Eric, Taner'e ard arda yumruk atarken ne yapacağımı bilemedim "Betül kızları götür buradan" dedim hızlı bir şekilde. Betül kızları hemen dışarıya çıkartırken, Eric'in kolundan tutup "Yapma lütfen" dedim yalvararak, biranlık durup bana baktı. Yumruğunu sıkıp Taner'in üzerinden kalktı. Etraftakiler bize bakarken yerin dibine girmiştim resmen. Eric kolumdan tutunca, ne yapmaya çalıştığına anlam veremedim "Bu iş burada bitmedi" dedi Taner kanlı ağzını elinin tersi ile silerken.
Eric tam dönecekken "Sakın" dedim sinirli bir şekilde gözlerinin içine bakarak. Eric'in gözlerinden ateş çıkıyordu adeta, korkuyor muydum? Evet, ama yapacağımdan da geri kalmıyordum. Kolumu tuttuğu elini daha çok sıkarak beni kafeden dışarı çıkardı. Oturduğumuz masanın yanından geçerken, üzerine bir miktar para fırlatıp attı. Bu durumda bile hesabı düşünüyordu, bunu unutmaması beni şaşırtmıştı.
"Nasıl olur da benim yanımda onunla konuşmaya cürret edersin?" dedi Eric sinirliydi hemde aşırı derecede ve bu yüzden saçmalıyordu "Pardon?" dedim söylediği sözler karşısında şaşırarak, bu adam kendini ne sanıyordu.
Öpüştük diye onun değildim! İstediğim erkekle konuşma hakkına sahip biriydim ben "Aptal ayağına yatma Ece" diye kükrediğinde, kolumu hızla çekip "Bir dakikaya ya sen kendini ne sanıyorsun?" diye bağırdım. Önce şaşırsa da kendini hemen toparlaya bilmişti. Şaşkınlığından yararlanıp "Önce barda ki adam şimdi Taner, sonra beni öptün hayatına giren kadınlardan bir farkım olmadığını fark ettim. Ne yapmaya çalışıyorsun Eric?" dedim öfkeyle "Öptüm? Yani sen beni öpmedin öyle mi?" dedi kolumdan tutup beni sallarken, cevap vermeyince sözüne devam etti "Neden karşılık verdin peki? Eğer diğer kadınlardan bir farkın olmasaydı şuan da bakire olmazdın!" dedi sinirli bir şekilde.
Söylediği sözler karşısında ben kızarırken, ne diyeceğimi bilemedim, bir diğer konu ise bakire olduğumu nereden biliyordu ki, nerden bildiği umurumda da değildi aslında, belki de onunla birlikte olmamı o yüzden istemiyordu. Eric gerçekten farklı biriydi "Daha fazlasını da isteyeceğini söylemiştin. Bu demek oluyor ki yakında zaten bakire olmayacağım." dedim sinirli bir şekilde.
"Ne yani bunu neden yapmak isteyesin ki söylesene? Neden yapasın diğer kadınlar bunu yapar çünkü zevk için, param için. Sen neden bunu kabul edeceksin peki? İşin var zaten sana para veriyorum, zevk için yapmak isteseydin hala bakire olmazdın." dedi bıkmış bir şekilde konuşarak, söyledikleri doğruydu, benim bir işim vardı. Para kazanıyordum, zevk için yapmak isteseydim her erkek seve seve kabul ederdi bunu, ben evleneceğim biriyle bunu yapmak istiyordum, gözlerimi ondan kaçırdığımda, eliyle çenemden tutup yüzüne bakmamı sağladı.
"Seninle konuşurken yüzüme bak Ece. Neden beni öptün? Benim pislik biri olduğumu biliyorsun, peki ya sen neden bana karşılık verdin?" dedi. Pislik biri olduğunu bilmesi güzel birşeydi, en azından nasıl biri olduğunun farkındaydı. Ne cevap verecektim bilmiyordum, yalan söylersem anlardı. Onu sevdiğimi söylersem beni kullanırdı, çünkü o Eric Clarkson'du. Kafamı çevirmeye kalktığımda güçlü elleri ile yüzümü sıkıp "Söylee!! Neden karşılık verdin?" dedi bağırarak.
"Çünkü sana aşığım..." dedim aynı şekilde bağırarak, kafamı Eric'in ellerinden kurtardığımda, bir adım geriledim. İtiraf ettiğim şeyin farkına vardığımda, önce gözlerim doldu. İstemsiz olarak elimle ağzımı kapattım. Yaptığım şeyin şaşkınlığını üzerimden atmaya çalışıyordum. Eric bana dokunmaya çalışınca "Sakın bana dokunma" dedim ona bağırarak, titrek sesimle.
"Ece"dedi ince sesi ile, yorgun çıkmıştı sesi, tuhaftı böyle olması, hep güçlüydü oysa ki. Yüzünde ne olduğunu bilemediğim duygular vardı. Tekrar bana doğru bir adım attığında "Benden uzak dur" dedim yalvararak, benim sevgimi bana karşı kullanabilirdi. Ona olan zaafım artık ortaydı, onu kullanarsa ben acı çekerdim. Güçlü kolları beni sardığında, burnuma erkeksi kokusu dolarken, iri cüssesin de zayıf ve narin bedenim daha da kırılgan bir hal almıştı. Sarılamasına karşılık verdiğimde, neden bana sarılmıştı bilmiyordum ama benim nedenim belliydi. Eric Clarkson'dan uzak durmalıydım. Yoksa canım çok yanacaktı. Beni öptüğü zamanda, onun bana yaptığı gibi aniden geri çekildim. Arkamı dönüp otoparka koşmaya başladım.