Tak jak mówiłaś poszłaś załatwić sprawę.
Podchodziłaś pod klasę przeciwną i dostrzegłaś chłopaków ze wczoraj. Postanowiłaś do nich podejść. Zrobiłaś lekko pogardliwą minę i spojżałaś na nich mamrocząc:Ty-Więc to wy!
Chłopacy delikatnie speszonym wzrokiem spojżeli na ciebie niedając poznać po sobie żadnych uczuć.
Daihi-Chyba tak?
Od razu poznałaś ten głos.
Ty - Daihi jednak to ty!?
Daihi - Czekaj.... [T/I]
Wspomninia*******
Mała T/I na urodzinach swojego brata podbiegła do bramy rodzinnego domu usłyszała tam ładny głos chłopca o niebieskich włosach.Mała T/I- Cześć jestem T/I T/N
Chopczyk odwrócił się w twoją stronę i powiedział
Daihi-Hej ja jestem emmm... Daihi Tadetsu!
T/I - chodźmy do lasu pokarzę ci coś super!
Daihi-Ok
Wyszłaś z posesji swego domu i podbiegłaś do chłopaka i złapałaś go za rękę i powędrowaliście razem do lasu.
Za prowadziłaś go na sam środek polany gdze była wielka huśtawka nad drobnym strumyczkiem z małym ozdobnie wyrzeźbionym mostem.Daihi - łał jak tu ślicznie!
T/I-Noo... Kiedyś zabiorę tu osobę którą lubię... wiesz?
Daihi-A masz taką osobę?
T/I - Chyba... Tak
Daihi lekko się zarumienił
Daihi-A kto to może coś o nim opowiesz?
T/I - Heh bez problemu!
Mała Ti zaczęła opisywać katsukiego i mówiła prawie wszystko co wiedziała. Mały chłopiec słuchał jej z uwagą.
Gdy nagle po jakimś czasie zaczęło się ściemniać a dziewczynka wraz z niebiesko włosym ruszyła spowrotem do ulicy.Spotykali się co parę tygodni jak Daihi przyjeżdżał do Babci.
Nawet trochę opowiedziałaś mu o izuku i tak przez parę lat.
Parę razy byliście gdzieś we trójkę na obiedzie lodach czy po prostu spacerze.
Lecz gdy minęło ok. 6lat babcia Daihi'ego umarła byłaś razem z nim na pogrzebie i wtedy widziałaś go poraz ostatni.(jak coś to ta osoba którą lubisz to katsu no i większość czasu to okres stalkingu).
Koniec wspomnień****
Ty-Jesuuu jak się zmieniłeś wowwww
Daihi - Dzięki...ciebie też dobrze widzieć
Chłopak mówiąc to się lekko zarumienił a jego uczucia z przed kilku lat wróciły.
330 słów do może dzisiaj może jutr to się już zobaczy
CZYTASZ
Bakugou x Reader BNHA [ZAWIESZONE]
Short StoryAktualnie jesteś uczennicą ua chodzisz do klasy z nijakim bakugou którego znasz od dawna. Pewnego dnia stajesz w obronie kolegi i obydwoje trafiacie po lekcjach do derektora za poważną bujkę A dalej zobaczysz sam/a jak będzie wyglądać przyszłość