Selamünaleyküm gençlik . Naber ?
Medyadaki şarkıyı beğenirsiniz umarım .
Satır arası yorum yapmayı unutmayın 😉 .
Neyse ben sizi daha fazla tutmayayım .
İyi okumalar ....
***********
Deniz gelene kadar evi topladım ve sabah söz verdiğim parayı kumbaramdan çıkarıp hazır ettim .
Evi düzeltirken aklıma bir şey geldi . Ben bu evde tek yaşıyorum zaten , daha Selma teyze ve Kemal amcaya masraf olmaya ne gerek var ? Üst kata çıkarım , orada eski odada kalırım . Aynen ya Deniz geldiği zaman onunla üst kata çıkarım , Selma teyzeye söylerim . Yessssss .
Birazdan Deniz geldi zaten . Ben de kapıyı açtım . İçeri girdi . Ben de ona imalı imalı baktım .
-Eee .....
-Ne eee , ne öyle bakıyorsun kuzen ya ?
-Ne konuştunuz yolda ?
-Ne konuşacağız öyle işte .
-İyi öyle olsun .
-Neyse ben bize çıkıyorum , istersen sen de gel .
-Tamam ben de geleceğim zaten ama bir dakika , diyip parayı ona uzattım .
Ağzını açacaktı ki
-Sus , öyle anlaşmıştık .
-İyi tamam.
Kapıyı kilitleyip üst kata çıktık . Kapıyı her zamanki gibi yine Selma tezye açtı .
-Aa , hoşgeldiniz çocuklar .
-Hoşbulduk Selma teyze.
İçeri geçtik . Televizyon izliyordu demek ki . TV'ye baktım ve "Yemekteyiz" olduğunu gördüm . Ya cidden bu programdan ne anlıyorlar ?
-Niye garip garip bakıyorsun kızım televizyona ? diyip güldü Selma teyze .
-Valla ben bu programda yemek yapmaktan çok kavga görüyorum da ondan şey ettim .
-Benim canım sıkıldığında açıp bunların kavgasını izliyorum , diyip güldü .
-Haa, iyi fikir , diyip ben de güldüm .
-Selma teyze ben bir şey soracağım .
-Buyur kızım .
-Ya Selma teyze şimdi ben annem de geldi diye alt kata geçmiştim ya , şimdi o öldü , size daha israf , masraf olmasın , ben yine buraya geçeyim .
-Tamam kızım olur . Sen nasıl istersen öyle olsun .
-O zaman biz oradaki eşyaları falan toplayalım zaten bugün ödevlerimiz neredeyse bitti .
-Dur kızım Kemal de gelsin öyle , siz yorulursunuz şimdi .
-Teyze yook , yorulmayız biz . Zaten yeni yemek yedik , tokuz .
-İyi tamam o zaman . Siz gidin getirin eşyaları .
-İyi tamam , hadi gel Deniz .
Hemen alt kata indik . Önce kıyafetlerimi mağaza poşetlerine koydum , Deniz de defter kitaplarımı felan poşetlere koydu . Bir yarım saatte her şeyi toplamış yukarı götürmeye başladık . Tekrar , dönüp dolaşıp Rüya'nın odasına gelmiştim . Zoraki gülümsedim . Keşke ölmeseydi , şuan üçümüz hatta dördümüz ; İpek , Deniz , Rüya ve ben , oturup sohbet ediyorduk belki de .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRÜT
Teen FictionAlkolik , kumar bağımlısı, işkence etmeyi seven bir baba (!):Nezir Kocasından dayak yiyen , o uğurda birkaç evladını daha doğmadan kaybeden , kocasının kızına işkence ettiğini bile bile karşı çıkamayan bir anne: Kader Ve bu iki kişinin kızı (!) ola...