ZÜMRÜT 10

102 31 121
                                    

Sellllaaaammmmm . Naber ? Nasılsınız ? Hayat nasıl gidiyeah ?

Medyada otobüste dinledikleri şarkı var .

Şu küçük yıldıza dokunursanız ikimiz de çok memnun oluruk .

Neyseeeeee hadi geçin bakem bölüme .

************


Sınıfa hoca girdi .

-Evet arkadaşlar . Bugün bir öğrenci daha bu sınıfa kaydoldu . Gir evladım .

Ve giren kişiyi görmemle gözlerim faltaşı gibi açıldı . 

-A- Atakan ...

Tüm gözlerin bana çevrildiğini biliyorum , söylemenize gerek yok .

Flashback

Her zamanki gibi Nezir beni dövdükten sonra okula gelmiştim . Birinci ders bitmiş şuan da teneffüsteyim . Herkes sınıftan çıkmış kantine gidiyor şuan . Ben aç olsam da gidemiyorum kantine . Hem çok pis , hem evden çıkarken kumbaramdan para alamadım . O yüzden dışarı çıktım .

Bu aralar herkesin parası kayboluyor , geçen gün de benim param kayboldu . Kim alıyor acaba ? Aman kim alırsa alsın da yeter ki benden bulmasınlar suçu . Çünkü en gelemediğim şeydir haksızlık .

Tam sınıfa gidecekken sınıfta bir kalem kırılma sesi duydum . İçeride kim varsa bir küfür etti . Hemen kapıyı kapatacakken beni kolumdan tutup  hızla  sınıfa soktu . Ağzıma sıkıca kapattı elini . Çığlık atmamak için zor tutuyorum kendimi . O kadar sıkmıştı ki , ağzımı hareket ettiremiyorum.

-Sakın , ama sakın bu gördüklerini kimseye söyleme , yoksa kötü şeyler olabilir . Duydun mu beni ?

O sırada gözü dudaklarıma kaydığında ne yapacağını anladım , hiiii pislik , sapık , şerefsiz , hayvan , gerizekalı , mal ve daha nicesi hakaretleri ona saydırmakla meşgul olsam da ve her ne kadar çığlık atmak istesem de  hemen başımı salladım .

-Şimdi elimi çekeceğim ve çıt çıkarmayacaksın tamam mı ?

Yine başımı salladım .

Elini çekti . Ohhh rahatladım . Hızla nefes alıp verdim .

-Aferin işte böyle . Bir süre bana baktığını gördüm , niye bana bakıyor ki şimdi ? Ben ona baktığımda hâlâ bakmaya devam etti . Allah'ım ya . Sen bana sabır ver .

Ben arkamı dönüp sınıftan çıkacaktım ki boynumda bir nefes hissetmemle ürperdim . Çok kısık sesle konuşuyordu , ve bu daha çok ürpermeme sebep oluyor .

-Burada olanlar burada kalacak ,birine dahi anlatırsan sonuçlara sen katlanırsın .

-T- tamam , diyerek hızla sınıftan çıktım . Eve gitmedim tabi ki .


Şimdiki zaman

Ne yapacağım ben şimdi ? Eski yaşantımı bilmiyordur inşallah . İnşallah unutmuştur o günü . Yoksa ne yapacakları hakkında düşünmek istemiyorum .


Atakan Kaya'nın ağzından

Flashback

Okulda bir çocuk var : Esat . O çocuğu bu okuldan göndermem lazım , ama nasıl ? Bunu kaç gündür düşünüyorum , bugün bir fikir geldi aklıma . Alkol şişeleri alıp okulda onun çantasına koyacağım , hocalar tarafından arama yapılacak zaten bugün ,  onun çantasında bulduklarında disiplini boylayacak hahahha. Ama bu yetmez , bu plandan önce herkesin paralarını toplamıştım , paraların kayıp olduğunu öğrendiklerinde ve çantasında bol para bulunduğunda suç ona kalacak , işte bu sefer kesinleşecek .

ZÜMRÜTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin