Kapitulli 15

1.9K 121 0
                                    

Parisi....qyteti i dritave ose qyteti i te dashuruarve!Me ne fund ne Paris!Dolem nga aeroporti te kapur dore per dore.Une nga gezimi fillova te kercej.Njerezit po me shikonin cuditshem.Me pas u skuqa dhe kapa fort Erikun.Ai filloi te qeshte dhe po me tallte.Morem nje taxi dhe shkuam ne nje lagje te bukur afer kulles Eifel.Po shikoja nga dritarja dritat neper vend dhe po i bertisja ne vesh Erikut.

-Shiko! Shiko!
Tamam si nje femije i vogel.Ai po qeshte dhe me perqafoi.Me pas mberritem tek pallati.Hyrem brenda dhe shkuam tek apartamenti.Para se te hynim une kisha kuptuar dicka.

-Prit!-une.

-Cfare ka?-Eriku.

-I kuptova te gjitha...
Ai ngriu.
-Kuptove cfa...re?

-Ti e planifikove te gjithe kete!

-Cfare? Jo ishin prind...

-Une e kuptova qe ne momentin kur mamaja jote tha se kishte marre pasaporten time.Por...si?Une asnjehere nuk e kam sjellur pasaporten tek shtepia jote keshtu qe...plani yt perfekt...nuk ishte dhe aq perfekt.

-Ti me te vertete qe me habit!Mendova se nuk do te shkonte mendja...

-Epo ja,me shkoi...
Filluam te qeshnim pak dhe hapi deren.
-Ne te njejtin apartament do te qendrojme ne?!-une

-Po...?-Eriku

-Perse nuk me the?

-Ne rregull! Me fal! Do te marr nje apartament tjeter per vete!
E veshtrova pak dhe i buzeqesha.

-Po tallem! Nuk ka problem...domethene perderisa respekton privatesine time.

-Hahaha!!! Si urdheron!
Hyrem brenda dhe zurem dhomat tona.E imja ishte afer banjos e tija afer kuzhines.Por...nje problem...ka vetem nje banjo.Shpaketuam gjerat tona dhe i vendosem neper vende.U vonova pak duke vendosur gjerat neper vende,dhe kur shkova ne kuzhine gjeta ca kokoshka akoma te nxehta.
-Ti i ke pergatitur keto?-une.

-Voila!Eriku

-Qe kur mesove frengjisht ti?

-Pse nuk e di ti? Pse mendon se zgjodha Parisin?

-Je shume hileqar ti!

Meqe ishte naten vendosem te pushonim.Neser do te fillonim udhetimin tone.Na mori gjumi ne divan.Kishim marre pozicione te cuditshme!Une u zgjova me heret dhe u futa per tu lare.Kur po veshja bluzen Eriku hyri brenda.Une bertita shume dhe ai mbylli deren menjehere.

-Nuk mund te trokasesh ti?!-une.

-Me faaal! Nuk e dija!-Eriku

-Posi posi!-une.
Dola jashte me nerva dhe nuk i fola fare.Shkova ne dhome dhe po zieja nga turpi.U vesha trashe dhe shkova ne kuzhine.Eriku po hante.
-Eja,se do te dalim!-une.

-Tani?

-Po.

-Mire...vetem prit sa te behem gati.
Ai u be gati dhe dolem.Une nuk ia kapa doren keshtu qe ai u detyrua te fliste.
-Ok ne rregull! E kuptova...me fal.Nuk e dija qe ishe brenda.

-Mire pra! Po te fal!
Ai me puthi ne faqe.
-Hej! Jam ende e zemeruar une!
Ai doli menjehere nga tema.
-E di shprehjen...? Mos u lidh kurre me shokun ose shoqen e dhomes!

-Po....gje qe ti nuk po e zbaton!
Si perfundim u pajtuam.Filluam te ecnim.Ketu nuk po binte bore.Dielli kishte dalur.Epo...tashme jemi ne Mars.Shkuam tek kulla Eifel.O Zot sa e bukur qe eshte!Eriku nuk e humbi aspak castin dhe me puthi.Per kete nuk i thashe gje.Beme ca foto dhe me pas filluam te ecnim.
-Ke nje shami ne xhep?-Eriku

-Shami?Pse?

-Thjesht...e ke apo jo?

-Po.
Ai mori shamine dhe me lidhi syte.

-Erik! Cfare...po ben?! Nuk shoh asgje!

-Mos ki frike! Me beso! Thjesht kap doren time dhe mos e lesho!

-Ne rregull...
Ecem per pak pa fjale.Degjova nje dere te hapej dhe papritur Eriku me leshoi doren.
-Erik?!Ku je?!
Isha frikesuar per vdekje.Menjehere hoqa shamine.Dhoma ishte e erret.Shkova prane deres dhe ndeza dritat.Pashe nje ekran te madh si ne kinema.Me nje videoprojektor perpara tij i vendosur ne tavoline.Shkova afer dhe e ndeza.Papritur aty u shfaq babai im.Nje video qe nuk e kisha pare kurre me pare.Aty isha une e vogel me babin dhe mamin.Ne nje park gjigand lojerash.Po qeshnim kaq shume!Ishte hera e pare qe e shikoj mamin kaq te lumtur.Videoja ishte rreth 6 minuta e gjate.Fillova te qaja nga gezimi.Ky ishte kujtumi me i bukur per mua.Per babin nuk dija shume,por dallova nje karakter te jashtezakonshem ne te.Gjithashtu merzitem shume per mamin.Ajo humbi dashurine e jetes se saj.Nuk duhet te jem kaq mizore me te.Pasi mbaroi ai film me metrazh te shkurter doli nje detikim.

"Per vajzen me te mrekullueshme ne bote qe ky kujtim ta beje ate te buzeqeshe!

Nga:Eriku"
Po qeshja dhe po qaja.Eriku doli nga nje qoshe dhe erdhi drejt meje.Shkova drejt tij dhe e perqafova fort.

-Faleminderit!-une

-Per ty...gjithcka!

-Ku e gjete?!

-Nuk ti kam thene te gjitha ty.Para pak ditesh takova mamane tende dhe i kerkova kete nder.Ajo gjeti kujtimin me te bukur qe i kishte mbetur.

-Eshte fantastike!
Ai me dha USB ku ishte videoja dhe shkuam ne nje vend tjeter.Kesaj rralle...karaoke.Te gjithe ishin ne moshen tone aty.Po kendonin te gjithe me rralle.Stonime pa fund.Disa leshonin klithma te cuditshme!Ne sfond u vendos kenga SAY SOMETHING.Eriku me beri me zor te kendoja.Ne skene bashke me mua erdhi edhe nje djale.Ai kishte me te vertete talent.Kengen e kenduam shume bukur.Te gjithe filluan te duartrokisnin.Une isha shume e gezuar dhe shkova afer Erikut.Pas nje gjysem ore u vendos kenga RECOVERY.Eriku hypi ne skene dhe filloi te kendonte.Une isha habitur dhe me dukej vetja e marre qe nuk e dija per talentin e tij.Ai po kendonte aq bukur saqe mua nuk po me besohej.Pasi mbaroi kenga ai erdhi afer meje.
-Si tu duk?!-Eriku

-Uau! Me habite plotesisht!-une

-Me behet qejfi.

-Ke kenduar me pare?

-Ndonjehere...shume pak.Por e bera per ty.Qe kur u ndava me Arianen nuk kam kenduar fare.

-Ariana?Ajo qe ka qene edhe e dashura e Liamit?

-Po.

-Ku ndodhet ajo tani?

-Eeem...prit ta mendoj...Ne Ferr!

-Hahahahahaha!

Eriku e kishte vendosur te na linte ne rruge sonte.Me dergoi ne kinema per te pare GODZILLA.Nje film qe nje djale nuk duhet tia tregoje nje vajze per ti bere pershtypje.Por...me mua eshte ndryshe.Mua me pelqejne shume keto filma.Pasi mbaroi filmi dhe po dilnim nga kinemaja...pashe Xhonatanin,ish te dashurin tim.U tmerrova per vdekje.Mbylla syte fort dhe kur i hapa...nuk ishte me.Dicka e cuditshme po me ndodh!

Ne Debore...(shqip)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora