Eva en Wolfs waren klaar met alles. Eva had haar rugtas gevuld met witte bolletjes met kaas en ham. Wolfs zou wel weer moeilijk gaan doen dacht ze maar ze had er nu even schijt aan. Eva liep rond met een big smile ze had best veel zin in het uitje! Ze werden over een paar minuten op gehaald door een collega van hun. "Floris heb jij nog iets nodig?" Scheeuwde Eva naar boven. sinds kort deed Eva steeds meer met eten. Ze kookte nog steeds bijna niet maar broodjes smeren deed ze wel steeds vaker. "Nee" schreeuwde Wolfs terug.
Pov Wolfs:
Ik poetste nog snel even mijn tanden. Ik had heerlijk geslapen naast Eva. Vandaag hadden we het uitje. ik was best benieuwd naar wat we gingen doen. In de tijd dat ik nog in Amsterdam Noord werkte gingen we vaak bowlen. Ik vond het vaak niet echt heel erg leuk maar ik probeerde er het er het beste van te maken.Pov Eva:
Waar blijft hij nou jolijn komt ons zo ophalen.. dacht ik steeds, het duurde me een beetje te lang. "Ben je klaar slome?" Schreeuwde ik naar boven.Ik wachten nog op antwoord maar die kreeg ik niet. Waarschijnlijk heeft hij het niet gehoord. Ik schreeuwde opnieuw "ben je klaag Jolijn zal er zo wel zijn?!" Ik wachten nog op antwoord maar hij was waarschijnlijk druk bezig ofzo. ik besloot om maar even naar boven te lopen. Ik liep de trap op, hij heeft me waarschijnlijk al gehoord want hij stond al voor de trap voor ik boven was. "waarom gaf je geen antwoord?" vroeg ik aan hem. "ik was toch al klaar dus ik dacht ik loop zo wel snel naar beneden" antwoorden hij. "Ooww oké "antwoordde ik bot. Ik hoorde een auto toeteren. "Daar zou Jolijn zijn!" Zei ik en ik liep gelijk naar beneden. Floris liep achter mij aan. Ik ging achterin zitten en Wolfs voor in naast Jolijn.Jolijn was nog maar net een maand in Maastricht, ze was overgeplaatst vanuit Deventer naar hier. Eva en Wolfs wisten niet waarom ze naar Maastricht was gegaan. Eva was te druk om het haar te vragen of met haar uberhaut te praten. Wolfs die was net als Eva te druk. "Waarom ben jij eigelijk naar Maastricht overgeplaatst?"Vroeg Wolfs uit nieuwschierigheid. "Uhh waar zou ik beginnen.."Zei Jolijn aarzelend."Begin maar bij het begin"zei Wolfs. "Oke, ik begon 9 jaar geleden. Ik was afgestudeerd en ik zag een advertentie voor een serviante in Heerlen. daar ben ik 2 jaar geweest. Ze hadden te veel mensen en er moesten een paar weg. Ik werd overgeplaatst naar Venlo. Daar was ik nog maar net een jaar en toen wou ik graag agent worden. Ik ging de school banken weer in. na 2 jaar had ik mijn agenten diploma en ik kon niet meer terug naar Venlo. ik was er al te lang uit en daar hadden ze die functie niet vrij. Ik ben toen gaan zoeken.Ik ben in die tussentijd verhuist naar Rotterdam. Daar ging ik na twee maanden aan het werk. ik ben daar 3 jaar geweest en toen moest ik wegens omstandigheden naar Den Haag. ik ben daar een jaar geweest maar ik vond het daar niet fijn dus bent toen naar hier gekomen."Was Jolijn eindelijk uit gesproken. "Zo dats heel wat"Antwoorde Eva kort. "ja, En hoe is dat met jullie?"Vroeg Jolijn nieuwschirig. "Ik ben in Amsterdam begonnen. ik zit al bijna 11 jaar in het vak. ik ben 4 jaar in Amsterdam noord servaliante geweest toen wou ik graag naar de recherche. toen heb ik daar 3 jaar aan gewerkt en was vervolgens terug naar Amsterdam noord gegaan en na een ongeluk met mijn partner ben ik naar Maastricht gegaan en daar werk ik nu al 4 jaar hier"zei Wolfs. ze waren bijna bij het bureau aan gekomen. "ik werk hier al 7 jaar en niet overgeplaatst ofzo" zei Eva kort.
Sorry maar ik heb op het moment te weinig inspiratie..:( ik probeer te posten maar ik kom een beetje in de knoop met alles.. Ik weet niet hoe lang dir gaat duren, ik twijfel ook erg aan door gaan of niet ik vind schrijven heel leuk maar ik wil echt een verhaal met zo veel fleva♥ al jullie tips hebben laat het me gerust weten! mischien komt er dan wel meer x
JE LEEST
Vermist (Flikken Maastricht)
FanfictionEva en Wolfs krijgen een zaak van een verdwenen baby. Eva raakt erg emotioneel over de zaak en Wolfs weet even niet zo heel goed hoe hij haar moet helpen en wat hij hier mee moet.