Tanıtım

20.5K 993 342
                                    

''N- Niye yapıyorsun bunu?! Ben senin kardeşin değil miyim?! Ağabeyler kardeşlerini öpmez!'' diye bağırdı küçük olan, gözlerinin kenarları yaşlarla doluyken, vücudu yaşadığı şokla sarsılıyordu. Beyni buna inanmak istemiyordu.

 Büyük olan onun üstündeyken yüzünde herhangi bir ifade yoktu, tıpkı küçüğün onu ilk gördüğü anki gibi. Buz gibiydi, erimeye karşı minicik bir ihtimali bile olmayan, bir buz küpü gibi.

  ''Bunu yapıyorum,'' dedi donuk bir sesle, ''Çünkü seni seviyorum.''

  Küçük onun sözlerine karşı yalnızca gözlerini kırpıştırdı ve itiraz etti.

 ''Ama sen benim ağabeyimsin!''

Büyük iyi sabretmişti ancak daha fazla dayanamayacaktı, dayanamazdı. Gür sesi boğazından çıkıp adeta patlayarak odada kendini belli ederken, küçük olan irkildi.

''Ben senin ağabeyin değilim! Seninle benim aramda kan bağı falan yok! Biz kardeş değiliz! Sadece anne babamız evlendi, o kadar!'' Şaşkınlık dolu yüze dokunup dudaklarını onunkilere bastırdığında küçük, gözlerini kapadı ve onun dudaklarını hissetmeye çalıştı, bunun yanlış olduğunu bildiği halde neden hala onun ağzına karşılık veriyordu?

Bunu bilmiyordu.

Parmaklarını geniş omuza götürüp ittiğinde, büyük olan vücudunda hissettiği baskıyla ince dudaklardan ayrıldı. Küçüğün gözleri dolu doluydu.

 '' Y-Yeter! Lütfen dur!'' diye yalvardı ağabeyine.

 ''Olmaz,'' dedi büyük, yüzündeki ifade hala ciddilik doluydu, ''Ben kardeşlerime duyduğum sevgiyi onları öperek, yalayarak ve onlara sarılarak, dokunarak gösteririm.''

   *

''Bana yalan söyledin.''

''Sana hiçbir zaman yalan söylemedim, bunlar gerçekler.''

''Beni sevdiğini söylemiştin.''

''Ben sevemem, benim kalbim yok.''

''...''

''Onun yerine yalnızca bir avuç buz var.''

*

 Y/N: Merhaba dsjfsdajfksfdj Yeni bir BaekYeol fici yazacağım-yada yazmayı deneyeceğim.- Insane bittikten sonra buna başlamayı düşünüyorum, umarım beğeneceğiniz bir fic olur :') Qapaq için İlayda karısına teşekkürler :))))

BromanceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin