ZÜMRÜT 19

23 2 1
                                    

Sellamm nasılsınız ? Umarım iyisinizdir . Medya güzelll , tavsiyemdir .  Hadi bölüme geçin ama bol bol yorum yapmayı ve o minik yıldıza dokunmayı unutmayın he . 

.....................

- Al kızım bunu da ye , diye yedirmeye çalışıyordu annem , bugün konser olduğunu söylemiştim . Ondan böyleydi .

- Anne valla doydum , midem tıka basa dolu şuan .

- Şimdi toksun okulda acıkırsın ye şunu bakayım .

- Zümrüt bence zorlama çünkü annem eninde sonunda yedirecek onu sana .

- Peki , diyip son lokmamı yedim , " ben okula gidiyorum hadi bay bay " diyip , hırkamı , çantamı  felan aldım , ayakkabımı giydim ve okula doğru gittim . 

- Ne yapıyorsunuz millet ? diyip sırama geçtim . Hoca gelene kadar biz beşimiz konuştuk . 

...............

Kulisten sahneye çıktık . Neredeyse tüm okul buradaydı , bu iyi bir haberdi çünkü ne kadar çok insan o kadar çok vakfıf için para .

Son bir kez daha şarkı sözlerinin üstünden geçtik . Mert ile anlaştığımız gibi önce slow popla başlayacaktık . O çalmaya başladığında gözlerimi kapatıp sıranın bana gelmesini bekledim . Geldiğinde slow şekilde şarkıya girdim . 


..................................



Şarkılar bittiğinde eğilip selam verdik . Birkaç kişi haricinde hakikaten herkesten  alkışlama sesleri geliyordu . Bu beni aşırı derecede mutlu etti , hayatım boyunca en özgüvenli olduğum an sanırım bu andı . Eskiden olsa bu kadar kolay şarkı söyleyemezdim , hayatı sevmeden , mutsuz bir şekilde nasıl mutlu bir şekilde şarkı söyleyebilirdim ki ,  çünkü beni hayata bağlayan bir şey yoktu . Ama artık öyle değil , beni hayata bağlayan o kadar çok şey  sayabilirim ki ...

........................

-Evet ödevinizi de tahtaya yazdım yarına istiyorum , diyip çıktı tarih hocası . Hoca çıktığında içeriye nöbetçi öğrenci girdi . 

-Mert Ulusoy , Zümrüt Tekdemir , Nursel hoca sizi çağırıyor , dediğinde çocuğa baktım . Acaba ne diyecekti hoca ? İnşallah kötü bir haber değildir . 

-Ne diyecekmiş ki ?

-Bilmiyorum , gelin kendiniz öğrenin . 

-Tamam sağ ol . 

-Allah Allah ne oldu acaba ?

-Bilmem ki , gel bakalım , diyip kulise gittik . Nursel hocanın odasını bulup kapıyı tıklattık . 

-Gel , dediğinde içeri geçtik . Nursel hoca çok sevinmiş gibi görünüyordu . 

-Çocuklar geçin oturun şöyle , size iyi bir haberim var , dedi biz de sandalyelere oturduk . 

-Neymiş o iyi haber hocam ? dedim heyecanla . 

-Konserden toplanan para bekeldiğimizden de fazla çıktı . Diğeriyle birleştirdiğimizde tam ..... lira . 

-Hocam siz ciddi misiniz ? dedim . 

-Oha ! dediğinde Mert'e döndüm . Uyarıcı bir bakış attım . 

-Pardon hocam bir an şaşırdım da , refleksle ağzımdan kaçtı . 

-Tamam tamam sorun değil . Ve bu parayla Arzu hocayla şöyle bir şey yapmaya  karar aldık .

ZÜMRÜTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin