ZÜMRÜT 20

39 3 0
                                    

- Ben de gelirim .

- Beni de yazsana Zümrüt .

- Tamam yazıyorum , sakin olun .

Şuan kimsesiz çocuklar vakfına gönüllü olarak gideceklerin listesini tutuyordum , yani tutmaya çalışıyorum .

- Hahaha Pelin , Ayça , şunlara bakınn , fakir çocukları ne kadar da iyi anlıyorlar , diyerek bizi işaret ettiğini gördüm Yelloz Selin'in . Sen sabır ver ya Rabbim .

- Evet , sizin anlamadığınız şeyleri çok iyi anlıyoruz , dedim sinirimi bastırmaya çalışarak . 

- Hadi canım  , onlarla aynı kaderi yaşadık demiyorsun da ...

- Ne demek istiyorsun sen ?

- Bu da hiçbir şeyi anlamıyor , salak mıdır nedir ? Mert bununla nasıl sevgili olmuş anlamadım . Yoksa bu beyinsiz seni zorla mı yanında tutuyor Mert ? diyip Mert'e döndü . 

-Senle sevgili olmaması  2. sorunun cevabını veriyor zaten . Ayrıca biz Mert ile sevgili falan değiliz-  diyemeden Mert ayağa kalkıp kolunu omzuma attı . 

- Niye insanlara yalan söylüyorsun canım , gayet de birbirimizi seviyoruz yani ? 

- Ne ? 

Donup kalmıştım . Ne hakla böyle bir şey söylerdi , ne hakla beni yalancı konumuna düşürürdü ? Hem de o kadar kişinin önünde . 

- Eehhehe biliyordum zaten , anlamayan salaktır , deyip gülüyordu Deniz .  

- Aldatıldım , Mert bunu bana nasıl yaparsın ? Tüü , boyun posun devrilsin , geberesice , diye söylenmeye başladı Batu . 

- Bizden de mi sakladın Zümrüt ? dedi İpek yapay bir triple . 

- Bu gerçek mi ? cırladı yine Selin . Ama ben hala Mert'e bakmaya devam ediyordum o ise ifademe anlam veremeyip bana bakıyordu  . Sonunda kolundan kurtulup hızla telefonumu alıp  sınıftan çıktım . Böyle bir şeyi nasıl söyler ? Manyak mıdır nedir ?

- Zümrüt bir bekler misin ?

- Off cidden bunu ciddiye aldın mı ya ?

- Seni o durumdan kurtarmak için söyledim onu .

- Kurtarmak mı ? Yani bu saçmalığı söyleyip beni o durumdan kurtardığını mı sanıyorsun ? deyip arkama döndüm . 

- Ne demişim sanki ? İmkansız bir şey mi söyledim ?

- Olmayan bir durumu söyledin , imkansız olup olmaması umrumda değil  . Aramızda öyle bir durum yok , bunun farkındasın değil mi ? dediğimde sinirden gülüyor gibi ' Yok ? Tamam . ' dedi.

- Merak etme , bir daha seni böyle bir duruma sokmam , arkadaşım .

Arkadaşım demesi her ne kadar yüreğimi burksa da bozuntuya vermemeye çalıştım . 




" Haftaya pazartesi okuldan sonra saat 16.00'ta yola çıkılacak , en fazla saat 19.00'da okul taşıtıyla evlerinize bırakılacaksınız . " diye yazmıştı Nursel hoca . Dün okuldan eve geldikten sonra 11'lerin toplu grubuna söylemiştim , sadece 19 öğrenci geri dönüt vermiş ve kabul etmişlerdi , bir de ek olarak bizimkiler . Ayrıca gönüllü kişilerden   komşularına da haber salmaları ve giymedikleri kıyafet , ayakkabı , oynanılmayan oyuncakları istemelerini rica etmiştim . Ayrıca para da verebilirlerdi , eğer toplanılan kıyafet oyuncaklar vs. yetmezse o parayla alacaktık çocuklara .  Bugün Mert'le anlaşıp yurttaki çocuklara kıyafet falan  almaya gidecektik saat 5'te . Saat 5'e yaklaştığından hemen üstümü giyinip çantamı hazırlandım , bahçeye indim . Buraya doğru bir araba yaklaşıp içinden çıkan yüzünde yara bandıyla abimi görünce yanına koştum . 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 27, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZÜMRÜTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin