İnsanlar hayatları boyunca kimle evleneceğini düşünür. Nasıl bir gelinlikleri olacağını, nasıl bir düğünü olacağını düşünür. Bunları bende düşünmüştüm, herkes gibi. Bazen hayallerimiz ile yaşadıklarımız bir olmuyor.
Sağ tarafıma dönüp, gözlerimi yavaş yavaş araladım. Yatağın diğer tarafının boş olduğunu fark edince kaşlarımı çattım. Banyodan ses gelince kafamı o tarafa çevirdim "Eric" diyerek yatakta doğruldum, garip böyle bir şey olması imkansızdı. Eğer Eric'i biraz tanıyorsam bu yataktan bensiz çıkmazdı, banyo kapısının açılması ile kafamı o tarafa çevirdim "Günaydın Ece" dedi tanıdık ses "Sen" dedim gördüğüm kişi ile kalbim gümbür gümbür atmaya başlamıştı.
"Nasılsın?" diyerek bana yaklaştı.
"Nasıl ama ben Eric'le" diye saçma sapan bir cümle kurdum "Ne oldu Ece rengin soldu birden" dedi Taner.
"Senin burada ne işin var?" dedim çıplak bedenimi çarşafa sararken.
"Hatırlamıyor musun? Dün akşam sen ve ben" diyerek kaşlarını kaldırıp, ukala bir gülüş sergiledi "Hayır ben Eric'le beraberdim dün akşam" dedim titrek bir sesle.
"Emin misin? Madem öyle neden yanında ben varım?" diyerek yatağa yaklaşıp, üzerime çıktı.
Ben geri geri giderken o çarşafı tutup, üzerimden çekti. Çıplak kalan vücudumu ellerimle kapatmaya çalışırken "Bırak beni" diye bağırdım.
"Bunun için biraz geç kaldın" diyerek üzerime daha fazla çıktı Taner.
Nefes nefese uyandığımda ilk önce nerede olduğumu idrak edemedim, yan tarafımda yatan Eric'e baktığımda derin bir nefes aldım. Şükür ki rüyaymış "Ece" dedi Eric uykulu bir sesle, yatakta hareketlilik oldu,ardından gece lambasını yaktı "İyi misin?" dedi, hayır değildim hemde hiç, başımı ellerimin arasına alarak "Biraz" dedim kuru bir sesle.
"Ne oldu?" dedi bir eliyle yanağımı okşarken "Sadece kabustu" dedim yanağımda ki elini çeneme koyup, ona bakmamı sağladı "Ne gördün?" dedi, rüyam aklıma gelince kalbim tekrar sıkıştı, gözlerim dolarken "Anlatmak istemiyorum" dedim ağlamaklı bir sesle.
"Şşşş Ece sen iyi misin?" diyerek bana sarıldı.
"Hiç iyi değilim" dedim ağlayarak.
"Bak ben buradayım seni asla yalnız bırakmayacağım" dediğinde bende ona sarıldım, çıplak bedenlerimiz birbirine temas ederken, utanmamıştım. Başka zaman olsa utanırdım ama şuan utanmıyordum "Taner'di. Rüyamda ki senin yerine o vardı. Eric çok kötüydü" diyerek, Eric'e daha çok sarıldım "Tamam geçti sadece bir rüyaydı. Bilinç altında olduğu için gördün bunu. Bak ben buradayım" diyerek geri çekildi, başımı büyük elleri arasına alıp, dudaklarıma bir öpücük bıraktı.
"Ben buradayım, sana asla dokunamaz" diyerek tekrar beni öptüğünde bende ona karşılık vermeye başladım. Beni yatağa yatırıp iri cüssesi ile üzerime çıktığında "Sen benimsin" dedi.
***************************
Sabahın ilk ışıkları yüzüme vururken gözlerimi araladım, elimle yüzümü kapatıp, yatakta ters döndüğümde Eric'in kusursuz yüzünü incelemeye başladım. O kadar erkeksi duruyordu ki, uyurken bile yakışıklıydı. Hafif dalgalı saçlarından ellerimi geçirdiğimde homurdanarak diğer tarafa döndü. Bu hareketi gülümsememe neden olmuştu. Yataktan kalkıp sessiz bir şekilde banyoya girdim. Hızlı bir duşun ardından saçlarımı kurutup, üzerime beyaz bir tişört ve altıma da gri bir eşofman giyip, odadan çıktım. Mutfağa inip kahvaltılık birşeyler hazırlamaya başladım. Hava güzel olduğu için masayı bahçeye kurmaya karar verdim. Krebi de yaptıktan sonra, buzdolabından bal, reçel ve peynir gibi kahvaltılık malzemeleri çıkartıp, masada ki yerlerine koydum. Portakal suyunu almak için mutfağa girerken Eric ile çarpıştım "Günaydın" dedi tebessüm ederek.