→Jong hyun Tv show'u için Hindistan'a gitti. Multimedyadaki Min hyuk, Jong'un gidişini öğrenen Şila'nın temsili hali.
→Bölüm dediğimden geç geldi.Ama en uzun bölüm bu oldu.Tam 2534 kelime! Bana acıyıp yorum yaparsınız inşaallah.İyi Okumalar~♡
~"Çok heyecanlıyım Min hyuk.Ailemi tanıyacak, ait olduğum yeri göreceksin.Umarı beklentilerinin üstünde çıkar.Birazdan uçağa bineceğiz.Bu yüzden telefonumu kapatıyorum.Bilgin olsun diye söyledim.Belki merak falan edersin! Aman ya sende."~
Min hyuk'a olan sevgi ve atar dolu mesajımdan sonra telefonumu kapatıp arka cebime koydum, koltuklarına yerleşmiş olan kızların yanına geçtim.
"Daaat da ra ra ram! İkinci uçak maceramıza hoşgeldiniz gençler!"
Önümdeki koltuklara kurulan Esin,Selin,Ebrar ve yanımdaki Dünya,Elif ikilisi bana döndü. Bakışları tıpkı gece geç yatıp sabah erken kalkan Jong hyun'ınki gibi kederli ve bıkkınlık doluydu.
Bizi bekleyen ironik macera için fazlasıyla sakindiler!
Fanı olduğum insanlar Türk geleneklerini yerine getirmek için bir kez daha Türkiye'ye geliyorlar.Üstelik ikisi arkadaşlarımın müstakbel kocası ve diğeri de benim minnak gözlü sevgilim!
Bu durumda sakin kalmayı nasıl başarabiliyorsunuz?
"Elim,ayağım,ağzım,burnum,gözüm zangır zangır titrerken seninle uğraşmak istemiyorum.Kes sesini Sıla!" Diye bağırdı ergenliğini atlatamayan Selin.
Aman, buna da kim replik verdiyse!
"Gözün nasıl titriyor ki kanka?"
"Titriyor işte! Sus!"
"SUS!"
Sonunda hepsi uçaktaki insanlara rağmen aldırmayarak bağırınca sustum ve içimden onlarada muhteşem atarlarımı yolladım.Hadi yine iyisiniz, yabancı olsaydınız beddua yollardım.
"Dünyaaa,canım kuzeniiim.sen ne yapıyorsun?"
Başını olduğum yöne çevirmeyerek cevapladı. " Film izliyorum."
"Ha...adı ne?"
" 'Geveze ve Sinir Bozucu Kuzeni Öldürme Taktikler'"
Dünya başını çevirip korkutucu bakışlar atınca her zaman ki gibi son an ve en olmayacak yerde imana geldim.Çok korktuğumu anlamış olacak ki psikopat kuzenim önüne döndü.Bende geriye kalan yolculuğu nasıl geçireceğimi düşünmeye başladım.Kızlar konuşmak istemiyordu ve bende onlar gibi uyumak istemiyordum.Saçma düşüncelere sahip biriyim.Bunlardan en saçması da uyuyakaldığım bir anda uyursam uçağın düştüğünden haberim olmaz ve ölürüm.
Ben bu beyinle hukuğu nasıl kazandım?! Çıksın, biri açıklasın!
♡♡♡
"VATAN KOKUSU!"
Pardon ama benim arkadaşlarım neden her şeyde anırıyorlar?! Rezil oluyoruz! Tabi ben bunu söylesem hemen sahneye atlama olayım açılır.İyi ki bi' çılgınlık yapmışım, hep yüzüme vuruyorlar!
Hazır vatanıma gelmişken bir doz ağlama efekti alabilir miyim?
"Toprağı öpmek istiyorum.Öpüjeeem yav." diye Elif yine saçma işlere girişirken Selin onu durdurdu. "Dur kanka.Oraları ilk önce sabunlayalım ,sonra öp."
Toprağı sabunlamak?Ben bir daha bunlarla uçağa binmem!
"Sonunda sana ulaştım Ordu." diye ekledi Dünya tüm saçmalıklarına. "Ne zor yersin lan?! Ayaklarım şişti! İki uçakla geldik.On üç saat tuttu Orduuuuuu!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayalime inanıyorum |cnblue
Hayran KurguHayran olduğu grubun konserinde sahneye atlayacak kadar deli dolu olan kızımız hayatının iplerini eline alınca ne yapacak? - bölümler düzenlenmektedir -