Evliliğin E'si + İtiraf Günü

587 47 31
                                    

→CNBLUE birkaç saat önce Kore saatine göre 5.yılına girdi!!! Woahh!!
Zaman ne kadar da çabuk geçiyor. Boice olduğum tarihten şu zamana kadarki CNBLUE'yu düşünüyorum.O kadar çok çalıştılar ki.Ve biliyorum CNBLUE 5.yılında da çok çalışacak.Kendinize iyi bakın çocuklar. Sizi seviyorum ~♡
→Hayalime İnanıyorum'un yeni kapağı!
Yeni kapağımız karla kaplı ülkemizin aksine buram buram bahar kokuyor! Kar temalı yapmadım çünkü kar'a çok kızgınım ╰_╯
→Yongie'nin solo albümünün ilk klibi Mileage çıktı.İzlediniz değil mi? İzlemediyseniz çabucak izleyin.Yoksa size on numaralı bakışımı atarım.Herkes korkar bu bakıştan ( ̄- ̄)
→Multimedyada CNBLUE - I'm a loner ve üyelerin çıkış yaptıklarındaki görünüşleri var.
→Bölümler şu aralar çok kısa T_T Ama biraz daha bekleyin.22 Şubat'a kadar üç bölüm daha yayınlayacağım ve sömestrın ilk haftası bölüm gelmeyecek.Sonra BAM! Altıncı bölüm okumaktan sıkılacağınız kadar uzun olacak. Çünkü kendisi orta boy deftercağızımla on dört sayfa tuttu.

♡♡♡♡♡♡♡
Tarih:30 Nisan 2015
Yer: Seul'de bir ev
Zaman: 08.33
Günün Anlam ve Önemi:Hyukkie'nin Şila'sının doğum günü
♡♡♡♡♡♡♡

"Ey sevgili ev arkadaşlarım bugün benim doğum günüm!"

Koltuğa çıkmış elimdeki tavayla ev halkını günün anlam ve önemi hakkında bilgilendirirken Ebrar elimdeki tavayı alıp sapını mikrofon yerine kullanmaya başladı.

"Ve benimde evliliğimin babişim tarafından onaylandığı gün!"

Sesimizi duyan dört adet insan gözlerini ovuşturarak oturma odasına girdiler. Homurdanmalarından Ebrar'ınkini önemli bulduklarını anlamıştım.Ama ben bugün yirmi iki yaşıma girdim.Bundan daha önemli başka ne olabilir?!!!!

"Demek Veli amca sonunda ikna oldu.Bunu kutlamalıyız!" Diye atıldı Selin.

"Benim doğum günüm ne olacak?"

Etkili olacağını düşünerek dudak büktüm. Aldığım cevap ise ' sevgilinle kutla! ' oldu.

♡♡♡

"Jong hyun bugün benim doğum günüm!"

Başını telefonundan kaldırmadan cevapladı. " Doğum günün kutlu olsun."

En azından yüzüme bak da konuş odun herif!

"Bana şarkı söyler misiiiiinnn?"

Bu kısımda şirinlik olsun diye yerlere yattığımı anladınız herhalde.

"Ya canım ben şarkılarımı sadece fanlarıma söylüyorum.Kusura bakma."

"Ben de fanınım."

"NE?! Bundan hiç bahsetmedin."

"Min hyuk'un babasının barbekü restaurantına gittiğimizde söylemiştim.Ayrıca konsere geldik, hatırlıyorsun değil mi?"

"Hmm...Senin yüz hatlarının çiçekli elbiseyle sahneye atlayan kıza benzediğini söylemiş miydim?Ayrıca deliller ve bahsettiklerin düşüncelerimin doğruluğunu ispatlıyor."

"Off...evet benim."

Bana yandan bir bakış attı. "Bak bir de suçunu kabul ediyor.Dur ben bunu Yong hwa hyung'a sorayım.Onun hafızası daha kuvvetlidir."

"Tamam, akşam yurtta sorarsın."

"Biz yurtta kalmıyoruz ki artık.Evlere taşındık. "

(Y/N: İşte bu gerçek dostlar T_T)

"Min hyuk bundan hiç bahsetmedi."

"Yurdu bastığın gibi evi de basma diye dememiştir.Ya da seninle yalnız kalmaktan korkuyordur."

hayalime inanıyorum |cnblueHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin