Zawgyi
◽◽◽◽◽◽*( ကိုယ့္ story , Fic ေတြကို tiktok မွာလံုး၀ျပန္မတင္ပါနဲ႔ ခြင့္မျပဳပါဘူး ဘယ္မွာမွျပန္တင္ခြင့္မျပဳပါဘူး ေက်းဇူးျပဳပီး ေရးေပးထားတဲ့ ကိုယ့္ကို respect ထားေပးပါ ျပန္မတင္ပါနဲ႔ မကူးခ်ပါနဲ႔ )*
____×____×____×____'ထိုင္ပါ taehyung shi'
"ဟုတ္ကဲ့ ဒါနဲ့ ဘာကိစၥရွိလို့ ေတြ႔ဖို့ ေျပာတာလဲ မသိဘူး ဆူယြန္း"
'နွုတ္ဆက္ဖို့လာခဲ့တာပါ မနက္ျဖန္က်ရင္ တို့ နိုင္ငံျခားကို ျပန္သြားေတာ့မယ္'
"ဗ်ာ"
'ပီးေတာ့ ဟိုေန့က taehyung ရဲ့ခြင့္ျပဳခ်က္မရွိပဲ နမ္းခဲ့လို့လဲ ေတာင္းပန္ပါတယ္ အဲ့ေန့က တို့မူးေနခဲ့လို့ပါ ၊ အမွန္ေတာ့ တို့ကေရာဂါသည္ျဖစ္တာေျကာင့္ အေဖက taehyung ဆီမွာ အကူညီေတာင္းခဲ့လို့ ဒီအေတာတြင္း အလိုက္ထိုက္ ေနေပးခဲ့တာ သိပါတယ္ ၊ taehyunh shi က တို့ေမြးလာတည္းက ပထမဆံုးရင္ခုန္ဖူးတဲ့သူပါ ၊ အဲ့တာေျကာင့္ 5 နွစ္လံုး taehyung ေဘးမွာ သူငယ္ခ်င္းလိုေနခဲ့တယ္ ဒါေပမဲ့ တို့အေပၚကို တစ္ခါမွ စိတ္မယိုင္လာခဲ့ဘူးေနာ္'
"ေတာင္းပန္ပါတယ္"
'မဟုတ္ပါဘူး ဒါျဖစ္သင့္တာပဲေလ taehyung က Jungkook နဲ့လက္ထပ္ထားတာကို တို့သိပါတယ္ taehyung ျဖစ္ခဲ့တဲ့ အေျကာင္းစံုကိုေရာေပါ့'
"ဗ်ာ !ဘယ္လို"
'ဟိုေန့ကမွ စံုစမ္းခဲ့တာပါ ကုန္တိုက္မွာေတြ႔လိုက္တဲ့ ကေလးေလးက taehyung နဲ့ အရမ္းကိုတူေနလို့ မဟုတ္မွ ဆိုပီး စံုစမ္းျကည့္ခဲ့တာပါ ၊ အတြင္းေရးေတြ စံုစမ္းခဲ့မိလို့ ေတာင္းပန္ပါတယ္ ပီးေတာ့ Jung kook shi ကိုလည္း ေတာင္းပန္ပါတယ္လို့ ေျပာေပးပါ တို့က taehyung shi ကိုသူ႔ေယာက်ာ္းမွန္းမသိပဲ တစ္ခ်ိန္လံုး တစ္ဖက္သက္ျကိုက္ေနခဲ့မိတာမို့'
"တမင္ဖံုးကြယ္ထားတာမဟုတ္ပါဘူး အဲ့တာက ၊ ေတာင္းပန္ပါတယ္ တကယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ ၊မဟုတ္မွ အဲ့တာေျကာင့္ ထြက္သြားတာလား"
'သိပါတယ္ နားလည္းလည္ပါတယ္ ၊ တို့ထြက္သြားရတဲ့ အေျကာင္းရင္းက အဲ့တာေျကာင့္တစ္ခုတည္းေတာ့ မဟုတ္ေပမယ့္ ၊ တစ္စိတ္တစ္ပိုင္းေတာ့ပါတာေပါ့၊ တို့ရဲ့နွလံုးသားကို ကုစားဖို့ အခ်ိန္လိုတယ္ေလ ၊ ပီးေတာ့ေလ တစ္ခုေလာက္ ေျပာပါရေစ အဲ့ကေလးကို ျပစ္မထားပါနဲ့ ၊ တို့လိုျဖစ္သြားမွာ ေျကာက္မိတယ္ အဲ့ကေလးကိုေတြ႔လိုက္ရတာ တို့ငယ္ငယ္ကပံုကို ျမင္လိုက္ရသလိုပဲ ၊ တို့ငယ္ငယ္တုန္းကလည္း တို့အေမက တို့ကိုေမြးရင္း ဆံုးသြားတာမို့ ေဖေဖက တို့ကို မုန္းေနခဲ့ဖူးတယ္ တစ္ဦတည္းေသာ တြယ္တာရာအေဖက မုန္းေနေတာ့ ငယ္ေသးတဲ့တို့က စိတ္ဒဏ္ရာေတြ အမ်ားျကီးရပီး နည္းနည္းျကီးလာေတာ့ အျကိမ္ျကိမ္ သက္ေသဖို့လုပ္ခဲ့တယ္ အိပ္ေဆးေတြအျကိမ္ျကိမ္ ေသာက္ခဲ့ပီး ေသမလိုခနခနျဖစ္ခဲ့တယ္ အဲ့ဒဏ္ေတြေျကာင့္ အခုလိုကုမရတဲ့ နာတာရွည္ေရာဂါရခဲ့တယ္'
YOU ARE READING
ɪ ɴᴇᴠᴇʀ ʜᴀᴛᴇ ʏᴏᴜ [ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ]
Fanfiction"မောင့်ကို ဘယ်တုန်းကမှလည်းမုန်းမရခဲ့သလို ထပ်ပီးလည်းမချစ်နိုင်တော့ဘူး" Big Drama ... Drama ကြိုက်မှဖတ်ပါ ။ ဘယ်လို ending ပဲဖြစ်ဖြစ်လက်ခံနိုင်တယ်ဆိုမှဖတ်ပါ ။ Top Stan တွေ မဖတ်တာကောင်းပါလိမ့်မည် ။ Just Fiction , Just feel like a fiction ! If you don't...