Sot divani mu duk me i bute se kurre.Cte ben dashuria he?!Tashme isha e sigurt per ndjenjat e mija.Nuk ishte me vetem nje pelqim....por as aventure...ishte dashuri.Dhe ai idioti me kishte futur ne gracke...dhe une qe shaja taktiken e tij.Vendosa te qendroja ne divan gjithe diten dhe mos te dilja jashte.Nuk doja te takoja Erikun.Nese do ta shihja do filloja te sillesha si e trashe per ti bere pershtypje dhe me siguri do ta puthja.Qendrimi brenda nuk me bezdis.Jam mesuar te rri me turne te gjata brenda shtepise.Shkova lart dhe thash te shikoja ckan dhomat e tjera.I hapa nje nga nje,por asgje te dyshimte.U futa ne dhomen time dhe u ula ne shtrat.Fillova te lexoj libra derisa truri im nuk e perballoi me dhe zuri "myk".Me dukej vetja si mumje duke ndenjur kot.Telefoni im filloi te nxirrte klithma.E kontrollova dhe kishte ardhur nje mesazh.
"Ku je? Po te presim prej oresh!"-Erik.
"Jam tek mamaja per 2-3 dite."-une.
Doja tia presja shkurt sepse ai kur fillon nuk pushon me.
"Ok! Do shihemi,pas 2-3 ditesh."-Erik
"Ok bye"-une.
Ai me siguri qe ka kuptuar gjithcka.Po veshtroja dhomen dhe vura re se rafti i librave ishte ne vend te gabuar.Nuk i kisha kushtuar kurre vemendje.U mundova ta shtyj por nuk levizte.Dreqin,sa delikate jam!E provova perseri dhe funksionoi.Pas raftit ishte nje dere.Provova ta hap por me kot.Mora nje kacavide qe ishte ne nje sirtar ne dhome.Neper filma ben pune.I prisha braven dhe hyra brenda.Vinte nje ere sikur dicka te kishte ngordhur.Ndeza driten.Dhoma ishte plot me kuti e grupe fletash.Fillova ti kontrolloj.Ishin gjera koti,pa kuptim per mua.Ne te djathten time ishte nje kornize.E leviza dhe pash nje kasaforte.Duhen 4 numra per ta hapur.Hajde gjeje se si eshte kodi.Fillova te provoj kode te ndryshme,por me kot.Nuk duroja dot me.Telefonova Erikun.
-Erik jam une Megi,mund te vish ketu?
-Te vij tek shtepia e mamase tende?
Mooos!!! Harrova fare! Tani me duhet ti tregoj te verteten!
-Jo more...tek shtepia ketu!
-Po ti sikur the se...
-Vetem eja! Ta shpjegoj me vone!Dhe...merr dicka te forte me vete.
-Te forte?Pse?Mos me thuaj se do te thyesh dicka!
-Eja shpejt po te them!!!
-Ne rregull ne rregull!
Nuk vonoi shume dhe Romeoja erdhi.Hyri tek dhoma ime dhe pa dhomen sekrete.Kishte nje leve te madhe ne dore.
-Po kjo dera pas raftit nga doli?-Erik.
-Nuk e di.Vura re se rafti ishte ne vend te gabuar dhe u mundova ta levizja dhe pash kete dere.Ishte e mbyllur dhe e hapa me kacavide.
-Kriminele!
-Mjaft u talle!Provo te hapesh ate kasaforten atje.
-Pse?
-Duhet ta kene fshehur per nje arsye te forte jam e sigurt.
-Po sigurisht ka para...dhe mesa duket po behem pjese e nje grabitjeje.
-Jo! Parate i kan te gjitha ne banke.Mbase kane futur dicka tjeter brenda.Me ndihmo ta hap.
Eriku filloi te provonte menyra te ndryshme per ta hapur.Nderkohe filloi te me pyeste.
-Po ti cne ketu?Sikur ishe tek mamaja!
-Epo.....Nuk shkova sepse......Mami nuk ishte ne shtepi.
-Po bej sikur e hengra kete genjeshter koti.
-Genje....
Fjala me mbeti ne goje sepse pas qindra gotidjes kasaforta u hap.
-Ia dole mbane! E hape!-une.
-Te kam thene se jam i forte.Tani le te marrim thesarin.-Erik.
-Dhe me quan mua kriminele!
-Po tallem...
Filluam te kontrollonim por brenda kishte vec letra.Duke germuar aty gjeta nje liber.Ishte pak i vjeter dhe me pluhur.Hapa faqen e pare dhe kuptova se ishte ditari i zotit Sebastian pra burrit te zonjes Erin.Ne kasaforte kishte foto te femijeve te tij duke qeshur.Teksa germonim ne kasaforte dera e dhomes sime trokiti.Une dhe Eriku shikuam njeri tjetrin.
-Po tani!-pershperita une.
-Ti shko dhe mbyll deren!-Eriku.
-Te te mbyll brenda?!
Dera vazhdonte te trokiste.
-Shko shko!-Eriku.
Dola jashte dhe e mbylla hyrjen pa bere zhurme.Hapa deren shpejt.Ishte zonja Erin.
-Po?!-une.
-Pashe se hyri nje djale brenda.-znj.Erin.
-Nje....dja..l???
-Po.
Per fat dritarja ishte hapur dhe bera nje mimike duke dashur ti them se ka dalur nga dritarja.Ajo u zgerdhi si shtrige dhe para se te ikte pa raftin.Me ne fund iku.Hapa deren dhe Eriku doli jashte.
-Jam shume e sigurt qe zonja Erin ka te beje me kete.
-Po pse do ta linte deren hapur.
-Mendoj se ajo sapo e ka zbuluar per kete hyrje sekrete.Prandaj futej shpesh ne dhomen time.
-Po kasaforta?
-E thjeshte....nuk dinte kodin.E vetmja gje interesante eshte ky ditar.Ditari i zotit Sebastian.Me duhet ta lexoj te gjithin pa u vene re.
-Te shkojme tek biblioteka.Ketu mund te te zbulojne.Shkuam ne biblioteke pa u vene re.Liami na lejoi te futeshim tek dhoma e projektit.Filluam te lexonim ditarin.Fjalet qe ishin perdorur me shume jane:vetem,puna e lodhshme,femijet etj.
Teksa shkonim nga faqet e fundit ai fliste me gjithe pasion per nje tjeter femer...Marina.
-Cfare dreqin!!! Mamaja ime???-une.
-Cfare?!-Erik.
-Marina....eshte mamaja ime!
-Pra zoti Sebastian kishte rene ne dashuri me mamane tende?
Vazhduam te lexonin dhe ai shkruante:
"Ajo ....femra me e bukur ne univers.Ajo eshte ndryshe...nuk mendon per para,kepuce,canta...ajo mendon per thesarin me te madh,vajzen e saj Megin.Nje vogelushe shume e mire dhe qe me do shume.Kur nuk jam prane femijeve te mi ia bej qejfin shume.Megi i ngjan kaq shume te atit saqe nuk kane fare ndryshim.Marina...ende dashuron burrin e saj,qe per fat te keq ka nderruar jete.Ajo duket kaq e brishte nga jashte por shume e forte nga brenda.Shpesh me pyet se si te krijoje nje te ardhme sa me te mire per vajzen e saj.E ndihmoj aq sa mundem.Une e dashuroj!Ajo as qe e ka idene.Nuk mund ti afrohem...nuk mundem as ta prek nga frika se i bej keq.Dua ta ndihmoj ne nje fare menyre.Epo ne fakt e kam bere.Gjysma e testamentit tim eshte i saj."
-Pra...z.Sebastian ka lene gjysmen e pasurise se tij mamase tende?-Erik.
-Prandaj Erin po e kerkonte bllokun,qe te mos merret vesh per testamentin.-une.
-Cfare ke ndermend te besh tani?
-Te iki menjehere qe andej.Te betohem se po e mori vesh ajo...mund edhe te me vrase.
-Mos e ekzagjero tani!
-Erik,nuk behen lojra me jeten.Me duhet te gjej nje vend ku te qendroj.
-Mund te vish tek une po deshe.Kemi nje dhome shtese.
Me duhej te pranoja.Te pakten per sonte.Me vone do te gjej ndonje justifikim per mamin.
-Ne rregull.-une.
Shkuam tek shtepia e Erikut dhe prinderit e tij po gjuanin me kunja.Mendonin se jam e dashura e tij.Pasi u rehatova ne dhome Eriku trokiti ne dere.Hapa deren.
-Si po shkon aty brenda?!-Erik.
-Eshte bukur.Shume faleminderit per kete nder.
-Per ty...gjithcka!
Qeshem pak.
-Naten!-une.
-Naten-Eriku.
Mbylla deren dhe u hodha ne shtrat.Ishte vone dhe gjumi me mori shpejt.Sinqerisht jam shume e frikesuar nga ajo shtriga plake.Nuk do te kthehem me atje.
YOU ARE READING
Ne Debore...(shqip)
Teen FictionKur nje vajze 17 vjecare e semure me Insuficence renale kronike ne veshka shperngulet ne nje qytet tjeter ajo do te perjetoje nje aventure tjeter nga jeta e saj e zakonshme.Pasi ndihmon nje djalosh te ri dhe e dergon ne spital,atje do te takoje dik...