Zümrüt 1

742 70 102
                                    

~Arkadaşlar bu aslında benim ilk doğru düzgün kitabım , bana bir şans verirseniz çok memnun olurum. Bu hikayeyi daha bugün yayınladım ama birkaç kişi profilimde gözükmediğini söyledi ve ben de baştan yayınlamak zorunda kaldım . O zaman daha vakit kaybetmeden başlayalım . ~

Karnıma yediğim kemerle inledim ve dolayısıyla uyandım evet benim hikayeme hoşgeldiniz. Normalde ;  alarmın sesiyle uyandım , annemin tatlı sesiyle uyandım , alarmın o lanet sesiyle uyandım dememi bekliyordunuz değil mi ?

- Lan bak hâlâ uyuyo lan kalksana yemin ederim seni o farelerle dolu kilere kilitlerim.
  İşte bu da benim babam (!) . Çoğunuz diyeceksiniz ki kesin üvey babasıdır ama maalesef kendi babam öz babam biyolojik babam .

Ama maalesef sadece çocuk yapmakla baba ve ya anne olunmuyor .
Bu sefer de beni yere attı ve karnıma tekme attı. Bu sefer cidden kalkmam gerektiğini düşündüm ve acıyla kalkmaya çalıştım.

-Kalk çabuk , kalk Allah'ın cezası kahvaltı hazırla bana , acıktım acıktım seni mi bekleyeceğim zaten lanet olası annen hastaymış , çabuk , çabuk kalk diyerek beni kolumdan tuttuğu gibi duvara fırlattı .
-Tamam , tamam gidiyorum .
Arkamdan hâlâ sövmeye devam ediyor ... 

Hemen çayı koydum , dolaptan zeytin , peynir , fındık ezmesi felan çıkarttım , bardak felan derken sofrayı kurmuştum artık. Zıkkım yesin , ona hizmet ettiğim için kendimden nefret ediyorum, ona yardım ettiğim için kendimden tiksiniyorum , onun kızı olduğum için kendimden iğreniyorum. Kendi kendime konuştuktan sonra uykulu gözlerle odama gittim . Lanet babam da mutfağa girmişti . Gebeeer geber inşallah .İçimden hâlâ sövmeye devam ediyordum . Saate baktım çok az kalmıştı ilk dersin başlamasına .

Hemen banyoya gittim , hızlıca duş alıp işlerimi hallettim ,  krem  , merhem falan sürdükten sonra okul  kıyafetimi giyindim . Ders programımı felan akşamdan hallettiğim için bu konuda bir sıkıntım olmuyordu Allah'a şükür yoksa bir daha eve gelip alıp okula dönmem gerekecek  babama (!) çaktırmadan . Montumu felan giyinip tamamen hazır olduktan sonra evden çıktım ve okula gittim . Okula gitmekten hem korkuyor hem de seviniyordum .
Korkmamın sebebini anlayacaksınız birazdan .

Sevinmemin sebebini tahmin ediyorsunuzdur büyük ihtimalle;
Çünkü evdeki psikopat babamdan kurtuluyorum. Dayak yemediğim bir gün bile yok . Derken otobüs gelmişti bile  , hemen bindim ve okula doğru gitmeye başladık . Cama kafamı yasladım , telefonumu çıkarıp kulaklığımı taktım ve kendimi müziğin o güzel ritmine , ahengine kaptırdım .
Ha telefonumu tabii ki psikopat babam(!) almadı . Ben birkaç senede babamdan gizlice çalışarak para biriktirip öyle almıştım ve bundan gurur duyuyorum.

Benim ona asla ihtiyacım yok . Kendi ayaklarımın üstünde durabilirim . Şımarık bir kız değilim , yalakalık yapan bir kız da değilim , olmadım ve olacağımı da düşünmüyorum açıkçası .
Otobüs durdu ve hemen okula adımımı attım . Hava çok soğuktu , hiç beklemeye niyetim olmadığından koşarak ( karnımın ağrısının izin verdiği kadarıyla ) okula girdim . Direk sınıfa girdim ama girmemle yere kapaklanmam bir oldu. Sınıfın süslüsü Sanem tarafından . Herkesin kahkaha attığını duyabiliyordum . Hemen yerden kalkmaya çalıştım ama yine düştüm , bu sefer kahkaha tufanı oldu sınıfta ,  gözlerim doldu , hemen kalktım , yalpalamadığım için şanslıydım en azından . Ama hâlâ gülüyorlardı . Sırama geçtim yanıma hemen Cemre geldi .
-Aa ne oldu Zümrüüüt yine mi dayak yedin babacığın tarafından , dedi ağzını yayarak .
Umursamamaya çalıştım . Birazdan hoca gelmişti zaten . 

-Oturun yerinizeee .
Ve Cemre sonunda kalktı yanımdan , oh çektim içimden . Uğraşamazdum bir de bununla .
Dersler bittikten sonra eve geldim , sessizdi ev . Ama biraz sonra annemin odasından gelen hıçkırık sesleriyle hemen yanına gittim , yatağın ucuna oturmuş , ağlıyordu . Dizlerindeki ellerinin üstüne ellerimi koydum   ve yere çöktüm .
-Anne , ne oldu , neyin var ?
-Kı- kız- kızım , be- ben ha- ha- hamileyim , dedi hıçkırıklarının arasından .

