Zümrüt 4

206 54 153
                                    

Geciktiğim için çok ama çok özür dilerim ödevler hep üst üste geldi maalesef .

Medyada çok sevdiğim bir şarkıyı koydum umarım siz de dinlerken beğenirsiniz .

Satır arası yorum yapmayı unutmayın .

O zaman ben sizi daha fazla tutmayayım . İyi okumalar. 

*******

Başımı ellerimin arasına aldım .

Şimdi ne olacak ?

Annem yaşayacak mı ?

Nasıl dayansın vücudu o acıya , o ruhu nasıl dayanacak peki ?

Zaten daha yeni düşük yaptı .

Ruhsal  acı fiziksel acıdan daha büyüktür her zaman . Bu benim için hep böyledir.  Kaç kere dövüldüm , kaç kere işkence gördüm
ama hepsinin acısı geçti , illaki . Ama benim yüreğimde bıraktığı acı hiçbir zaman geçmedi.  Kendi babam ya kendi babam . Nasıl yapar ? İsyan etmek istemiyorum ama ediyorum maalesef .

Anneme de hep yaptı bunu . Annem benden daha fazla işkence çekti . Çoğu  zaman ben yapardım pansumanını , bana yapmazdı annem . Annem bana hiç yardım etmezdi ki . Sanki umrunda değilim gibi ama ben , ben yardım ediyorum hep .

Ama hiçbir zaman  karşılığını görmedim . Annemin bana bir kere bile sarıldığını hatırlamıyorum . Bir kere bile öptüğünü , kokladığını hatırlamıyorum . Belki de kokluyordur , öpüyordur beni geceleri ben uyuduktan sonra , onu bilemem . Belki de Nezir'den korktuğu için böyle yapıyordur .

Peki , neden Nezir'le evlendi ki ?

Kendi isteğiyle mi ?
 
Yoksa Nezir mi zorladı ? 

Belki de görücü usulüyle evlenmişti ?

Bunu anneme sormamıştım hiç . Belki de cevap vermeyeceğini düşündüğümden . Zaten sorsam da cevap alamayacaktım büyük ihtimalle . İşte hep böyle içime atıyorum ben .

Hiç arkadaşım olmamıştı ki . Olsaydı eğer ona anlatırdım . İçimde kalmazdı en azından .  Birlikte güler , birlikte ağlardık .

Ablam ya da abim olsaydı , onlarla da böyle olurduk . Tek kalmazdım . Ama artık yanımda Deniz var , diye düşündüm .

Deniz'e baktım . O da bana bakıyordu , buruk gözlerle . Ağlıyorum belki ondandır . Sonra kollarını bana sardı . Ben de ona sardım . Ağlıyordum o da birazdan ağlamaya başlayacaktı galiba .

Kaç dakika sarılmıştık ne kadar   ağlamıştım bilmiyorum ama Deniz bana iyi geliyor . Onunla derdimi paylaşabiliyorum . İçimde kalmıyor . O da beni bir abi gibi dinliyor . Bir abi gibi bana destek oluyor .
Birazdan Kemal amca ayağa kalktı ;

-Ben kantine gidiyorum , birkaç şey alacağım , ayrılmayın buradan tamam mı ? Dedi sessizce .

Başımızı salladık . Gözlerimi kapattım . Sarılmak iyi gelmişti .

Birazdan Kemal amca elinde 3 kahve , 4-5 bisküvi ve kek ile yanımıza geldi . Kahveleri içtik ama kek ve bisküviler boğazımızdan geçmedi üçümüzün de . Tekrardan başımı Deniz'in omzuna koyup gözlerimi kapattım.


********

-Zümrüt , Zümrüt uyan , diye bana seslenen Deniz'in sesiyle gözlerimi açtım  .

-Ha , efendim ?

-Annen uyandı , kalk hadi , gel .

-Ne , ne zaman ? Dedim ayağa kalkarak .

-Şimdi uyandı , hadi gel .

Beraber annemin uyuduğu odaya gittik .

-Anne , nasılsın ? İyi misin? Ağrın var mı ? Dedim yanına giderek .

ZÜMRÜTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin