Eyoo~ millet! Özel bölüm 4 geldi~ Son özel bölüm de haftaya gelecek inşallah.
Bu arada Entertainer dizisini izliyor musunuz? Kalp sağlığınızı düşünüyorsanız izlemeyin.
Medya》 Minnak Göz - I See You ♡
"Şila!" Minhyuk'un feryat dolu sesi yüzünden sıçrayarak uyandım. "Mangal başında uyuduğunun farkında mısın?"
Minnak gözüme çarpık sırıtışımı bahşettim. "Ayy, ben odamda sanıyordum kendimi..."
"Şila, iyi misin? Bugünden beri tuhaf davranıyorsun."
"Ne zaman normal oldu ki şimdi tuhaf olsun Minhyuk?"
Evli çiftler, evli olmayan çiftler ve saplardan oluşan arkadaş grubumuz Yong hwa'nın dediğine hunharca gülerken gözlerimi devirmekle yetindim. Amcamın yırtık ve belden lastikle bağlı eşofmanıyla gezen Yong hwa'ya daha sert davranacak gücü kendimde bulamadım.
Sen idol müsün cidden?
"Şalgam çarptı yav onu." diyerek olaya açıklık getirmeye çalıştı Jung shin. Rakı bardağına şalgam koyduktan sonra bidonu Jong hyun'a uzattı ve sırıttı. "Bu kadar içmeye ne gerek var be Şila?"
Bir bidonun yarısını içen sen mi söylüyorsun bunu?
"Recayi koş, Tatar etleri yaktı."
Saçma konuşmamıza daha da saçma cümlesiyle son verdi hacıannem. Bu arada etler gerçekten kömür olmuş!
Babam etlere verdiği paraya acımış olacak ki bahçeye gelmesi beş saniyeyi bulmadı.
"Oğlum sen salak mısın?"
"Baba...anlamadım.Ne diyo sen?"
Boşver anlama minnak gözüm... Boşver pamuk kalbin etler gibi kömürleşmesin...
"Salah diyo salah." Jung shin kendinden beklenen davranışla Jong hyun'dan 'şunu alın başımdan' bakışı kazandı.
Açıklama yapacaksın madem Korece yapsana! Min hyuk nerden bilsin şiveli konuşmayı?!
"Eçayi baba... çesonghamnida."
"Çesongmida desongmida anlamam, ilk yaptığın şey değil bu! Erkek dediğin mangala hakim olmayı bilir."
Cümleyi aynı şekilde Korece'ye çevirdim. Bu sefer Jung shin bile anlamamış, soran bakışlarıyla yüzümü delmişti çünkü.
"Yapamıyorum işte yapamıyorum!"
Min hyuk babama günün atarını yaparak dizlerinin üzerine çöktü. Afedersin Hyukkie ama ben bu numarayı üniversite sınavına hazırlandığım zamanlar yapıyordum.
"Hadi geri kalanları düzgün kızart."
Babam şefkat dolu cümleyi kurdu ve Jung shin'in şalgamından bir yudum içtikten sonra aramızdan ayrıldı.
"Baba olmana az kaldı Min hyuk. Babam seni yavaş yavaş durumu alıştırmaya çalışıyor." İki elimle omuzlarını kavradım. "Hadi Minhyuk..."
Hadi Minhyuk, sigarayı bırakabilirsin.
Eiiy, kendi yaptığım espiriden utandım şu an.
Min hyuk ızgaraya yeni etleri attı ve gözünü kırpmadan pişmelerini beklemeye başladı lakin kader yine ondan yana olmadı.
Etler...mahvoldu.
♡♡♡
"Recayi Baba'nın Kız Babası Olma Derslerine hoşgeldiniz!!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayalime inanıyorum |cnblue
FanfictionHayran olduğu grubun konserinde sahneye atlayacak kadar deli dolu olan kızımız hayatının iplerini eline alınca ne yapacak? - bölümler düzenlenmektedir -