Capitolul 15

525 82 8
                                    

Buzele sale apetisante aproape le atingeau pe ale mele si simteam cum ma prabusesc. Voiam asa de mult sa-l sarut, tentatia era uriasa si respiratia lui sacadata ma facea sa imi pierd cumpatul. Stiam ca nu e bine sa-l sarut. Dar la dracu cu asta! Il vreau atat de mult.

M-am repezit la buzele sale mari si le-am sarutat cu pasiune. Cu o pasiune ce nu o mai primisem de ceva timp de la tine. Tot ceea imi ofereai erau doar niste saruturi pe fuga, caci acum carierea e pe primul loc in viata ta. Nu stiu ce-i cu mine! Dar saruta atat de bine, iar limba sa stie exact cum sa o rasfete pe a mea. E uimitor!

In toiul dezlantuirii noatre, cateva bipaituri se auzeau din buzunarul lui Jongsuk, dar pe el parea sa nu-l intereseze. M-am desprins din sarut si m-am intors cu spatele frecandu-mi ceafa cu mana, in semn de rusine si curiozitate pentru ceea ce se va intampla dupa aceea, pentru cum ne vom explica mica noastra "scena de dragoste".

I-am privit chipul frumos , dar am vazut ca dintr-o data, zambetul lui disparuse, fiind inlocuit de o stare vizibil nervoasa. A strans tare paharul de apa de pe masa si si-a inclestat maxilarul. "Tata" a fost ingrozitorul cuvant care mi-a atras atentia! Acel tata care m-a despartit de tine acum ceva timp. Omul care m-a adus in starea in care eram inainte, dar mai presus de toate, omul pe care il urasc cu toata fiinta mea. A inchis brusc si si-a aruncat telefonul pe mobila trecandu-si instinctiv mana prin par. Nervozitatea si stresul i se citeau pe fata, dar incerca sa le inlature. "Tata vine in vizita in cateva zile!" a reusit sa spuna repede, iar eu am simtit cum cineva mi-a infipt un cutit in inima. De ce trebuia sa sufar din nou? De ce omul ala vrea sa ma distruga iarasi acum ca mi-am gasit dragostea? Nu vreau sa renunt la ceea ce iubesc din nou. Mana sa imi mangaia obrazul, iar eu am tresarit la contactul ei cu pielea mea. Nu ma asteptam sa fie atat de aproape de mine. Mi-a promis ca totul o sa fie bine, ca nu ma va lasa sa plec. Nici nu vreau sa plec. Sper ca ma vei ajuta Jungkook! Sper ca nu vei fi asa de nepasator din nou! Imi pare rau ca te-ai schimbat atat de mult! Iarta-ma Kookie, dar e adevarat. Te iubesc, dar tu ma mai iubesti? pentru ca eu nu mai simt asta.

Deep Breath; jikookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum