfs.Eva klikte op verzenden . Na een paar minuten werden ze geroepen doe Mechels. "Wolfs, Van Dongen willen jullie even komen" Zei Mechels en Eva en Wolfs stonden op en liepen naar het kantoor van Mechels. Ze hoede niet zo lang te lopen, ze waren er met 7 stapen er al. "Eva, ik had je verslag gelezen, zou je me even breeder dingen willen vertellen?"Vroeg Mechels aan Eva. "Ja, ik was nog niet helemaal klaar.. ik was nog wat dingen vergeten."Zei Eva. "Eva dat alt me van je tegen"ei Mechels gelijk. "Sorry mevrouw u krijgt zo wel het hele verslag."Antwoorde Eva. "Wolfs wat ga jij zo doen?"Vroeg Mechels aan Wolfs. "Ik ga zo even de kinderopvang bellen om te vragen of wij even langs kunnen komen"Antwoorde Wolfs. "Oke, Ga maar! Eva blijf jij nog even?". "Natuurlijk, mevrouw."Antwoorde Eva. "Leg het eens even allemaal iets uitebreider uit, ik snpte het meeste wel niet maar er is niet vee op geschreven"Zei Mechels en Eva keek even via het raam naar bellende Wolfs."Ik en Wolfs gingen even naar de ouders van Marlijn, omdat we nog niet veel wisten. Logisch want dat kan je ook niet allemaal hebben in een uur, Ik en Wolfs bede aan en e moeder van Marlijn deedt open. Lieke Bijlman." "Eva ik hoef niet alles in deltail te weten allen van de zaak iet wie er open deedt.." Zei Mechels op een beetje een geriteerde toon. "Daar wou ik dus net mee beginnen mevrouw" Antwoord Eva en ze ing weet veder met haar verhaal,"Haar vriend is advocaat, ik vid het een beetje apart dat hij er geen haast onder laat zetten. Hij doet het over komen alsof het niet zo erg is. Zijn vrouw is er echt gespannen over. Het eerste wat ze zei was is Marlijn teregt. Marlijn is hun eerste kind en ze hadden gehoord dat deze kinderopvang erg goed was. Maar nu er dit is gebeut willen ze haar er afhalen en een klacht in dienen. Daar drijgde ze mee maar ik zei dat we eerst Marlijn terug moeten vinden." Zei Eva en ze werd onder broken door de telefoon. Mechels pakte hem op en zei "Ik ben u zo even terug". En hing op. "Ga veder Eva" Zei Mechels en Eva ging veder met het verhaal " Haar vriend vind ik er wat ik al zei makkelijk over doen. Mischien vanwege zijn vak. ik heb dit nog niet tegen Wolfs gezegt."Zei Eva en ze was al bijna klaar met praten. "Dan moet je hem dat zo wel melden"Zei Mechels. "Ja, tuurlijk! maar dat was ik al van plan."ANtwoorde Eva. "We gaan zo nog even langs de kinderopvang.". Eva was klaar met het hele verhaal en net op het moment dat Wolfs binnen kwam lopen wou ze naar Wolfs toe lopen. "We kunnen nu naar de kinderopvang toe Eef" Zei hij en hij keek Mechels aan. "Oke, Ik ben klaar."Zei Eva en ze liep het kantoor van Mechels uit. "Wacht even" zEI Eva. "wat is er?"Vroeg Wolfs gelijk. "Ik ga nog even naar de wc"Zei ze. "Oke, oet ik hier wachten of alvast naar de auto gaan?" Vroeg hij aan Eva. "Uhhmm... als je naar de auto wil mag je naar de auto gaan, maar hier wachten is ook goed hoor" Zei Eva en ze liep naar de Wc toe.
pov Wolfs:
Ik wachte maar in de auto op Eva. Ik pakte mijn auto sleutels uit mijn zak en liep naar de uitgang. Ik keek op mijn mobiel omte kijken hoe laat et was. het was 11:30. Bijna lunch tijd. Ik zetten een paar stappen en ineens knalde ik ergen tegen aan. Ik weet niet waar tegen maar het was geen muur. Ik was te geconsentreerd naar mijn mobiel aan het kijken. De laatste tijd gebeurde dat een beetje vaak. Dan zag Eva het en dat was dt was echt schamend.. Dan begon ze me altijd uit te lachen en vaak lachte ik met haar mee. Ik zetten een stap naar achter en ineens......
Waar denken jullie waar Wolfs tegen aan is gelopen?? Iniedergeval niet tegen een muur maar wat wel?? :P
JE LEEST
Vermist (Flikken Maastricht)
FanfictionEva en Wolfs krijgen een zaak van een verdwenen baby. Eva raakt erg emotioneel over de zaak en Wolfs weet even niet zo heel goed hoe hij haar moet helpen en wat hij hier mee moet.