Selam canlar , nasılsınız ? Medya güzel tavsiye ederik . Bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın please . Hadi geçin bölüme .
***
-Ama ne bileyim ben , sizi öyle görünce ...
-Eh , ben de seni biriyle öyle görsem yanlış anlardım herhalde ama bunu düşünmek bile beni sinir ediyor .
-Hmm , sen şimdi beni mi kıs-
-Yok canım ne alaka ?
-Hı hı tabi canım , hocanın gelmesiyle sustuk.
**
-Oo sonunda gelebildiniz Zümrüt hanım . Yine mi kayboldun yoksa ormandaki gibi ? Ahahaha . Bu kızın ağzını yayarak konuşması ve benimle alay etmesi her ne kadar gıcığıma gitse de onunla kavga edip onun seviyesine düşmemeye karar verdim .
-Aay niye cevap vermiyorsun , bozuldun mu yoksa , ay kıyamamm .
-Eh ne demiş Mevlana : "Cahilin yanında kitap gibi sessiz ol." , diyip sahte bir gülümseme kondurdum yüzüme .
-Oww çaktı lafı Zümrütt , dedi Batu , yeni kavga arayışındaydı sanırım .
-Sen sussana be çakma Stand-upçı , diyip söylendi Selin cadalozu.
-Bence sen de artık sus Çakma Sarışın Cadaloz .
-Ooow .
-Hıh , en azından senin gibi sahte olarak acındırmıyorum kendimi insanlara .
-Sen ne diyorsun be , ben mi kendimi acındırıyormuşum ? diyip ayağa kalktım . Bu söyledikleri hakikaten sinirimi bozmuştu. .
-Ağrına mı gitti tatloom , diye en gıcık olduğum konuşma tarzıyla konuştuğunda ben de ona cevaben onu taklit ederek "Hayır tatloom , ben sen zorda kalma diye diyorum."
-Zorda kalmaymış , ben en azından senin gibi yolda düşüp hiç tanımadığım birilerinde kalıp kendimi onun kuzeni diye tanıtmıyorum tatlom .
-nE ?
-Oha gerçek mi ?
-Yuh , yalancıya bak , gibi sesler çıkıyordu sınıftan . Bu mal bunu nereden öğrenmişti ki ? Kimden , nasıl , ne zamandan beri biliyordu ? Bunu bilen azdı , aramızda köstebek olma ihtimali de yoktu . E o zaman bu cadaloz yelloz nereden öğrenmişti ki ? Ben bunları düşünürken aklıma resmî olarak Elmas teyze ve Rıza amcanın çocuğu olduğum ve dolayısıyla Deniz'in resmî olarak kuzeni olduğum aklıma geldi . Endişelenmeme gerek yoktu .
-Bu palavra hikayeni hangi sarhoş zamanda duymuş , öğrenmiş veya uydurmuşsun bilmiyorum ama ben hakikaten Deniz'in teyzesinin kızı , yani kuzeniyim , canom , dedim yine onu taklit ederek.
-Hıı ben de inandım , çıkar göster o zaman kimliğini , dediğinde kimliğimin çoktan yenilenmesi ve yanımda olması çok iyiydi . Çantamın küçük bölmesinden çıkarıp , gözüne sokarcasına gösterdim ona . Biraz bakıp eline aldı.
-Lan , siz bana yalan haber mi verdiniz ? Hay ben sizin , diyerek yanındaki iki mala sövdü. Ehehhehee , burada da kazanamadı .
-Ama Atakan öyle demişti .
-nE ? Atakan mı ? dedim şaşkınlığımı belirterek .
-Yine mi o şerefsiz ? dedi yanımdaki Mert .
-A a , niye korktun mu sen bakiyim ? diye bana döndü mal Selin .
-Yoo , ne alaka ? Sadece , ne zamandır ortalarda gözükmüyordu da , şimdi birden size böyle bir hikaye uydurmasına şaşırdım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRÜT
Teen FictionAlkolik , kumar bağımlısı, işkence etmeyi seven bir baba (!):Nezir Kocasından dayak yiyen , o uğurda birkaç evladını daha doğmadan kaybeden , kocasının kızına işkence ettiğini bile bile karşı çıkamayan bir anne: Kader Ve bu iki kişinin kızı (!) ola...