14.Bölüm

36.1K 1K 30
                                    

Eric üzerine bir şey giymeden kapıyı açmaya giderken, bende üzerimi hızla giyinip yatağa bağdaş kurup oturdum. Kızların gülme seslerini duyduğumda Eric'in ne kadar sinirli olabileceğini düşündüm. Hem bana hem kızlara. Kızlar sevinç çığlığı atıp, yatağa yatarken, Eric öfkeden kuduruyordu. Haklıydı haksız diyemezdim.

"Hey" dedim kızlara gülerek "Burada ne yapıyorsunuz?" diye sözlerime devam ettim.

"Şey hepimiz yatalım istedik" dedi Lily "Daha önce böyle birşey yapmadık. Nasıl bir duygu olduğunu bilmiyoruz" dedi Katy. Sevinçli bakışlarım hüzüne dönerken kendimi toparlayıp "İyi fikir hadi yatalım" dedim.

"Oley" diyerek kızlar yatağa yerleşirken.

"Pijamalarımızı giyip geliyoruz" dedim tebessüm ederek yataktan kalktım. Eric'in kolunu tutup küçük hole geldiğimizde "Yapma bu şekilde sende görüyorsun" dediğimde, beni duvara yapıştırıp öpmeye başladı. Ben zorla geri çekilirken "Kızlar görecek yapma" dedim gülerek.

"Umrumda değil biz evliyiz. Evliler arasında olan doğal birşey bu" diyerek omuz silkti. Onu iteleyip, valizimi açtım. Aynı şeyi oda yapıp, içinden pijamalarımızı çıkartıp, giydikten sonra yatağa gittik. Lily ve Katy, bize bakıp gülerlerken "Yana kayın bakalım" dedi Eric yatağın uç kısmına yatarak. Yatak büyüktü fakat dört kişiyi alıcak kadar büyük değildi. Kızlar ortada, Eric ve ben yanlarda olacak şekilde yatakta sırt üstü yatıyorduk. Kızlar sürekli konuşup soru sorarken, Eric ve ben bıkmadan cevap veriyorduk "Kardeşimiz olucak mı?" dediğinde Lily, ben öksürmeye başladım. Bunu hiç düşünmemiştim. Eric gülerek "Neden olmasın..." dediğinde kafamı yastıktan kaldırıp "Pardon?" dedim sinirle.

"Ne var?" dedi aynı şekilde bana bakarak "Bunu şimdi konuşamayız daha sonra konuşacağız" dedim bu konu kızların önünde tartışılacak türden değildi çünkü. Eric bana bakıp, gözlerini kısarak kafsını yastığa koydu.

**********************

Saatler ilerlerken bir türlü uyumamıştım. Zaten alan dar olduğu için rahat edemiyordum. Yanda ki komidinin üstünde bulunan saate baktığımda üç'e geliyordu. Kızlar çoktan uyumuşlardı. Aklıma gelen fikirle "Eric" dedim sessizce.

"Hmm" dedi, kafamı yastıktan kaldırıp, ona baktığımda sol eli kafasının altındaydı "Ne oldu Ece?" dediğinde "Sessiz ol." deyip yataktan yavaşça kalktım.

"Hadi gidelim" dedim sırıtarak. Eric boş boş suratıma bakarak "Nereye?" dedi.

Zavallı kocam, o kadar çok şuan ki duruma kaptırmıştı ki kendisini, üç saat önce neyi istediğini bile hatırlamıyordu. Ona bakıp gülerek "Çocuk yapmaya" dedim, Eric'in yüz ifadesi anında değişmişti. Gözlerinin içi parlarken, yavaş ama seri bir şekilde yataktan kalktı. Beni omzuna aldığında çığlık atmamak için kendimi zor tuttum. Dışarıya çıktığımızda hava serindi ve çok hoştu "Tanrım Ece sana sabaha kadar sahip olmak istiyorum. Defalarca" dediğinde istemsiz olarak güldüm. Bu adam kör kütük bana aşıktı. Tabi bende öyle. Kızların odasına girdiğimizde yatakların tek kişilik olduğunu gördüm. Eric beni indirdiğinde "Tek kişilik yataklar mı?" dedim suratımı asarak.

"Kaçmaya yerin olmayacak daha iyi" diyerek gülümseyip dudaklarıma yapıştı.

******************************

Sabahın ilk ışıkları yüzüme vururken, her yerim sızlıyordu. Gözlerimi kırpıştırarak açmaya çalıştım. Eric dediğini yapmıştı. Üzerimde ki ağırlığı idrak ettiğimde, yüz üstü yatıyordum sağ tarafımı Eric işgal etmişti ve kolum ağrıyordu. Sessizce kalkmaya çalıştığımda, Eric buna izin vermedi hala uyuyordu. Bana daha çok sarılıp, homurdandı. Kafamı oynatabildiğim kadarıyla kaldırıp saate baktığımda şok oldum. Saat 14:00'dı "Eric uyan" diyerek, kollarında sırt üstü döndüm "Uyanığım ama şuan keyfimi bozma lütfen" dedi, söylediklerine tebessüm ederken "Kocacığım" dedim nazlı bir şekilde, evlendiğimizden beri ilk defa kullanmıştım bu kelimeyi. Eric sırıtırken "Ben olsam böyle yapmazdım" dedi.

BAKICI (SENİNLE BİR ÖMÜR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin