Selam canlar , nasılsınız ? Medya güzel tavsiye ederik . Bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın please . Hadi geçin bölüme .**********
-Ohh sonunda geldin Zümrüt , eğer biraz daha geç gelseydin senin yerine başka birini almak zorunda kalacaktık , dedi Nursel hoca biz Mert ile okulun konferans salonunun arka kısmındaki kulise gidip Nursel hocayı bulunca .
-Çocuklar , bu sefer hakikaten geç kaldık ve bu seslendirdiğiniz şarkılardan gelen parayla biliyorsunuz vakıflara yardım yapıyoruz . Yani buraya gelen kişiler para vererek giriyor , yani amaan anladınız siz . Dediğim gibi geciktiğimiz için bu sefer şöyle bir şeyi yapmayı düşündüm . Birkaç tür belirleyeceksiniz , sonra bu türlerin her birinden ikişer şarkı söyleyeceksiniz , tamam mı ?
-Yani mesela slow poptan iki şarkı , hot hits poplardan iki şarkı gibi mi ?
-Evet .
-Tamam o zaman hocam , biz hallederiz , sonra size çalabildiğimiz ve söyleyebildiklerimizin listesini atarız .
-Halledebilir misiniz ki birkaç güne ?
-Hallederiz hocam , merak etmeyin .
-Oh , tamamdır çocuklar , gidebilirsiniz dersinize .
-Hocam zaten şuan son ders saatindeyiz .
-Aay doğru ya kafa gitti bu yaştan sonra , siz benim kusuruma bakmayın çocuklar , nereye giderseniz gidin .
-Yok hocam estağfurullah , diyip çıktık konferans salonundan .
-Kafeye mi gidiyoruz şimdi ?
-Bence öyle yapalım .
-Tamam o zaman , ben Denizlere haber vereyim , dedim ve Denizlerle olan gruba Mertle kafeye gidip konser için şarkı çalışacağımızı söyledim .
-Ablam seni çok sevmiş , dediğinde ona döndüm .
-Ben de kendisini çok sevdim açıkçası , çok samimi ve güzel olan bir ablan var .
-Evet , öyle .
- Normal kardeşler birbirlerinin inadına giderler ama siz sanırım baya iyi anlaşıyorsunuz verdiğin cevaba göre .
- Hmm yani evet biraz haklısın iyi anlaşıyoruz ama arada inatlaşmıyoruz değil yani .
- Anladım .
- Neyse , hangi türleri düşündün ?
-Hm ikişer şarkı slow pop , ikişer şarkı pop , ikişer şarkı hip-hop , ikişer şarkı rock , ikişer şarkı rap , nasıl ?
-Güzel , ya hangi şarkılar ?
-Şey , onları hoca konuşurken düşündüm ama birkaç şarkıda erkek sesinin olması gerekiyor çünkü o ses tonu benden asla çıkmaz .
-Tamam o zaman ben söylerim onları sıkıntı yok .
-Emin misin ?
-Evet , dediğinde kafeye gelmiştik artık . O gitarını kılıfından çıkarıp masanın üstüne koyunca ben de hırkamı ve hafif olan çantamı çıkarıp yanımdaki sandalyeye astım.
- Slow pop için Oğuzhan Koç'un Bulutlara Esir Oldu'sunu , İlyas Yalçıntaş'ın İncir'ini ; rock için Haluk Levent'in Elfida'sı ve Mor ve Ötesi'nin Deli'sini ; pop için Buray'ın Alaz Alaz'ını ve geçen günlerde belirlediğimiz Bahadır Tatlıöz'ün Takvim'ini ; hip-hop için Şanışer'in Geçemiyorum Serden'ini , Contra'nın Islak Kum'unu ; rap için Şanışer'in Kendimi Vurdum'unu ve Ceza'nın Suspus'unu diye düşündüm . Nasıl ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRÜT
Teen FictionAlkolik , kumar bağımlısı, işkence etmeyi seven bir baba (!):Nezir Kocasından dayak yiyen , o uğurda birkaç evladını daha doğmadan kaybeden , kocasının kızına işkence ettiğini bile bile karşı çıkamayan bir anne: Kader Ve bu iki kişinin kızı (!) ola...