Wprowadzenie

1.9K 53 31
                                    

Wiek 4 lata.Odkąd pamiętasz byłaś dość nieśmiałą  dziewczynką ale i tak dobrze dogadywałaś się z innymi.
Pewnego dnia w przedszkolu (gdy otrzymywaliście swoje quirk'i) ujżałaś uroczego blondyna z pięknymi krwisto czerwonymi oczami od czasu do czasu coraz bardziej zaczęłaś mu się przyglądać poznawać jego kolegów i zainteresowania. Sama nie sądziłaś że dowiesz się tak wiele informacji na jego temat tylko przez (taki stalker XD) oglądanie innych osób. W weekend szłaś z mamą na lody i nagle otrzymała ona  telefon od mojego taty ale ja nie chciałam jeszcze iść  więc moja mama powiedziała że musi iść do apteki i mnie zostawiła na placu zabaw miała wrócić za ok. 15 min.

Czas się tylko dużył i dużył a ona nie przychodziła nagle usłyszałam głośny chuk i płacz odrazu nogi poniosły mnie w stronę zdażenia i tam zobaczyłam blądyna z jego kolegami i jakiegoś zielono włosego chłopca który płakał i mamrotał: Kac... chan.
Nagle blondyn się odwrócił i widząc mnie szepnoł: Dobra zbieramy się nie chcemy dziś kłopotów.
Widząc że chłopak odwraca się i idzie razem ze swoimi    ,, kolegami" podbiegłam do płaczącego chłopcą pytając czy wszystko dobrze....
W ten sposób poznałaś Izuku i Katsukiego.

[T/I] - Twoje imię
[T/N] - Twoje nazwisko
[K/W] - kolor włosów
[D/W] - Długość włosów
[K/O] - kolor oczu
[U/K] - Ulubiony kolor
[U/I] - ulubiony instrument
[I/T/M] - Imię twojej mamy
[I/T/T]-imię twojego taty
[U/N] - Ulubiony napój

Bakugou x Reader BNHA [ZAWIESZONE] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz