Die nacht.

791 23 2
                                    

Eva schrok ineens wakker. Ze had weer is een droom over haar vader... De laatste tijd gebeurde dat steeds vaker.Ze is vroeger veel misbruikt en verkracht door haar vader en als ze dan een zaak heef met misbruik of wat er in de buurt komt raakt het haar opnieuw. Eva keek op haar wekker om te kijken hoe laat het was. het was 3:09. Ze stapte even uit bed om naar de wc te gan en even wat water te drinken beneden.

Toen ze beneden was zag ze Wolfs op de bank lang uit liggen. Eva pakte snel een deken uit de kast en liep naar Wolfs toe. Hij was in slaap gevallen voor de televisie, heel schattig. Eva legte de deken over hem heen. Hij bewoog ineens.. Eva schrok "hee Eeef" "Jezus man schrik me kapot"zei ze en ze liep snel naar de koelkast. "Kan je niet meer slapen?"vroeg Wolfs. Eva had het nooit echt verteldd over haar Vader en haar jeugd, ze wou het er nooit over hebben. Die man was zo verschrikkelijk.. "Ik moest naar de wc"Antwoorden ze. "Oow, Dat moet je toch echt zelf doen"zei Wolfs en hij begin te lachen. "Moet jij niet in je bed gaan liggen in plaats van de bank?"Zei Eva. "Ja eigelijk wel"Zei hij en hij liep naar haar toe.

Eva stond met het flesje water in haar hand en nam een slok. Wolfs kwam op haar afgelopen. Eva draaide heel sloom het dopje op de fles en zette hem terug in de koelkast. "Doei Eeef ik ga slapen!"zei hij en hij gaf haar een kus op haar wang. hij wou richting de trap lopen. Ineens pakte Eva zijn hand vast, hij keek haar vragend aan 'ik wou.........je , je Nog bedankt voor het heerlijke eten' zei Eva snel. Ze waste nog even haar handen en ze liep weer naar boven en kroop haar bed weer in. Heerlijk onder de warme dekens. Ze horde Wolfs nog bezig met zijn gezicht te wassen, voordat hij sliep was het 20 minuten veder. heb is geen gewonen man! Hij is heel speciaal.Hij heeft alles wat een vrouw wil. Zijn ogen,neus,mond en lichaam is gewoon super mooi! En als hij praat smelt je gewoon door zijn knappe Amsterdamse accentje. Ging er steeds door Eva haar hoofd heen. Ze wou niet meer slapen. ze had geen zin meer in nachtmerrie's over haar vader. Ze was er klaar mee al 7 jaar misschien nog wel langer! Hij heeft haar hele jeugd verpest door alles wat hij Eva en Maurice had aan gedaan wad hij het niet waard om over te denken. Eva was op gelucht toen ze 4 jaar geleden te horen kreeg dat haar vader zelfmoord had gepleegd. Ze miste hem totaal niet, hij pleegde zelfmoord omdat zijn baas (hij dealde drugs) boos op hem was en hij dacht dat zijn baas hem ging vermoorden. Het was natuurlijk allemaal dreigen. Dat is echt een mannen ding!
Eva piekerde veel die nacht. ze kon maar niet slapen, haar mobiel liet ze lekker in de oplader liggen. want om daar nu op te gaan word nog lang niet slapen. Na een uur vond Eva het wel weer tijd om is te gaan slapen. Ze was morgen misschien wel vrij maar ze wou nog wel wat aan haar dag hebben. Ze sloot haar ogen en probeerde weer te slapen.

Na een paar minuten was ze al weg, en lag ze heerlijk te slapen.

Vermist (Flikken Maastricht)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu