Değişen Hayatlar

495 46 14
                                    

→Hayalime İnanıyorum'u özlediniz mi? Sınavlardan dolayı bölüm geç geldi. →Multimedya da Jung shin'in en havalı fotoğrafı var.
→Veee en üzücüsü de sıradaki bölüm sezon finali.Karakterlerimizi özleyin, tamam mı?  T_T
Tekrardan hatırlatıyorum yeni sezon 31 Aralık 2014 tarihinde başlayacak~

On gündür beklediğimiz sınav sonuçları açıklanmıştı.Artık bizde Seul Üniversitesi öğrencisiydik.Okulun ilk günü erkenden kalkmış, kahvaltımızı yapmış ve ter kokulu otobüse büyük mutlulukla binmiştik.Fakat Ebrar'ın tüm mutluluğu kampüsün önünde kapişonlu,  güneş gözlüklü Jung shin'i görünce uçup gitmişti.

Jung shin, Ebrar'ın kolunu tuttu, gitmesini engelledi. " Bir haftadır yüzüme bakmıyorsun Ebrar"

"Bende bir haftadır Jong hyun'ı göremedim"

Acaba araya giren şahıs kim (!)

"Jong hyun oppa bana gitar dersleri veriyor.Sana zamanı yok Esin.Rahatsız etme onu"

Dünya'ya zaten gıcık olan Esin, Dünya'nın sözlerine karşılık sen benim sabrımı mı sınıyorsun?  bakışı attı. Ardından kolundan tutup sürüklemeye başladı. Dünya' nın can sağlığı için bu romantik sahneyi bırakıp peşlerinden gittim.

Herkes ayrı sınıflara ve fakültelere dağılınca kendimi yalnız hissettim, Min hyuk'u aradım.Baterisiyle çalışması gerektiğini söyleyip telefonu kapattı.Ders bitiminde ise sınıf kapısının önünde ağlayan Ebrar ve Esin derbederleri vardı.Herkesin onlara baktığından habersiz bağırarak ağlıyorlardı.Okuldaki geleceğim için belki de onları görmezden gelmeliyim

Sıkıcı bir okul gününün ardından ter kokulu otobüs aklımızı başımıza getirmişti.Okula gitmek ,sınava girmek kesinlikle kocaman bir yanlıştı.

♡♥♡

Iğrenç okul maceramızın on dördüncü bölümündeydik.Gene bir okul günü  bitmiş,  otobüse binmek için akpilimizi basıyorduk.O sırada koşarak kapişonlu Min hyuk ve rayban güneş gözlüğüyle Jung shin geldi.

"Biz sizi eve bırakırız."

Esin anında otobüsten inip yanlarına gitti.Ama ben illa gıcıklık yapacaktım

"Olmaz .Akpili çoktan bastım"

Türk dediğin her yerde aynı -_-

Min hyuk elini uzattı."Şila ,hadi ama"

" Gelmiyorum.Sen beni iki haftadır aramadın"

Diğer lakabımın 'Tripsavar' olduğunu söylemiş miydim?

" Kızım in şu arabadan! "

Hayır, bu Min hyuk değildi. Bu yüksek notalı sesin sahibi şoför amcaydı.Mecburen inip Min hyuk'un yanına geçtim. Emir büyük yerden gelmişti.

"Seni çok özledim Şila "

"Tabi ne demezsin. Özleseydin arardın.Ama sen mesaj bile atmadın.Ölseydim ne yapa-"

"Sadece arabaya binemez misin?"

Min hyuk kolumdan sürükleyip arabanın olduğu tarafa götürdü,  kapıyı açtı. Ön koltukta ben ve Min hyuk, arka koltukta da minik bebeklerimiz...

" Şila, kapıyı kapatsana"

Hayır, ön koltukta Jung shin,  arka koltukta ben ve insanlıktan nasibini alamamış arkadaşlarım var.

"Ayyy bu araba çok güzelmiş. Yeni mi aldın Min hyuk? "

Esin alıcı gözüyle arabayı incelerken aynı zamanda arabanın sağlamlığını ölçmek için koltuk ve cama vuruyor, tuhaf tuhaf hareketler yapıyordu ve bu hareketleri sanki karpuz seçiyormuş gibiydi.

hayalime inanıyorum |cnblueHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin