ZÜMRÜT 12

117 31 174
                                    

Sellam , ben geldim nasılsınız ?

Bol bol yorum yapın lütfen .

Oy isterim bak .

Medyadaki şarkı da çok güzel , dinleyin derim. .

Hadi bölüme geçin bakalım .

*****

Dün çok yorulduğumuz için erkenden uyumuş , sabah da erkenden kalkmıştım . Hep birlikte sohbetle  -evet doğru duydunuz bu sabah bir değişiklik yaptık - kahvaltı yaptıktan , hazırlandıktan ve coğrafya için test kitaplarımızı aldıktan , İpek'i bekledikten sonra sonunda okula geçmiştik . Vakit kaybetmeden okula geçtik . İlk ders zaten coğrafya , hocanın test kitaplarını çözdüğümüzü gördükten sonraki yüz ifadesini çok merak ediyorum .  Yerime geçecektim ki tarih hocasının  sınıf hocamız olduğunu ve yerimizi değiştirenin de o olduğunu hatırladım . Üfleyerek yeni  yerime  geçtim .

Hoca sınıfa geldiğinde ayağa kalktık .

-Günaydın çocuklar , oturabilirsiniz , dediğinde kalkmamızla oturmamız bir olmuştu .

-Evet arkadaşlar dersimize başlamadan önce üç tane çok bilmiş arkadaşlarınızın nedeniyle birlikte 1400 soru çözme ödevinr bakacağım , dedi bize bakan ve 32 diş sırıtan yaşlı coğrafya hicası .

-Evet , nerede ödevleriniz hemen açın bakalım .

-Getirdik hocam merak etmeyin işte burada test kitaplarımız , bakabilirsiniz, kontrol edebilirsiniz , ne yaparsanız yapın , ödevimizi fazlasıyla yaptığımızdan emin olabilirsiniz . Üçümüz de test kitaplarımızı hocanın masasına bıraktık .

-Bu kadar çok test kitabı getirip belki de içinde cümleler karaladınız nerden bileceğim ? Beni kandıramazsınız çocuklar , bunları öğretmenler odasına taşıyın bakalım ben hepsini teker teker kontrol edeceğim . Ama size bir iyilik yapayım bari ,  soruları doğru yapıp yapmanıza bakmayacağım , , ne de olsa hepsini doğru yapmış olamazsınız değil mi ?

-Tamam hocam hiç sıkıntı yok , iyilik için de teşekkürler .

-Ne demek , asıl ben teşekkür ederim çocuklar çünkü   yapamayacağınızı biliyorum ve bunu gördüğümde mutlu olacağım , beni mutlu edeceksiniz .

-Te Allah'ım ya , Deniz söylenince ben de hocaya gıcık olduğumu fark ettim . Bu nasıl hoca ya ? Sadece diploma ve atanmak  ile öğretmen olunmuyor .

-Tamam hocam sorun değil , bu sefer de İpek  söylendi .

-Neyse siz teneffüste bunları öğretmenler odasına götürürsünüz , şimdi derse başlayalım .



******

Dersler bitmiş , coğrafya hocası bizi öğretmenler odasına çağırmıştı biz de onun yanına gidiyorduk .

-Ya inşallah bir şey demez .

-İnşallah ,  yoksa bu sefer 2800 soru çözdürürse şaşırmam valla .

-Aynen .

Kapı zaten açık olduğundan hoca bizi gördü ve gelin dedi huysuz bir sesle .

-Aferin , yani iyi değil ama işte en azından yapmışsınız , dua edin müdür başımdayken kontrol ettim bunları ,yoksa bu kadar iyi not vermezdim . Bir dahakine nasip artık . Alın bunları da götürün , beni uğraştırmayın daha .

-Tamam hocam , iyi günler size . İçimden her ne kadar kötü günler demek istesem de saygımdan bir şey demiyorum.

Ama yüz ifadesi çok iyiydi ya , unutamam hahaha ...

ZÜMRÜTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin