Capitolul 4

799 102 15
                                    

Ziua 4

Am avut o șansă și am ratat-o din nou. Am distrus orice posibilitate de a fi împreună. Poate dacă aveam alte haine și poate dacă nu aveam capul plecat m-ai fi recunoscut. Acum, nici eu nu mai știu! Măcar te-am mai văzut o dată, dar asta nu schimbă nimic. Nici nu vei știi câte speranțe mi-ai dat atunci când mi-ai atins mâna înghețată cu a ta. Ai reușit să-mi încălzești sufletul. Am crezut că vom fi din nou împreună, dar acum îmi dau seama cât de stupid am fost!
Acum că ți-am mai putut vedea chipul o secundă, mi-e mai dor de tine ca oricând.
Tot ce mi-a mai rămas astăzi e vechea mea chitară. Mă uit la ea și îmi trec prin minte tote amintirile frumoase cu tine atunci când îți cântam.
Îți mai aduci aminte când am fost la concertul din Tokyo și a trebuit să stăm în aceeași cameră doar noi doi? Am fost atât de fericiți. Tânjeam unul după altul atât de tare, iar buzele noastre voiau să se atingă mai mult ca niciodată.
Am urcat în camera noastră și ne-am schimbat în ceva lejer. Te-am luat în brațe, lipindu-te de corpul meu și ți-am sărutat gâtul fierbinte. Ai zâmbit stângaci, iar obrajii tăi luaseră o nuanță rozalie. Ți-am zâmbit și ți-am răvășit în joacă părul, iar tu ai început să râzi.
Râsul tau cristalin, pe el n-am să-l pot uita niciodată, de fiecare dată când îl auzeam, fiori îmi traversau șira spinării, iar pielea mi se făcea de găină.
Mi-am luat chitara și m-am așezat pe pat. Tu ai făcut același lucru poziționându-te în spatele meu. Mi-ai înconjurat corpul cu picioarele tale și ți-ai pus capul pe spatele meu și l-ai sărutat ușor. Mi-am mușcat buza și mi-am răvășit încet părul gândindu-mă la ce melodie să-ți cânt.
Am ales o melodie de dragoste și mi-am mișcat lent degetele pe corzile chitarii. Am început să cânt, iar tu erai complet acaparat. Ascultai atent versurile plasându-mi din când în când câte un sărut pe gat. Dar apoi, ai început să fredonezi în concordanță cu ritmul meu și îmi făceai corpul să vibreze. Vocea ta era calmă, duioasă și îmi dădea puterea să termin melodia, cu toate că eram lipsit de vlagă și voiam să dorm, dar profitam de puținul timp pe care îl petreceam cu tine.
Am terminat melodia cu o notă înaltă, iar tu ai început să aplauzi asemenea unui copil mic. M-ai făcut să mă simt special. Mă simt mai special atunci când mă aplauzi tu față de atunci când o fac miile de fani. Și e ciudat...dar e adevărat.
Am lăsat chitara jos și m-am întors cu fața la tine. Erai roșu din nou, mereu mă făceai să râd când te vedeam așa. Erai atât de timid și îmi plăcea asta la tine.
Te-am tras mai aproape de mine și te-am privit în ochi. În privirea ta mă regăseam. Găseam dragoste și blândețe și asta mă bucura.

Ți-ai pus mâinile pe pieptul meu și le mișcai încet, iar eu mi le-am așezat în jurul gâtului tău. Ți-am prins părul într-una din mâinile mele și am înfășurat o șuviță în jurul degetului meu. Ne-am apropiat din ce în ce mai mult, până ce buzele noastre dornice s-au atins. Te-am sărutat pasional trăgându-te tot mai aproape de mine. Mi-ai ridicat ușor marginea tricoului, dar nu aveai curajul să-l dai jos așa ca am făcut-o eu, dându-l jos și pe al tău pentru tine.
Mă simțeam atât de bine în preajma ta și voiam să te am lângă mine mereu.

În cea noapte ai dormit la pieptul meu, iar eu îmi înfășurasem protector brațele în jurul corpului tău. Ți-am mai sărutat odată buzele, apoi fruntea, iar tu ai zâmbit în timp ce dormeai. Păreai atât de inocent și m-ai făcut sa mă simt cel mai fericit om de pe pământ. Parcă trăiam într-un vis continuu, iar acum că tu ai plecat, m-am trezit din visare.

fi vrut să nu se termine niciodată, dar uite că s-a întâmplat și asta îmi frange inima.

Sa porți mereu în inimă aceste două cuvinte Jungkook: Te iubesc...

Deep Breath; jikookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum