ZÜMRÜT 14

63 13 98
                                    


Medya çok güzel boş zamanınızda dinlemelik , iyi okumalar...

Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın ha 🤭.



Mert'in ağzından

Dersler bitmiş şuan evdeydik , Batu ve Berat ile Pubg oynuyoruz . Oyunun ortasında birden çalan telefonumla irkildim . Arayana baktım , Zümrüt'tü . Hemen telefonumu elime alıp açtım  .

-Alo !!

Bağırış çağırış sesleri geliyordu . Ama aradan Zümrüt'ün sesini duyabildim .

-13. Mahalle  , demek yine aynı yerde oturuyorsun ha ? Yine aynı çöplükte . Ha ? Ama artık  ne o karın ne de ben varım . Ha ? Nasıl yıkıyorsun pisliğini ?

Neyden bahsediyor bu ?

-SANA NE LAN ??   Diye o da sesini yükseltti bu sefer. 

-ŞEREFSİZSİN SEN , AŞAĞILIK BİR MAHLUKATSIN .

-SANA NE LAN  .

-ARTIK KARŞINDA ESKİ ZÜMRÜT YOK DİKKAT ETSEN İYİ OLUR .

-EH YETER BE  ! Şimdi Zümrüt'ün çığlık sesleri geliyordu . Şerefsiz köpek artık kimse Zümrüt'e zarar veriyor . Bekle lan seni köpek , bekle ben seni gelip dayak manyağı etmeyi biliyorum . Evden montumu alıp hızlıca çıktım . Arkamdan annem , Batu ve  Berat'ın seslerini duyuyorum ama umrumda değil .  Araba babamda olduğundan bir taksiye bindim .

-13. Mahalle nerede ?? En yakın 13. Mahalle nerede ?? Çabuk oraya sür , çabuk !!

-Tamam abicim . Diyip sürmeye başladı . Ama çok yavaş gidiyo , lanet olsun daha hızlı gitmesi lazım .

-HIZLIII , HAYAT MEMAT MESELESİ BU ABİ , NOLUR BIRAZ DAHA HIZLI GİT , GİDEBİLDİĞİN KADAR HIZLI GİT !!

-Tamam abicim .

Bu sefer gerçekten hızlanıp sürdü . Ah lanet olsun onu bulmam lazım . Bir şey olursa ... Olmasın bir şey ya. Olmasın .

-Burası abi , diye arabayı durdurdu . Parayı ödedim ve abiye beni beklemesini söyledim ve  hemen indim . Karşımda bir adam  Zümrüt'e vuruyordu .

-ZÜMRÜT !! dediğimde ikisi de bana doğru döndü .

-Ooo , cankurtaran da çağırmışsın yanına ha ? Bu çocuk seni benden kurtarabilir mi sanıyorsun ?

Hızla onlara doğru koştum . Ama o şerefsiz köpek benden önce davranıp yanına gitti . Cebinden bir şey çıkartıp Zümrüt'ün boğazına dayadı . Bıçak bu , bıçak dayadı lan kıza !

-BIRAK LAN KIZI ! GÜCÜN SADECE KIZLARA MI YETİYOR HA? ADAMSAN GEL BENLE DÖVÜŞ ! HADİ GEL ADAMSAN GEL !

-KES lan , benim onunla bir hesabım var ! Zümrüt'e baktım , gözlerinden yaşlar akıyor ve kurtulmaya çalışıyor o lanet olası pislikten . Onu öyle ağlarken görünce yüreğim burkuldu .

-MERT GELME !! Onu dinlemeyip yanına gittim . Tehlikeli olacak ama yavaştan yavaştan yanlarına yaklaştım , belki fark etmez diye .

-KORKMA ZÜMRÜT , O ŞEREFSİZ SANA BİR ŞEY YAPAMAZ .

-Sakın geleyim deme buraya , yoksa bu gördüğün bıçak biraz daha derine inecek . Duydun mu beni ?

Şuan aramızda 2-3 metre var  , yaklaştım .

-SANA YAKLAŞMA DEMİŞTİM .

Bıçağı Zümrüt'ün boğazından indirip karnına doğru götürdü ... Kanların aktığını görmemle "ZÜMRÜÜÜT" diye koşup yanına gittim . O güzel gözlerini kapamıştı şimdi . Etrafıma baktım , Nezir denen şerefsiz kaçmış ,  yolda aradığım polisler gelmiş , Nezir'i arıyorlardı . Hemen Zümrüt'ü kucaklayıp taksiye bindirdim . Başını bacağıma koydum . Hemen montumun içindeki bezi alıp karnına bastırdım . 

ZÜMRÜTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin