Pytania Do Was I Druga Część

223 6 4
                                    

Tak naprawdę to są pytania do osób, które przeczytały tą książkę teraz, bo chciałbym, abyście mieli mały wkład w moja pracę. Jednak bez was ta książka nie miała by większego sensu.

Jestem wdzięczna za taki odbiór mojej pierwszej książki i mam nadzieję, że inne opowieści będą tak samo lubiane, bo mam dość dużo pomysłów. Do was należy decyzja co chcielibyście czytać?

Jakie gusta książek?

Romans z akcją?

A może romans z fantazja?

Może być coś też w stylu erotyki? Oczywiście dla starszych osób, chociaż uważam, że trzeba uświadamiać wcześniej

Ogólnie akcja z lekkim flirtem?

Chociaż na moim profilu po skończeniu  Hell Is Waiting For Me i drugiej części tej mam w planach napisać dwie książki o problemach dzisiejszego świata, a mam jednak o tym rozległą wiedzę. Myślę, że wielu osoba może się spodobać psychologiczna książka z perspektywy życia w tym, lub życia z osobą z jakąś przypadłością.

Tak naprawdę decyzję co byście najpierw przeczytali należy do was, więc prosiłabym o jakiś komentarz na ten temat. Jednak chciałbym rozwijać się w jakąś stronę, a wasze porady jako czytelników bardzo by mi się przydały.

Teraz co do samej drugiej części perfekcyjniej gangsterki. Mam dylemat z tytułem i chciałbym się poradzić duszyczek czytająch ta część.

Jak myślicie bardziej pasuje?

Szefowa mafi czy może czerwona pani mafi? A może wy macie jakieś propozycje z chęcią je poczytam?

Po zrobieniu okładki Prolog do drugiego części powinien się pojawić w przeciągu tygodnia max 2, bo chciałabym napisać z 2 rozdziały.

Każdy z was jest moim małym promyczkiem, który pomaga tworzyć coś co kocham i dajecie mi motywację do czegoś co koi moją głowę i dusze.

Dziękuję każdemu z was misie, jesteście wspaniali wszyscy z osobna.

I chyba to wszytsko co do was mam ❤️
Liczę na parę komentarzy, naprawdę bardzo liczę na Wasze rady i przemyślenia ❤️

Buziaki iskierki 😘⚡

Gangsterka(Pisana Od Nowa) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz