Qe nga ajo vizita ne familjen Rien nuk i kam hequr njehere syte nga ditari.Mendoj ti them Liamit ta botoje.Ne fakt....nuk eshte aq e lehte te botosh nje liber,por meqe ai ka para me bollek nuk do ti kushtoje asgje.Kete jave Eriku sikur eshte zhdukur.Nuk vjen me ne biblioteke.Librin na u desh ta mbaronim une dhe Liami.I kam telefonuar 100 here ne telefon por nuk pergjigjet.Nuk e di se cka kohet e fundit.E kerkova ngado por me pas me ra ne mend se mund te ishte tek "vendi sekret" tek bodrumi.Shkova menjehere atje dhe e gjeta duke thyer gjera.
-Erik?! Cfare ben....Hej...Cfare po ben keshtu?!-une
E terhoqa nga vetja.
-Pse nuk me tregove?!-Eriku-Te te tregoj cfare?!-une
-Pergjigjen....e analizave te tua!
Aty ngeca.U ngriva si nje cope akulli.Dikush ia ka treguar!
-Perse nuk me the qe pergjigjja ishte negative!Perse?!Perse me genjeve?!
Lotet filluan te me dilnin nga syte dhe me ne fund arrita te flisja.-Mire,le ta zeme se do te tregoja!Cfare do te beje ti?Do tia mbathje me te katra?!Do te thoje:Jo nuk qendroj me nje njeri te semure!"Kete do te thoje?!Ti mendon se merzitesh me shume se une?!Si mendon se ndihem une kur e di se do te vdes!Qe do ti le te gjithe pas!E di qe pasi te vdes une te gjithe do me harrojne dhe do vazhdojne jeten e tyre!Jo se nuk dua qe ju te vazhdoni jeten tuaj,por....ne fund te fundit....jeta vazhdon.Nje jete mbaron...nje tjeter fillon.Dua vetem....te shijoj ate pak kohe qe me ka mbetur!Ti ndoshta nuk me beson por...qe kur erdha ketu jeta ime ka ndryshuar 100% .Ne fakt... ishe ti ai qe ndikoi me shume ne kete ndryshim.E pranoj qe ne fillim ishte thjesht nje pelqim,por me pas...u dashurova me ty!Dhe...cfare do qe te ndodhe....edhe nese une vdes neser, nuk dua tia di...sepse per here te pare ne jeten time une...dashurova me gjithe zemer nje njeri.
Fillova te qesh pak .-Kjo e fundit me doli me rime!-une
Filluam te qeshnim te dy.Ai me perqafoi fort.
-Me fal! Thjesht nuk dua te te humbas!Une jam nga ata djem qe e marrin seriozisht nje lidhje.Ndoshta nuk me beson por,mua nuk me duhen puthje apo....gjera te tjera.Mua me duhen ndjenja.Thjesht ndjesia qe kam kur jam afer teje....me ben te lumtur!
Fillova te qaja me shume dhe e shtrengova fort Erikun.
-Pse duhet te shkonte keshtu!Perse gjithmone une duhet te vuaj!Perse Zoti gjithmone.... me ndeshkon?!
Ai u mundua te permbahej.-E di...njerezit e mire gjithmone do te vuajne,sepse pas cdo vuajtje ata behen me te forte.
-Cfare?!Une mund te vdes!E si do te behem me e forte nese vdes!
-Gjithcka do te shkoje mire!Me ke mua prane.Sic te kam thene ne fillim...shijo gjithcka ne jete!
Me pas shkembyem nje puthje dhe u ngjitem lart.Ate nate qendrova tek shtepia e Erikut.Te nesermen ne mengjes teksa po hanim prinderit e Erikut filluan te qeshnin.-Cfare ka?-Eriku
-Jo,asgje!-babai i Erikut.
-Sikur nuk e di une se kur zgerdhiheni ju do te thote se dicka e keni bere!-Eriku.
-Tua tregojme,-mamaja e Erikut.
-Te na tregoni cfare?-une.
Ata nxoren mbi tavoline 2 bileta avioni.Per mua dhe Erikun.Me sa duket ata ishin ne dijeni per situaten time.
-2 bileta per ne Paris?-Eriku.-Po!Per ju te dy!-mamaja e Erikut.
-Per ne?!-une.
-Po!Ne duam qe ju te shkoni dhe te shijoni jeten.Te pakten tani Megi eshte 18 dhe i lejohet te udhetoje lirshem.-babai i Erikut.
-Po pasaportat si i moret ju?-Eriku.
-Epo....ato ne fakt i mora une.-mamaja e Erikut.
Filluam te qeshnim te gjithe.
-Pa prit pak...une nuk di frengjisht!-Eriku.-Pa merak di une.Sidoqofte ne France flasin edhe anglisht.-une.
-Problemi u zgjidh!-Eriku.
I trgova mamase dhe ajo ishte dakort.Edhe po te mos ishte...une do te shkoja gjithsesi,por e pyeta per miresjellje.I bera gati valixhet menjehere.Me kishte kapur nje emocion i papare.Do te qendrojme atje per 2 jave.Aq me ben!Vetem te shkoj njehere ne Paris me Erikun.Pasi kaluan dy dite u nisem ne aeroport.Mamaja,babai,vellai i Erikut dhe mamaja ime erdhen me ne.Pasi u pershendetem hypem ne avion.Per mua dhe per Erikun te udhetosh me avion nuk ishte dicka e re.Fluturimi yne ishte ne oren 21:30 dhe une nuk shikoja asgje nga dritaret e avionit.Afer meje ishte Eriku dhe nje X person me tej.Mua filloi te me zinte gjumi keshtu qe u mbeshteta tek supi i Erikut.Neser kur te zgjohem do te jem ne Paris.Shpresoj te shoh nje enderr te bukur dhe te zgjohem gjithe gezim dhe energji per nje "aventure" te re!
YOU ARE READING
Ne Debore...(shqip)
Teen FictionKur nje vajze 17 vjecare e semure me Insuficence renale kronike ne veshka shperngulet ne nje qytet tjeter ajo do te perjetoje nje aventure tjeter nga jeta e saj e zakonshme.Pasi ndihmon nje djalosh te ri dhe e dergon ne spital,atje do te takoje dik...