Zümrüt 2

404 65 67
                                    

Satır arası yorum yapmayı unutmayın . İyi okumalar ..


-Uyandı mı ? Denen sesle yattığım yumuşak zeminden neredeyse zıpladım . Anladım ki bir yataktayım . Birden zıplamamla başıma , karnıma sancı girdi . Bir elimle başımı , bir elimle de karnımı tuttum  .
-Ağğ diye bir ses çıkarmamla bulanık gördüğüm iki kişi de bana baktı . 
-Şimdi uyandı  , dedi bir ses . Kafamı sesin geldiği yöne çevirdim .

Çevirmemle başında eşarbı , günlük mor bir penye ve etek , altında ev terliği olan çok tatlı bir teyzeyi gördüm .

Diğerine baktığımda kumral- sarı saçlı , mavi  gözlü , benim yaşlarımda bir erkekle karşı karşıya geldim . Bu ne lan .  İnsan değil bu .  Çok tatlı yaa , o gamzelere parmaklarımı sokasım geldi . Şuan çocuğa nasıl baktığımı düşündüm ve başka bir tarafa baktım . Kesin yüzüm kızarmıştır . 

Ben bunları düşünürken ayakta duran teyze hemen yanıma geldi . Önümde dizinin üstüne oturdu ve başıma elini koydu .

-Nooldu kızım , nasıl bu hâle geldin , ateşin 38.
-Be- benim gitmem lazım ,  diyerek u yataktan kalkmaya yeltendim ama teyze izin koymadı .
-Evladım , sen yat dinlen ,  ne oldu sana böyle ? Ne hallere gelmişsin sen böyle ?

Teyze baya endişelenmişti benim için belli ki , keşke dedim keşke benim annem babam da böyle olsaydı . Beni sevselerdi . Bana sarılsalardı . Anne kokusuna sahip olmadım ben hiçbir zaman .
Hani normalde kız çocukları babalarına aşık derler ya , işte ben onlardan değilim . Çünkü ben sevilmeyi hakeden bir aileye sahip değilim .
Ama keşke öyle olsaydı . Ne güzel olurdu . Annemle koyun koyuna uyurdum . Babama işinde yardım ederdim. Birlikte film izlerdik . Ne güzel olurdu . Bunları düşünürken bir gözyaşım aktı , sonra diğeri .

Teyze oğluna kaş göz yapmıştı görmüştüm aynadan . Ne anlayışlı bir teyzeydi. Yatağımın diğer yanına geldi , başımı ellerinin arasına aldı , gözlerimi yüzüne sabitledim .

-Ağ yavruum , ne oldu sana böyle , anlat sen , dinlerim ben .
-Teyze , teyze ben buraya nasıl geldim ?
-Yavrum seni benim oğlum getirdi . İstersen onu çağırayım , anlatsın sana . He , olur mu ?

Üstüme aynadan baktım , siyah düz saçlarım hep birbirine girmiş , tozlanmış , yüzümde morluklar , gözlüklerim çatlamış , kıyafetlerim hep toz toprak içinde . Kısacası berbat bir haldeydim . Teyze bana bakmış ve tebessüm etmişti .

-Hadi gel benimle  , diyip beni banyoya getirdi .
-Geç kızım , ben hazırladım burayı sen uyurken , geç banyo yap , eğer yardıma ihtiyacın olursa , çekinmeden söyle e mi kızım ?
-Ya ben yapmasam , zaten size yeterince zahmet verdim zaten , ben gitsem iyi olacak .
-A aa olur mu hiç öyle şey , diyip yalandan azarladı . Tebessüm ettim . Ne yapabilirdim ki zaten ?
-İı şey tamam , ben kendim yapabilirim , dedim .
- Teyze de utandığımı anlamış olacak ki başını sallayıp çıktı .
-
Ben de banyonun kapısını kilitledim . Suyu ayarladım . Küvetin içini doldurdum ve içine girdim . Vücudum sıcak suyla buluştuğu an çok kötü hissettim  ama dayanabilirdim . Girdikçe yaralarım , morluklarım çok fena acıyordu . Çığlık atmamak için kendimi zorluyordum . Artık suya tamamen girmiştim .

Neredeydim ben ? Kimin evindeydim ? Kaç saattir buradaydım ? Anneme ne olmuştu ? Bunlar da kimdi ? Saçımı şampuanla yıkadıktan sonra , artık life sıra gelmişti . Yaralarıma değdirdikçe inlememek için kendimi zor tuttum artık durmam gerekiyordu biraz daha liflendikten sonra küveti boşalttım , baştan doldurdum .
Bu sefer maşrapayla yıkandım . Sonra ayağa kalktım başımdan aşağı kovayı döktüm ve sıcaklığın kaybolmaması için hemen bornozu elime aldım. Üstüme geçirdim . Ve kapının kilidini açtım . Sağa sola bakıp az önceki odaya geçtim .
Ohh , Allah'tan kimse yoktu . Yatağın üzerindeki tişörte ve geniş pantolona baktım. Kesin teyze koymuştu. Ne kadar da iyi kalpli birisi . Hemen kurulandım ve üstümü değiştirdim. Biraz sonra kapı çalmıştı .

-Kızım , müsait misin ?
-Evet , teyze . En yakın zamanda ismini öğrenmeliyim.
-Rahatladın mı , dedi yatağa otururken .
--Evet teyze  , diyip tebessüm etmeye çalıştım çünkü yaralarım , morluklarım buna  izin vermiyordu .
-Gel kızım saçını kurutalım .
--Teyze yok zahmet etme gerçekten ben iyiyim. Kendim kurutabilirim çok sağ ol .

ZÜMRÜTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin