ZÜMRÜT 6

156 51 71
                                    

Selamünaleyküm . Nasılsınız ?

Bölüm gene geç geldi , biliyorum , kusura bakmayın .

Satır arası yorum yapmayı unutmayın . İyi okumalar ...





**********



Tekrardan  Zümrüt'ün ağzından




Yok ya , hiçbir yerde yok , delireceğim . Acaba yukarıya mı çıktı ?  Ama yeni yukarı kattan geliyorum , orada olmuş olamaz , ama ben yine de şansımı deneyeceğim . Hemen yukarı kata çıktım , kapı felan umrumda değil şuan . Şuan evde kimse olmadığı için bana ev anahtarının yedeğini vermiştiler onunla girmiştim zaten.  Heryere baktım , yok ya yok ,kafayı yiyeceğim , yok . Ne yapacağım ben ? Nereye gitmiş olabilir ?

Birden telefon çaldı , ben de korkarak açtım .

-Bu- buyrun .

-Kader Köroğlu'nu tanıyor musunuz ? Dedi bir kadın sesi .

Sesim titreyerek ;

-E- evet, benim annem .

-........ Hastanesi'ne gelseniz iyi olur .

-Ne oldu ,ne oldu anneme ? Dedim korkuyla. 

-İyi günler .

Kapattı telefonu .

Hemen hastaneye gitmem lazım , ne oldu ki ? Ne olmuş olabilir anneme ?

Hemen evden çıktım . Evin önünde taksi beklemeye başladım .

En sonunda bir taksi gelince hemen bindim. 

Adresi verdim , Deniz aradı biraz sonra. 

-De- Deniz , annem , annemi hastaneye kaldırmışlar . Oraya gidiyorum .

-Ne ? Hangi hastane ?

-...... Hastanesi .

-Ta- tamam , geliyorum, diyip telefonu kapattı .

Ağlıyorum şuan . Ne olmuş olabilir ?

Birazdan taksi durduğunda hemen parayı verip hastaneye koştum. 

Danışmana annemin ismini söyledim .

-5. Kat  yoğun bakım ünitesindeydi en son  , iyi günler. 

-Tamam , teşekkürler .

Hemen asansöre koştum.  5. kata geldim , danışmana annemin durumunu sordum .

-Anneniz şuan ameliyatta , doktoru bekleyin , lütfen .

-A- ameliyat mı ?

-Buyrun ,sandalyelerden birine oturun .

Oturdum ve beklemeye başladım . Birazdan Deniz de geldi zaten . 

-Zümrüt , ne olmuş annene ?

-A- ameliyata almışlar , Deniz , diyerek ona sarıldım , ağlıyorum , neden , neden ya , nedan ağlıyorum ? O beni sevmiyor ki .

-Tamam sakin ol , diyip sandalyelere oturduk tekrar.

Beni kollarının arasına aldı . Kaç saat annemi beklediğimizi bilmiyorum. 

Artık çıkmaları gerekiyor . Neden bu kadar uzun sürmüştü ki ?

Aniden ameliyathanenin kapısı açıldı ve doktor çıktı . Biz de hemen yanına gittik .

-Elimizden geleni yaptık ama kurtaramadık . Başınız sağ olsun .

Nasıl , nasıl olabilir ya ?

-Na- nasıl ya ? Etraf bulanıklaşmaya ,  gözlerim yavaştan kapanmaya başladı , son hissettiğim kendimi soğuk bir zeminde bulmaktı .




***********

Gözlerimi araladığımda kendimi hastane odasında kolum serumlu bir halde olduğumu gördüm .

-Deniz , Kemal amca ve Selma teyze de buradaydı .

-Uyandın sonunda , iyi misin ? Dedi Deniz .

Selma teyze sandalyede oturmuş ağlıyor , Kemal amca da gözleri dolmuş beş şekilde bana bakıyordu .

Aklıma annemin vefat ettiği gelince dayanamadım , ağladım , serumdan sol kolumu kaldıramıyorum , acır diye . Sağ elimle serumu çıkardım ve kollarımı Deniz'e sardıım . Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.  Şimdi annem de gitti . Ne yapacağım ben ? Annemin yerine Nezir ölseydi keşke .

Bir iki saat sonra eve geldik . Kemal amca hastanede kötü olurum diye eve getirmişti bizi . Ben alt kattaki kendi odama çekildim ve uyudum .
Hem ben neden ağlıyorum ki ? Annem beni hiçbir zaman istemedi ki . Hiçbir zaman sevmedi . Hiçbir zaman sarılmadı , yardım etmedi , koklamadı , onun yapamadığını iki üç günde Selma teyzeler yaptı . Onlara ne kadar borçlu olduğumu biliyorum ve utanıyorum . Ama en kısa zamanda iyi bir işe girip çalışmam gerekiyor . Okula daha yeni başladım , notlarımı yüksek tutmam gerekiyor , kitap okuyacağım , arkadaşlarımla buluşacağım . Gezip tozacağım , eğleneceğim .



**********

Annesi öldü :(((( :))))

Buna sevinenleri buraya alalım .

Buna üzülenleri de buraya alalım .

Sizce doğru yapıyor mu ?

Bu bölümü bilerek kısa yaptım . Geçiş bölümü oldu bu bölüm . 510 kelime.  🤭🤭🤭

Bu bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Allah'a emanet olun .

ZÜMRÜTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin