Me ne fund cdo pyetje ne mendjen time e mori nje pergjigje.Gjithe ato sekrete tani jane zbuluar.Dje u hap nje gjyq per ndarjen e pasurise se zotit Sebastian.Mu desh te shkoja atje.Meri dhe Krisi ishin ende te tronditur nga vdekja e mamase se tyre.I pershendeta shkurt dhe hyra brenda.Seanca zgjati pak.Gjysma e pasurise me takonte mua...por une nuk kisha si ti pranoja.Nuk me takonte te merrja dicka qe iu perkiste te tjereve.Pas seances Meri dhe Krisi erdhen afer meje dhe me dhane nje cek me nje shume te madhe parash.Nuk doja ti pranoja por ata me detyruan qe ti merrja.Eriku kishte dale ne qytet per nje pune...te cilen nuk deshi te ma tregonte.Nderkohe une shkova te biblioteka.Aty ishte Liami bashke me Kleren,te dashuren e tij dhe vellain e Erikut Jackun.Jacku ishte 15 vjec keshtu qe talleshim shpesh me te,sidomos Liami.Fillova te lexoj librin tone te "famshem" MJEGULLA.
Jacku erdhi afer meje.-Hej Megi!-Jack.
-Hej!-une.
Ai u ul te stoli afer meje.-Shume i mire libri!-Jack.
-Me te vertete?-une.
-Po!Ke shume talent!E kam lexuar....E di...Eriku eshte me fat qe ka nje te dashur si ti!-Jack.
-Ne fakt jam une ajo qe eshte me fat qe kam ate ne krah.-une
Ai u ngrit nga stoli i hutuar dhe doli jashte.Kishte dicka qe nuk shkonte me te.Nuk eshte se flas shpesh me te,por e dallova qarte se dicka kishte.Ne telefon me erdhi nje mesazh:
"Hej!Cfare po ben?"-Eriku.
"Hic...jam te biblioteka me Liamin dhe Kleren.Ishte dhe Jack por u largua pak me pare.Ti cfare po ben?"-une.
"Asgje"-Eriku.
"Ku je?Sot kur te pyeta nuk mu pergjigje!"-une.
"Kam nje pune"-Eriku.
"Po cfare pune pra?"-une
"Me duhet te iki...bye!"-Eriku.
"Ok.Bye!"-une.
Cdo te jete duke bere ky?Nejse...Ndenja gjithe diten me Liamin dhe Kleren.Liami eshte rreth 1.80 cm dhe duket si nje gjigand ne krahasim me Kleren qe eshte 1.63cm.Ate nate fjeta te shtepi e Liamit.Te nesermen shkova ne supermarket me mamane e Erikut dhe beme nje super furnizim.Gjithe dita me kaloi kot.Ne mbremje isha ulur ne shtrat dhe po lexoja kur papritur me erdhi nje mesazh.
"Meg...behu gati!Vish dicka te bukur dhe me prit."-Eriku."Do te dalim jashte?"-Megi.
"Po...."-Eriku.
Dicka e kishte ky!Cfare do te jete duke planifikuar tani!Shkova lart dhe vesha nje fustan blu te rende pak siper gjunjeve dhe pallton e zeze qe ishte me gjatesi pak siper fustanit.Si gjithmone vesha kepucet e rrafshta,bluhe pasi jane shume te rehatshme dhe me pelqen te vishem me te njejten ngjyre.Drejtova floket dhe bera nje make-up pak te rende per te zhdukur ngjyren e zbehte te fytyres.U fokusova tek lyerja e syve,pasi Eriku gjithmone shikon syte e mi.Buzet me nje ngjyre pakashume kaf.Hodha parfumin dhe mora canten e zeze e cila varej nga krahu im i djathte.Shkova poshte dhe po prisja.Pas disa minutash degjova nje bori dhe pashe jashte Erikun.Dola nga shtepia dhe hypa ne makine.
-Uau!!!Dukesh shume e bukur!-Eriku.-Faleminderit!Ku po shkojme me qe ra fjala?-une.
-Ne restorant pra!-Eriku.
-Ne...rregull...?!-une.
Shkuam atje.Ndertesa nuk mu duk si restorant.Hyme brenda dhe nuk kishte drita.Me kapi doren fort dhe ecem para.Nuk shikoja asgje.Pas pak disa drita te vogla lart filluan te ndriconin me nje ngjyre si portokalli.Isha mahnitur.Me pas ne dysheme u ndezen drita te tjere ne formen e nje altari.Vura re qe dyshemeja ishte me petale trendafilash.Teksa ecja muri para meje filloi te ndriconte gjithashtu.Ishte i mbushur me foto te mija dhe Erikut.Ne mes te tyre ishte e shkruar me drita te kuqe:Te Dua...Megi♥ Zemra me kishte ndaluar nga gezimi.Me pas e gjithe dhoma u ndricua dhe u ndez muzika.Ishte kenga ime e preferuar:John Legend-All of me.Hoqa pallton dhe filluam te kercenim vals.Isha gati te qaja nga gezimi.Kisha mbeshtetur koken tek shpatulla e tij,pasi qe ishim gati ne te njejten gjatesi.Kur filloi refreni i kenges,Eriku me the ne vesh:-Deshiron te behesh e fejuara ime?
Mbeta pa levizur.Me pas e perqafova fort dhe i thashe ne vesh: Po!
Ai me kapi ne bel dhe me ngriti lart.Po bertisnim te gezuar dhe po qeshnim.Ne ate moment...filloi te binte debore.Ishte perfekte.Eriku kishte menduar per gjithcka.Me pas me dha edhe unazen.Ishte shume e bukur!Pasi ndenjem aty deri vone shkuam ne shtepi.Atje te gjithe po na prisnin dhe na pergezuan.Pra....te gjithe e kane ditur pervec meje.Shkoi rreth ores 1 duke iu treguar te gjitheve fotot qe kishim bere.Pasi te gjithe u larguan Eriku me shoqeroi tek dhoma ime.E putha dhe e perqafova fort.Normal...edhe e falenderova per te 100 here.Mbylla deren ngadale dhe u ula ne shtrat.As qe u nderrova.Me mori gjumi pa ditur.Mbase cfare do te ndodhe neser...
ESTÁS LEYENDO
Ne Debore...(shqip)
Novela JuvenilKur nje vajze 17 vjecare e semure me Insuficence renale kronike ne veshka shperngulet ne nje qytet tjeter ajo do te perjetoje nje aventure tjeter nga jeta e saj e zakonshme.Pasi ndihmon nje djalosh te ri dhe e dergon ne spital,atje do te takoje dik...