Capitolul 17

513 87 11
                                    

Ziua 26

Trei zile in care nu mai stiu nimic de tine. Trei zile in care nu m-ai sunat nici macar o singura data. Ma simt abandonat. Sunt sigur ca nici macar nu te mai gandesti la mine. Si stii de ce sunt sigur de asta? Hmm...Pai este simplu, iubitule. Avand in vedere ca tu nu m-ai sunat am decis sa o fac eu. Iar in locul tau mi-a raspuns o fata, spunand ca esti prea ocupat ca sa vorbesti la telefon. Asta nu m-a durut asa de mult, dar apoi ti-am auzit glasul prin telefon: "Iubito, cata faina trebuie sa pun?" Atunci am fost sigur, nu mai tii la mine nici macar putin. M-am simtit oribil, inselat si folosit. Atunci a fost pentru prima data cand am simtit sentimentul de ura fata de tine.

Ma pregatisem sa-mi fac bagajele. Mi-am indesat in valiza cateva dintre tricourile mele si eram gata sa plec. Dar apoi, am simtit mainile protectoare ale fratelui tau. Mi-a sarutat umarul si mi-a spus sa nu plec. M-a strans si mai tare la pieptul lui de parca voia sa ma sufoce :"Nu te las sa pleci! Nu o sa-ti dau drumul niciodata!"

Am zambit scurt. Vezi ce faci Jungkook? Ma provoci sa ma indragostesc de el. Eu nu pot sa te insel, eu nu pot sa-ti provoc suferinta. Eu te iubesc.

Dar, daca stau sa ma gandesc, de ce ti-as provoca suferinta daca as fi cu el? Oricum tie nu iti mai pasa de mine.

Eram pe canapea, iar capul meu se odihnea pe umarul sau. Ma strangea la pieptul lui si imi saruta gatul. Dupa cateva minute, te-am vazut intrand in camera. Ma bucur ca ai venit, dragule.

Ne-ai vazut impreuna. Ne priveai socat, iar in colturile ochilor tai se vedeau cateva lacrimi. Privirea ta mi-a ajuns drept in inima. M-am ridicat si am venit catre tine.

Atunci, mi-am dat seama ca m-am inselat. Ca poate, totusi inca mai tii la mine. Dar, daca ma mai iubesti, de ce te porti astfel? De ce vrei sa ma faci sa te urasc? Stiu ca ascunzi ceva si voi afla ce, Jungkook!


__________________

Gata capitolul. Dupa cum v-am spus o sa mai fie aproximativ 2 capitole si apoi sfârșitul, dar eu ma gandeam sa mai fac unul si apoi epilogul.

Pana una alta, sper sa va placa, sa votati si sa imi lasati parerile voastre.

Deep Breath; jikookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum