Ziua 6
O nouă zi nesemnificativă, o nouă zi în care să mă gândesc la frumoasele clipe alături de tine, iubitule! Dacă ieri tot am reamintit sărbătorile, haide ca astăzi să scotocim și mai mult în inima mea pentru a ne aduce aminte Craciunul de acum 2 ani. Cred că a fost cel mai frumos Craciun din viața mea. Eram la studio pentru ultimele repetiții din anul acesta si managerul ne-a spus că ne va da o scurtă vacanță pe care să ne-o petrecem cu familia. Dar știi că noi nu am făcut asta, nu Jungkook? Noi am plecat la munte, am închiriat o cabană și ne-am comportat ca orice cuplu fericit din vremurile noastre. Totul era de necrezut. O cabană micuță în mijlocul pădurii, exact așa cum voiai tu! Zăpada era mare și abia am reușit să ajungem la cabană. A trebuit să te car în cârca mea, cu toate că aveam zeci de bagaje cu mine. Dar nu a contat, făceam totul pentru tine, și încă aș mai face dacă ai mai fi lângă mine. Te-am lăsat jos, dar tu continuai să îți ții strâns corpul de spatele meu. M-ai făcut să râd și cu greu te-am desprins de pe mine. Te-am sărutat pe nasul tău mic și ți-am scuturat fulgii de zăpadă ce poposeau în părul tău negru, apoi am deschis ușa cabanei și ne-am bucurat de căldura focului ce ardea în șemineu. Am lăsat bagajele jos și ne-am așezat pe canapeaua din fața focului. Tu ai dat drumul televizorului, iar eu am pregătit două ciocolate calde. M-am așezat lângă tine si mi-am înfășurat o mână în jurul gâtului tău, iar tu ți-ai pus capul pe umărul meu. Ne-am uitat la un film, iar tu îți afundasei capul din ce în ce mai mult în pieptul meu. M-ai mușcat prin materialul ploverului meu și am scos un mic icnet. Zâmbeai copilărește iar eu te-am așezat în brațele mele lipindu-ți spatele de abdomenul meu. Ți-am sărutat gâtul făcându-ti mici cerculețe cu limba în unele locuri. Am urcat pe linia maxilarului și ți-am întors capul pentru a te putea săruta. Adoram momentelele ca astea, în care ne simțeam atât de bine unul în preajma celuilalt și în care puteam să ne exprimăm dragostea unul faţă de celălalt. Pur și simplu le iubeam, dar cel mai mult te iubeam pe tine.
Te-ai dat jos din brațele mele și te-ai dus până în bucătărie. Te-am privit cum pleci și nu știam de ce. Apoi te-ai întors cu două portocale.Am decojit-o eu pentru tine, iar tu ai rupt-o pe jumătate. Ai sprijinit una dintre felii între buzele tale și te-ai întors către mine îndemnându-mă să mușc de capătul celălalt, iar eu asta am și făcut. Am prins între buzele mele felia de portocală și o adânceam mai mult în gurile noastre până ce buzele ni s-au întâlnit. Ai mușcat din ea, iar eu te-am sărutat. Un mic firicel din sucul dulce al portocalei, s-a prelins pe barbia ta, iar eu l-am lins ușor, urcând până la buza ta inferioară. Ai zâmbit din nou și mi-ai luat brutal gâtul sărutându-mă pasional. Nu mă așteptam la asta din partea ta. Te-am desprins din sărut și mi-am presat buzele peste fruntea ta. Te-ai înroșit asemenea unul copil mic și ti-ai ascuns capul în scobitura gâtului meu. Ma gâdilai cu părul tău, iar eu te-am strâns și mai tare în brațe încercând să te protejez. Ai adormit...și tremurai, așa că te-am luat în brațe și te-am așezat pe patul moale învelindu-te cu o pătură. Am vrut să mă asez lângă tine, dar nu îmi era somn, ceva mă neliniștea și nu îmi dădeam seama ce. Mă gândeam din nou la faptul că cineva mi te-ar putea lua din brațe. Că cineva sau ceva ne va despărți. Și am avut dreptate, dar pe atunci mă bucuram de momentele cu tine.
Am scos din buzunarul gecii mele o țigară. Știam că nu îți plăcea când fumez, și din cauza asta am făcut-o după ce ai adormit. Am pus-o în colțul gurii și am aporins-o. Am ieșit pe balcon și mi-am sprijinit mâinile de balustradă. Cu toate că era frig, mă gândeam la tine. Nu voiam ca mirosul puternic de tutun să te trezească. Știam foarte bine că îți vine rău de la el.
Tigara mă ajută să-mi aștern gândurile, să uit de faptul că într-o zi ai putea să mă părăsești și să traiesc prezentul. Ma făcea să uit de probleme și de griji. Într-un cuvânt mă relaxa și îmi dădea o stare de euforie. Am tras un ultim fum, și am aruncat-o repede atunci când ți-am simțit brațele în jurul corpului meu. Ai văzut că fumam și mi-ai spus să nu mai fac asta, că mă distrug singur. Dar acum nu mai are rost, oricum absența ta mă distruge. M-am întors cu fața la tine și te-am sărutat sperând că poate așa ai sa mă ierți!Buzele tale au un gust puternic de tutun, Jimin. Dar știi ce, cred ca îmi place asta atunci când te sarut! mi-ai spus tu privindu-mi buzele și lingand-o pe una dintre ele pentru a simți din nou acel gust, pe care tu insinuai că il placi. Ți-am zâmbit stângaci, nu știam cum să reacționez, dar apoi te-am tras mai aporpe de mine și ți-am șoptit cât de mult te iubesc. Iar apoi tu m-ai tras în pat și te-ai cuibărit la pieptul meu.
Nu ai idee, Jungkook cât de mult îmi lipsesc acele momente. Iar sufletul meu se zbate în agonie și speră că-ti va mai putea simți măcar o dată trupul cald și privirea plină de iubire. Inima imi izbucnește în piept atunci când îmi amintesc de tine, dar când mă trezesc la realitate plânge și ea alături de mine. Pentru că nu voi putea trăi în liniște până când tu nu te vei întoarce la mine. Și astea doar pentru că te iubesc și voi lupta pentru iubirea noastră neînțeleasă pentru totdeauna.
CITEȘTI
Deep Breath; jikook
Fanfiction❝ Știu că încă mă iubești și mă doare, mă doare atât de tare că nu-ți mai pot simți căldura corpului tău, îmbinându-se cu răceala din sufletul meu. ❞ -Jimin ________________ actual cover: me ________________ © all rights reserved-- yoongi-