#19

21.1K 2.2K 348
                                    

Zawgyi
◽◽◽◽◽◽

*( ကိုယ့္ story , Fic ေတြကို tiktok မွာလံုး၀ျပန္မတင္ပါနဲ႔ ခြင့္မျပဳပါဘူး ဘယ္မွာမွျပန္တင္ခြင့္မျပဳပါဘူး ေက်းဇူးျပဳပီး ေရးေပးထားတဲ့ ကိုယ့္ကို respect ထားေပးပါ ျပန္မတင္ပါနဲ႔ မကူးခ်ပါနဲ႔ )*
____×____×____×____

Ting tong ting tong ...

'ဘယ္သူ ဟင္ ထယ္ !'

"တံခါးဖြင့္ !!'

'ထယ္ ထယ္ ေမာင့္ဆီလာတယ္ ထ.. '

ခြပ္~

'အာ့ ထယ္ ေမာင့္ကို ဘာလို့ထိုးတာလဲ ရုတ္တရက္ျကီး ဘာ လို့..'

"မင္းမလား မင္းလုပ္တာမလား !!! အကို့ကို အဲ့လိုျဖစ္ေအာင္ မင္းလုပ္ခဲ့တာမလားးး!!! လူယုတ္မာ !!"

'ဘာ ဘာေတြေျပာေနတာလဲ ေမာင္က ေမာင္က ဘာ ဘာကိုလုပ္ရမွာလဲ ထယ္အထင္လြဲေနတာ'

"မင္းဆိုတာေသခ်ာတယ္ ဒီမွာ ဒီရင္ထိုး မင္းဟာမလား ! အဲ့ေန့က ကားပါကင္မွာ ရွိေနခဲ့တာ မင္းက အကို့ကားကို အဲ့လိုျဖစ္ေအာင္ လုပ္ခဲ့တာမလား !!!"

'မ မဟုတ္ဘူး လံုးစမဟုတ္ဘူးထယ္ တကယ္ မဟုတ္ပါဘူး ယံုေပးပါ ေမာင့္ကို ယံုေပးပါ'

"ဟင့္အင္း မင္းကို အျပစ္ေပးခံရေအာင္ လုပ္မွာ မင္းကိုခြင့္မလြွတ္ဘူး"

'ထယ္ ထယ္ မျဖစ္ဘူး အဲ့ အဲ့တာ ေမာင္မဟုတ္ဘူး တကယ္ပါ ေမာင္လုပ္တာမဟုတ္ပါဘူး'

"မင္းကို အဲ့ေလာက္ထိ ဆိုးလိမ့္မယ္လို့ တကယ္ မထင္ထားခဲ့ဘူး"

'ေမာင့္ကိုယံုေပးပါ တကယ္ေမာင္မဟုတ္ပါဘူး'

" Hak"

က်ေနာ္ အျမန္ပင္ထြက္လာလိုက္ပီး လူရွင္းတဲ့တစ္ေနရာမွာ ကားရပ္ပီး ငိုေနမိတယ္ အားလံုးက က်ေနာ့္ေျကာင့္ ၊ ဒါေတြအားလံုးက က်ေနာ့္အျပစ္ေတြ က်ေနာ္သာ အကို့နားမွာ ရွိမေနခဲ့ရင္ အကိုလည္း ဒီလိုျဖစ္မွာ မဟုတ္ဘူး အခုေတာ့ အခုေတာ့ ..... ဒီပစၥည္းကို ဒီတိုင္းရဲလက္အပ္လိုက္ရင္ သူတို့ ယံုျကမွာမဟုတ္ဘူး သက္ေသရွာရမယ္ ဒါဟာ jeon jungkook ပစၥည္းဆိုတဲ့ သက္ေသ..
ဒါေပမယ့္ ခုေလာေလာဆယ္ေတာ့ နားရမယ္ အားရွိေအာင္လုပ္ရမယ္ ကေလးေလးက်န္းမာမွျဖစ္မယ္ ၊ အခုက အရမ္းလနုေသးေတာ့ ဂရုစိုက္ရမယ္ ...
ရုတ္တရက္ျကီး ေခါင္းမူးလာပီး ဗိုက္ထဲကေအာင့္လာသည္မို့ ထိန္းပီး ေဆးရံုသို့အျမန္ေမာင္းရေတာ့သည္ ...
____________________

ɪ ɴᴇᴠᴇʀ ʜᴀᴛᴇ ʏᴏᴜ [ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ]Where stories live. Discover now