Ze besloot het er nog iet met hem over te hebben.
pov Eva:
Het nieuws was al een paar keer herhaald zonder dat we het door hadden keken we er nog steeds naar. Ik wou douche maar ik wou nu aan de ene kant wel en de andere kant helemaal niet. het was te leuk ombij hem te zijn! hij maakte mij blij en hiji begreep mij zo goed. Dat heb ik niet vaak met mensen, ik besloot het hem maar na het douche het hem te vertelen wat ik voor hem voel. ik loop er al zo lang mee en nu kan ik het echt niet meer voor me houden. hij is zo knap! zijn ogen, zijn mondalles is gewoon knap aan hem! Ik ben alleen wel bang dat hij het raar zou gaan opvattenof gaat denken. Ik sta normaal zo goed in mijn schoenen en ok zo sterk! Alleen bij hemsmelt ik gewoon een beetje van binnen. Hij zegt sos ok wel is als ik bot of hard tegen iemandben dat ik da anders had moeten doen. maar dat is moeilijk, hij weet niet hoe ik vroeger was maar dat ga ik hem zeker vertellen. er spookt nu zo veel door me hoofd wat hij zou denken en of hij ook wat voor me voelt. ik denk soms te veel na.
Eva bedacht maar om het te vertellen dat ze ging douche "Ik ga douche flo" zei ze en ze keek hem aan. vaak stond ze op en pakte ze alle kleding maar dit keer wachte ze even. "Lekker! ik ga na jou wel even" zei hij en hij keek haar lief aan. "Lekker inderdaad! is goed!"Zei ze. "Moet ik anders even wachten?" Vroeg hij en hij zetten de tv uit. "Ja, is goed maar dat moet je toch al doen"Zei Eva en Wolfs begon te lachen "Wat?"Vroeg Eva nieuwschierig "Nee niks" Zei hij maar Eva geloofde er niks van. "Vertel?"Zei ze. "Nee, Eef er is echt niks ik moest gewoon even lachen om hoe je dat zei." "Jaja "zei Eva en ze keek hem lachend aan. "Ga maar douche dan kan ik zo "zei Wolfs streng. "Jij vind wachten nu vast niet erg, Want je wou toch er een lui dagje van maken?"Zei Eva en Wolfs begon te lachen "Ja maar douche is wel ff lekker"Zei hij en hij liep naar de kleding kast van Eva "Wat ga jij nou doen?" Vroeg Eva. "ik wil zo ook nog douche! als we nog een uur zo blijven staan word het niks." Zei wolfs en Eva liep naar Wolfs toe "ik kan heust wel me kleding pakken! Ik mankeer niks aan mn handen" zei ze, ze pakte een shirt,broek,bh en een slipje. ze stapelde het op elkaar en liep naar de deur. "Eef" ze Wolfs ineens. Eva draaide zich om en begon te lachen "wat is er nou steeds?" Vroeg ze nieuwschierig. "niks je bent gewoon grappig!" Zei Wolf. "oké het zal allemaal wel,ik ga douche." zei eva en ze liep naar de badkamer. Wolfs bleef op haar bed zitten. hij hoorde haar de douche aan zetten en de douche instappen.
Pov Wolfs:
Ik hoor Eva douche, ik hoor het water steeds vallen in het bad.ik dacht de laatste tijd zo veel aan haar, zij was bijna het enigste waar ik aan kon denken. Ze is zo mooi!alles is mooi aan haar! Ik wou et haar vertellen maar hoe. ik ga niet ineens naar dr toe lopen en zeggen ja ik voel wat voor je, dat is een beetje snel. ik zoek het goede moment uit, en al Duurt het dagen ik probeer het vol te houden het nog even niet te vertellen. Ik kan het al bijna een jaar! Heel lang en ik wacht nog steeds op het juiste moment. Ik hoorde dat Eva de douche uit zetten ik wou zo snel mogelijk naar de badkamer lopen maar dat zou ze vast niet leuk vinden.Na 15 minuten was Eva klaar met douche. Ze deedt er vaak maar 5 minuten over om zich aan te kleden, er werd op de deur geklopt "Eef kan ik binnen komen?" Zei Wolfs aan de andere kant van de deur, Eva trok snel haar broek en shirt aan "wacht even" zei ze. "is goed Eef" zei Wolfs en hij stond te wachten voor de deur.
Eva deed de badkamer deur open, ineens hoorde ze een klap en kon de deur niet meer veder open "Uuhh Eef" zei Wolfs. en hij had zijn hand voor zijn hoofd. "sorry" zei ze en ze begon te lachen. "klapte die deur nou teen je hoofd?" Vroeg Eva en Wolfs keek haar aan en hij haalde zijn hand voor z'n hoofd weg. "ja" antwoorde hij. Eva stopte met lachen en zei "kusje er op?". Wolfs keek haar aan hij vatten het grappig op "ik ben geen klein kind meer!". "Nouuu" zei Eva. "Eva kom op! Niet zo flauw" zei Wolfs. Eva keek hem aan en ging op haar tenen staan,ze gaf hem een kusje op zijn voorhoofd. Wolfs liep de badkamer met een hele brede glimlach op zijn gezicht,en hij blootste een beetje. hij deedt snel de deur dicht zodat Eva het niet zag. "is er wat" zei Eva. "niks hoor ik wil gewoon snel douche" zei hij. "ik moet je zo nog wel even wat zeggen hoor dus niet weg gaan!" Zei Eva en ze liep naar de trap toe. "is goed Eef" zei hij en hij zette de Douche aan.
JE LEEST
Vermist (Flikken Maastricht)
FanficEva en Wolfs krijgen een zaak van een verdwenen baby. Eva raakt erg emotioneel over de zaak en Wolfs weet even niet zo heel goed hoe hij haar moet helpen en wat hij hier mee moet.