pov wolfs:
"Kunt u niet uit kijken waar u loopt ofzo?!"zei een stem nog al geergerd. Ik keek die persoon aan. Ik had echt geen flauw idee wie het zou moeten zijn. Ineens hoorde ik Mechels zeggen "O daar bent u. U heeft al kennis gemaakt met rechercheur Wolfs?". ik keek Mechels vragend aan. "Nee"Antwoorde de man. "Nou dit is een van mijn beste rechercheur Floris Wolfs"Stelde Mechels me Voor. Ik had nog stedsgeen flauw idee wie het was. "Hallo, ik ben Jens Bols. Hoofd Officier van justitie"stelde de man zich voor. "Hallo Floris Wolfs.Sorry dat ik tegen u aan liep"zei ik tegen Jens Bols. Ik keek hem aan ik vond hem een apparte stem hebben. "Daar hebben we onze andere top rechercheur" Zei Mechels ineens een ze keek naar Eva Die begon te glimlachen. "Eva, dit is Jens Bols de nieuwe hoofd officier van justitie"Stelde Mechels hem voor. "Hallo, Eva van Dongen". Ik keek naar Eva en ik wou eielijk niet te lang blijven praten. Eva ging nog eens even in gesprek met hem. Ik wou eigelijk naar de kinderopvang gaan. Zodat we snel meer informatie hadden.pov Eva:
Een nieuwe hoofd offisier joepie.. niet dus. Onze oude hoofd offisieris met pensioen. Dat was een helealles v aardige vent. Hij kon goed praten soms wel een beetje te veel maar dat is niet erg.Mijn eerste induk van hem was een beetje een man die ia de regeltjes dingen regelt. Ik ken hem veder niet dus ik ga e maar niet te lang over na denken. Ik praat even gezellig met hem. Ik zie in m'n ooghoek dat Wolfs eigelijk weg wou. Ik maak mijn zin nog even af.
Ik zei Jens Bols gedacht en liep samen met Wolfs naar de auto."Wat vind jij van die Jens Bols?" Vroeg Eva toen ze net in de auto zat. "Ik heb nog geen mening over hem, ik ken hem amper."Zei Wolfs. "Dat is waar" antwoordde Eva.
Eva pakte de tomtom en zocht de kinderopvang op. Eva typte in van : Prins Bisschopsingel 53 Maastricht naar Haspengouw 45 Maastricht. Vervolgens ging hij de locatie zoeken.Wolfs en Eva Wachten rustig af totdat de tomtom de locatie had gevonden. Eva schrok. ineens zei de tomtom "over 100 links af". Eva zette de tomtom op de houder. Wolfs zag het gelukkig niet dat ze schrok. Hij zou haar dan ook gaan uitlachen. Eva pakte haar mobiel en ging even opzoeken hoe de kinderopvang er uit zag. En de recensies.
Pov Wolfs:
In mijn oog hoek zag ik dat Eva met haar mobiel zat, ik kon niet kijken want moest op de weg letten.We gaan dus nu naar een kinderopvang. Ik volgde de tomtom. hij bleef maar zeggen waar je heen moest, nogal logisch als hem aan zet en instelt. Vaak hadden we de tomtom niet eens aan. We moesten natuurlijk weten waar we moesten zijn. Maastricht moesten we eigelijk wel kunnen dromen maar soms waren ik en Eva gewoon te lui Ofzo. dan pakte we de tomtom. We hoefde niet lang te reiden naar de Haspengouw 45 we waren er al bijna na 18 minuten in de auto hebben gezeten. Ik en Eva waren eigelijk de hele 18 minuten stil geweest. Zij zat lekker op de mobiel. geen idee wat ze deed maar ik maakte me er ook niet druk om. " Bestemming bereikt" zei de tomtom. Ik parkeerde de auto en ik en Eva stapte uit."Het komt me best bekend voor dit" zei Eva. "Waar van dan?" Vroeg Wolfs nieuwsgierig aan Eva. "Weet ik niet" zei Eva. "Als het je zo te binnen schiet moet je het even zeggen" Zei Wolfs tegen haar. "ja, kom we gaan naar binnen." zei Eva. Eva en Wolfs liepen naast elkaar de kinderopvang in. er stond heel groot op het gebouw Kids-home. Wolfs en Eva liepen naar binnen. Ze waren op zoek naar iemand die hun de weg kon wijzen naar een vrouw die de diricteur was. Ze waren nog er nog maar net en al gauw liepen ze tegen een Klein vrouwtje aan met donker blond haar. "Hallo, kan ik jullie mischien helpen?" Zei de mevrouw. "Hallo wij zijn op zoek naar de directeur van deze kinderopvang" Zei Eva. "hadden jullie een afpraak?"Vroeg de vrouw. "Ja ik had een half uur geleden gebelt"Antwoorde Wolfs. "Ik zou jullie even naar haar kantoor leiden. Wolfs en Eva liepen dachter de vrouw aan. Ze moesten een trap op. Ze waren er al best snel. De vrouw klopte op de deur en deedt vervolgens de deur open "Heey Lea"is er iets?" Zei een stem achter de deur. "Er zijn hier twee mensen"Zei de vrouw die Lea heten. Maar ze had zich zelf niet voor gesteld aan Eva en Wolfs. "Weet je ook wie het zijn Lea?" Zei de vrouw achter de deur. "Uhhm..." Lea wou het niet zeggen. "laat ze maar binnen lea" Zei de stem achter de deur, Eva en Wolfs hoore het en wachte even totdat Lea achter de deur vandaan kwam. "Jullie mogen naar binnen"zei Lea. Wolfs en Eva liepen naar binnen. Eva keek nog even achter zich of Lea al weg was. Ze liep al zowat aan het eind van de gang. Eva sloot de deur. "Hallo, sorry dat het iets langer duurde"Zei de vrouw. Eva keek de vrouw aan. Het was en iets udere vrouw ze schatte haar 40 jaar ongveer. het was een vorsere vrouw met bruin haar.
"Hallo ik ben Tineke Bruin" Zei de Vrouw en ze stak haar hand uit naar Wolfs. "Hallo, ik ben Floris Wolfs, Recherche Maastricht, dit is mijn collega Eva van Dongen. Ik had u Net toch gesproken via de telefoon?"Zei Wolfsen Gaf de Tinneke een hand. "Ja dat klopt, het ging over Marlijn Bink" Zei Tineke. "Ja dat klopt"Zei Eva en ze gaf Tinneke ook een hand en liet har identiteitspasje zien."Kunt u ons vertellen wat er precies is gebeurt?"Vroeg Wolfs aan Tineke. "De moeder van Marlijn kwam haar om tien over half 8 hierbrengen. Ik heb toen nog even met haar gepraat" "Waarover" Onderbrak Eva tineke. "Niets speciaals, alleen hoe het toen ging met haar en haar dochter. Toen ging ik naar mijn kantoor en veder heb ik haar niet meer gezien"Zei Tineke."Heeft u hier bewakings camera's hangen?"Voeg Wolfs aan Tineke. Tineke dacht na. "Nee die hebebn wij niet want tdan kunnen de kinderen er aan zitten" Zei ze snel. Eva en Wolfs keken elkaar aan. ze vonden het nogal raar. "Bedankt dat wij u even hebben kunnen spreken"Zei wolfs en hij en Eva gaven haar en hand en verlieten het kantoor en gigen terg naar het bureau.
Extra lang deeltje:) Mischien komt er morgen geen deel vanwege school ens.Ik was de afgelopen week ziek (nog steeds). Ik zit nu een beetje hoe ik veder moet. Ik heb wel ideen. Weten julie mischien iets?? laat het me gerust weten dan kan ik dat mischien ook gebruiken:) XX
JE LEEST
Vermist (Flikken Maastricht)
FanfictionEva en Wolfs krijgen een zaak van een verdwenen baby. Eva raakt erg emotioneel over de zaak en Wolfs weet even niet zo heel goed hoe hij haar moet helpen en wat hij hier mee moet.