Âdetâ beynimden vurulmuşa döndüm . Hamileydi , annem hamileydi. Kesin o şerefsiz yüzünden dedim kendi kendime. Annem hâlâ ağlıyordu .
-Anne zorla mı oldu he , doğruyu söyle .
Bir şey demeden hıçkırarak başını salladı.
Daha fazla dayanamadım , kollarımı boynuna sardım .
-Üzülme annem , üzülme  , o sana hiçbir şey yapamaz , dedim yavaşça , sırtını sıvazlayarak.
O da bana sarıldı.
Âniden dış kapı vurulunca pisliğin geldiğini anladım.Koşarak kapıyı açtım.

Yalpalana yalpalana girdi yine içeriye . Leş kokuyordu yine pislik adam . Pardon adam dedim , adam değil ki bu hayvan.
Biraz sonra gittim odama , üstümü felan değiştirdim . Annemle o ahmak varlığın tartıştığını , daha doğrusu ahmağın anneme bağırdığını duydum , biraz sonra kapının önünde durdum , anneme vurduğunu gördüm . Hemen yanına gittim .
Annemi arkama alarak onun bileğinden  tuttum .
-Ya sen ne yaptığını sanıyorsun he , ahmak . Nasıl vurursun sen anneme ??

-Eeh sen çekil be şuradan , diyip beni duvara fırlattı.
-O  hamile kalmadan önce düşünecekti bunu . Bu sefer bağırıp annemin karnına tekme attığında arkasındaki iki vazoyu aldım ve "Lan şerefsiz, namussuz , geriiizekalııı, lan sen nasıl bir varlıksın yaa ...  "  diyerek  iki vazoyu da kafasına kırdım . Yere düşünce annemi kolundan çekiştirdim ve odasına götürdüm , bir çanta hazırlamaya başlamıştım ki annem beni durdurdu.
-Kızım , dur , yapma  , gözünü seveyim, Yapma , ne olur, eğer gidersek bizi bulur - ... Derken sözünü kestim .
-Peki , peki , tamam , gitmiyoruz , oldu mu ?
Yandan paikopatın sesi gelince annem ağlamaya başladı, bense o yöne gittim . Nereden gelmişti bugünkü cesaretim, anlam verememiştim . Belki de artık buradan kurtulmak istiyorumdur . Zaten hep bu cehennem evden kurtulmak istememiş miydim ? Evet , istemiştim , ama demek ki bir türlü cesaret bulamamıştım .
Salonun kapısına geldiğimde kemerini hazırlıyordu  ahmak hayvan . Beni gördüğünde saçlarımdan tuttuğu gibi yere fırlattı bu sefer . Karnıma aniden bir tekme ,  kafama aniden bir yumruk atınca ses çıkaramamıştım . Gene bir tekme , tekme , gene bir tekme , derken artık kaçıncı tekmeye geldiğini sayamadım . En son annem bir şeyler yapması gerektiğini anlamış olacak ki yanıma geldi . Önüme geçti .
-Tamam , dur , yapma , Allah rızası için , noo- sözünü bitiremeden annemi de yere fırlattı ve bir ona bir bana tekme atmaya devam etti .

Yerden kalkmak istiyordum , ama gücüm buna el vermiyordu . Psikopat , mutfağa gittiğinde annemin kulağına fısıldadım .
-Anne , noolur gel benimle , kaçalım , gidelim buralardan , bizi bulamasın .
-Olmaz kızım , gelemem ben , sen git .
-Anne bak belki de bu kaçmak için son şansımız ,son kez soruyorum ,  gelmek istiyor musun benimle ?
Tereddütle başını iki yana salladı .
-Peki , peki sen burada kal, o adamın işkencelerine maruz kal . Bunu mu istiyorsun?
Bir şey demedi .

Ben de zorla da olsa kalkmaya çalıştım. Artık yeter. Buradan kaçmam lazım . 1-2 günlüğüne de olsa kaçmam lazım. Bir  saat kadar önce çanta hazırlarken yanıma tüm paramı aldığımı hatırladım o yüzden hemen elime montumu ve ayakkabılarımı aldım . Giyinmeden , hiç tereddüt etmeden,çok zorla da olsa , kapıya ulaştım . Kapıyı açıp hızla dışarı çıktım . Nezir nasıl gelmemişti , anlamamıştım. Ama büyük ihtimalle alkol içip sızmıştır .

Çünkü normalde dövmekten , haşlamaktan , işkence etmekten büyük bir zevk alıyordu , bu açıkça belli oluyordu.
Koşmaya çalıştım, son gücüm olsa bile koşmaya, diğer mahalleye kadar koşmaya çalıştım . Karnıma sancı girmişti , başım çatlıyordu . Ama durmadım , koşmaya devam ettim . En son tanımadığım bir yere geldiğimde artık buranın güvenli olduğuna kanaat getirip , ayakkabılarımı giymeye çalıştım, eğilirken karnıma çok büyük bir sancı girdi . 

Devam ettim , giymeye çalışmaya . Giymiştim , sonunda . Montumu da , zorla da olsa  giydikten sonra yürüdüm , nereye gittiğimi bilmeden . Gözlerim kapanmaya , etraf kararmaya başlıyordu artık . Başımı tuttum ama en son duyduğum ses , korna sesiydi. Gerisi karanlık .....





Vay be 1036 kelime olmuş . Bence ilk bölüme göre gâyet iyi .

Satır arası yorum yapmayı unutmayın .

Bu bölümü bana çok ama çok yardımcı olan arkadaşlarıma ithaf ediyorum . 

O zaman geçelim sorulara .

Sizce kıza ne oldu ?

Nerede bulacak kendini ?

Karakterlerimi sevdiniz mi ?

Alttaki küçük yıldıza o pamuk ellerinizle dokunursanız çok memnun olurum .

Bir dahaki bölüme görüşmek üzere.

Kendinize iyi bakın.

ZÜMRÜTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin