Önceki bölüm multimedya da çalan şarkı EXO Chen- Best Luck'tı.Kimseden gelmeyen yoğun istek üzerine bu şarkının Ebrar ve Jung shin'in şarkısı olmasına karar verdim. Bu şarkıyı unutmayın. Soru olarak çıkar karşınıza. Ayrıca geçen bölümün aceleye gelmesi dolayısıyla birçok yazım yanlışı oldu. Kusura bakmayın ^-^
"Jong hyun bana iş teklif etti.Düşünebiliyor musun?"
" Şştt herkes yatmış galiba sessiz ol"dememle aklı bir karış havada olan testere sustu ve sessizce odaya yürümeye başladık.O sırada önümüze ' 007 Amca Bond' fırladı
"Kızlar bu saate kadar nerelerdeydiniz? Ayrıca hani süpriz?" Esin konuşmaya çalıştı. Fakat kıvıramayacağını anlayınca sözü bana devretti
"Bugün Dünya'nın doğum günüydü. Ona hediye alacaktık.Ama paramız yetmedi.Neyse başka doğum günlerine artık. Hadi iyi geceler" deyip odaya koştuk.
♡♥♡
" Ooo saat on iki olmuş. Ne kadar çok uyumuşuz.Ebrar'ın babası gitti mi?"
" Evet, gitti Sıla. Giderkende olmayan doğum günümü kutladı" Dünya, amcaya yalan söylediğimi anlamamış olacak ki sitemle konuştu. Dünya 'kalbimi çok kırdın' dercesine bakarken Esin kulağıma yanaştı ve "Sana trip atıyor" diyerek fısıldadı.Ben de Esin'e 'hadi canım atıyorsun' bakışını atıp mutfağa doğru ilerledim.Mutfakta karşılaştığım manzara intihara neden olabilirdi. Sadece diyet yemekleriyle dolu bir tabak.Pardon doldurulmamış öksüz bir tabak ve boş tabağı yemeye çalışan Dünya. Bismillah de bari kâfir!
" Sıla! Jong hyun mesaj attı. Başkanla konuştum. Saat 15.00 da gel, Başkan Han seni zorlu bir sınava sokacakmış yazıyor"
" Bu kadar çabuk mu?"dedim ses tonumdan bile belli olan bir kıskançlıkla.
"Kıskandın değil mi? Korkma seni her saat başı bilgilendireceğim" dedi şefkatle sırtımı sıvazlarken.Ona pis bakışlar atıp olmayan yemeğime döndüm. Doldur bardağımı meyhaneci!
" Sen neden bahsediyorsun? " Ses tonundaki bıkkınlık sanki yirmi yıldır beraber yaşıyormuşsunuz gibi hissettiriyor Dünyacığım
"CNBLUE'nun asistanı olacağım "
" Bu gene rüya mı görmüş? " Yaklaşan kavgayı seziyorum.Ama umrumda değil televizyonda SHINee - Ring ding dong çalıyor
" Ne rüyası gerizekalı? "
" Doğru konuş benimle.Gerizekalı olan sensin. Yalan konuşuyorsun utanmadan"
" SUSUN! Taemin dans ederken ve şarkı söylerken susun!"
" Bu da Min hyuk'tan yüz bulamadıkça Taemin'e yazıyor" Tamam Dünya izin veriyorum.Kır şunun ağzını, burnunu "Bak eksik akıl Dünya. Jong hyun beni seviyor. Hatta Türkiye'ye dönmemem için asistanım ol ve yanımda kal diye yalvardı"
" Jong hyun oppa kimseye yalvarmaz"
" Ama bana yalvardı. Çünkü beni seviyor. Ayrıca sen kimsin de Jong hyun'ı bu kadar iyi tanıyorsun."
" Çünkü onların asistanı benim.Yeni albüm çıkaracakları için çok yoğunlar.Bu yüzden bir asistana daha ihtiyaç var. Ama bu sen olamazsın! " Elindeki çatalı bana doğru attı. Deli midir nedir? Sanki FNC'nin başkanı benim. Bir dakika.O, CNBLUE'nun asistanı olduğunu mu söyledi? O, CNBLUE'nun asistanı mı? Seni öldürmem için bir neden daha Dünya Hanım. CNBLUE ile YAKIN OLMAK!
" Sen, CNBLUE'yu tanıyorum derken...Sen nasıl bir kuzensin ya? Bana en başında CNBLUE'yu tanımadığını söylemiştin. Sonra bir şeyler zırvaladın ama ben çirkefliğinden olduğunu sanmıştım"
Sinsi bakışlar attı "O zaman her dediğimi ciddiye al bundan sonra" Git çatalı yüzüme batır diyor.
~~Don't Stop~~ [CNBLUE-Go Your Way]
"Sılacığım, telefonun çalıyor " Bırak telefonu Esin . Yong hwa bile Don't Stop diyor. Kim alsın bu Dünya'yı benim elimden.Hele arayan bankayken.Min hyuk değil bankayken!
"Sıla sakin ol.Yalan konuşuyor. Asistandı da neden bir gün bile işe gitmedi? Ha Dünyacık?"
" Çünkü izinliydim. Türkiye'ye gittim ya"
" Sen, Türkiye'den döneli çok oldu Dünya. Çocuklar oraya buraya koşturup duruyor da sen neredesin?"
" SENİ İNANDIRMAK ZORUNDA DEĞİLİM! " Sus Esin.Sağ çıkamayız yoksa bu evden.Hiiiğğğ şeytan bakışlarına bak şunun!
♡♥♡Esin
"Bize şirkete kadar eşlik et Sıla" Tekrar arkadaşımın koluna koala misali yapıştım.Hayır, Dünya ile gidemezdim.O, Halka filmindeki kızdan bile beterdi
"Kendin git Esin. Korkma yemez seni tombik surat" Hızla kolunu çekti.Off bu da içerlendi haline. Yapacak bir şey yok dostum. Seninde kaderin böyleymiş
"Sıla gitti. Şimdi ne yapacaksın?!" Kaçacağım.Karşıda ihtişamla gözüken turuncu tabelalı şirkete sığınacağım.
Şirketin kapısından ara bölüme geçince gene bir güvenlik görevlisi sorunu yaşadım.Fakat bu sefer ısrarcı olmadım. Çünkü amca yaşlıydı ve Jong hyun beni içeri alacağını söylemişti. Amcaya son kez 'içeri gireyim' dememe karşılık bir şeyler mırıldandı ve telefona doğru gidiyordu ki Jong hyun asansörden çıktı. Hele şükür! Dondum burada amca dış kapıyı açık bırakıyor Burning!
" Erken geldin" Hayır çocuk sen geç geldin
"İşin olacağı kesin mi?"
" Niye soruyorsun? Dün istemiyordun"
" Hala istemiyorum. Sanki torpille gelmişim gibi hissettiriyor"
" Torpille geldin çünkü" Ortaya çıkan belediye çukuru gamzelerin sayesinde kafana tava yemekten kurtuldun
"Karnım aç"
" O zaman aç kal.O kadar çok yemek yiyorsun ki yakında kapılardan geçemeyeceksin. Bir an önce Başkan Han'la görüş. Sonucu merak ediyorum" Beni asansöre itti. Asansöre bindiğimiz an saçımı düzeltmeye, rujumu sürmeye başladım. Kendime göz gezdirdim ve Jong hyun'a rujumun iyi durup duymadığını sordum. Aldığım cevap ise "Sapık mısın? " oldu .HIH sapıkmış.Sen şurada benim yerimde olup o güzel kokuna yakın olsaydın sen de sapıtırdın.Hayran olduğum grubun gitaristinin kokusunu yakından hissediyorum. İşte sen beni bu yüzden anlayamazsın Lee Jong hyun!
" Eşin" diye seslenen bir ses ve kolumda el hissettim hayal dünyamdan uyanınca.Kendime geldiğimde çoktan deri bir koltukta oturmuş başkanın bizi çağırmasını bekliyordum
"Bu kadar gergin olma.Seni işe almazsa hiçbir şey değişmez"
" Değişir. Bu iş olmazsa Türkiye'ye döneceğim. Sonu olmayan bir aşkın peşinden gidemem . Çok anlamsız"
" Peki" Gitme demeyecek misin?
"Se-seni seviyorum"
" Huh?"
Jong hyun'a döndüm "Eğer işi alırsam bana 'My Love'ı söyle"
" Söylemeyeceğim.Bu sevginin sonunun olmayacağını fark etmişsin.Artık Türkiye'ye dönersen kendimi suçlamayacağım. Gerçekleri görmen iyi olmuş" Kalkıp gitti.Sen...neden bu kadar değişiksin?!
"Eşin Hanım" Sekreterin sesini duydum. Fakat Jong hyun beni tekrar bırakmışken nasıl bu işi alırım?
Ne yapmalıyım Jong hyun? Senle beraber mutlu bir hayat geçirmek yerine senin saçmalıklarında sürükleneyim mi?
" Eşin Hanım beni duyuyor musunuz? "
" Kusura bakmayın..."
Önerilir!
Yazar : BlueKus
Hikaye : Sıradan Bir Kız Olmak...İmkansız!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayalime inanıyorum |cnblue
FanfictionHayran olduğu grubun konserinde sahneye atlayacak kadar deli dolu olan kızımız hayatının iplerini eline alınca ne yapacak? - bölümler düzenlenmektedir -