ZÜMRÜT 3

270 57 81
                                    

Selamünaleyküm.

Yine bir bölümle karşınızdayım .

Bu bölüm biraz geçiş bölümü gibi oldu neyse ben sizi fazla tutmayayım .

Satır arası yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar .

Medya : Linet ve Aleyna Solaker - Vay dinlemenizi tavsiye ederim .

Burası mı iyiydi , yoksa Nezir'in yanı mı ? Diye düşünürsem , tabii ki burası . Ama yük olmak istemiyorum bu iyi yürekli insanlara .

Peki ya annem. Annem ne olacak eğer ben burada kalmaya karar verirsem . Kesinlikle iyi şeyler olmayacak , bunu biliyorum . O adamdan dayak yiyecek yine . Eğer böyle yaparsam annemi resmen ölüme terk etmiş olurum. 

Ama yapmasam , yani burada Nezir'in evine geri dönsem , o zaman daha da kötü olacak . Yine aynı şeyler ; dövüleceğim , işkence çekeceğim . Biliyorum . Kafam çok karıştı . Ne yapacağımı bilmiyorum. 

Deniz'e baktım . Bana bakıyordu. Kardeş gibi .

-Ben bilmiyorum. 

-Neden ? Açıkla bana , lütfen .

-Eğer burada kalırsam annem orada kalacak v-

-Annenin orada kalacağı ne mâlum ? Dedi gülümseyerek .

-Nasıl yani ?

-Diyorum ki anneni de getirelim buraya .

-Aslında olabilir . Annemin onun yanında kalmasını istemiyorum ama , ne bileyim , iki kişi size çok büyük rahatsızlık veririz.  Böyle olmaz . İç güveysi gibi .

-Heey , sana daha ne kadar söylemeliyim ? Sen ve annen burada kalacaksan buna en çok biz seviniriz . Bak , seni daha doğru düzgün tanımıyorum ama sana güveniyorum . Seni kardeşim gibi görüyorum.  Burada kalmanı istiyorum. 

-....

-Hatta ne yapalım , biliyor musun ? Gel sizin eve gidelim . Anneni alalım . Buraya gelelim . Hastaneye de gideriz . He? Olur mu ?

-Ben bilemedim ki şimdi . Ama diyelim ki kabul ettim  o zaman çalışıp kendi paramı kazanacağım , tamam mı ?

-Burası beni aşar . Anneme ve babama sorman lazım. 

Kapı açıldı . İkimiz de o tarafa doğru döndük . Selma teyze , kapının pervazında bize bakıyordu , gülümseyerek .

-Acıktınız mı , çocuklar ?

Bir şey söylemedim , kurt gibi acıkmıştım ama söylemek istemiyordum .

Deniz de  ayağa kalktı ve ben acıktım , yardım ederim sofrayı kurmada gibi şeyler söyledi annesine . Selma teyze beni de çağırdı .

-Kızım istediğin bir yemek var mı ? Söyle , onu yapayım .

-Yok , Selma teyze . Ben de yardım edeyim o zaman , dedim ayağa kalkarak .
-Peki . İçeri geçtik . Mutfak çok güzeldi . 

Her şey , gri ve beyazla döşenmişti .  Çok ferahtı .

(Yemek yapmayı bilmediğimden burayı yazamıyorum , kusura bakmayın . )

Sonunda yemek yapmayı bitirmiştik .
Pirinç pilavı , ayran aşı çorbası , ayıklanmış tavuk budu , sonuna da tavuk göğsü tatlısı . Görünüşü bile nefisti .

Yemek yapmayı biliyorum , komşularımız çok iyi yaptığımı söylerlerdi ama ben çok özen göstermezdim . Hele görünüşe , sunuma hiç özen göstermezdim . Ama bugün neden olduğunu bilmiyorum , çok güzel olmuştu .

ZÜMRÜTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin