1.2

1.1K 46 11
                                    

Kontynuacja~

Skończyło się na tym że z pogorszonym nieco chumorem powędrowaliście razem do szkoły.
Wasza droga się dłużyła z niewiadomych przyczyn jednak chłopak zorientował się że poszliście w przeciwną stronę i obydwoje walneliście facepalma. Zaczeliście szybko biec  spowrotem i równo z dzwonkiem wbiegliście do sali.
Uczniowie byli zdziwieni twoim widokiem (no wiesz lekko spocona i zdyszana laska wbija ci do klasy prawie wywarzając  drzwi.) i chłopakiem za tobą choć wiedzą że to twój przyjaciel.
Nauczyciel zaczoł się lekko śmiać i powiedział
N-(NAUCZYCIEL) proszę usiąś do ławek i następnym razem nie rozwalać drzwi.
Ty się uśmiechnełaś i pokiwałaś głową na tak.
Za to brokuł za tobą przeprosił i usiadł na miejsce.
Lekcje i przerwy nie były zbyt ciekawe ale na ostatniej lekcji nauczyciel odczytywał kartki z szkołami do których chcemy iść i nagle nauczyciel powiedział że aż trzy osoby z klasy chcą iść do UA.
Cała klasa zamilkła potem krzycząc AŻ TRZY!?
Nauczyciel zaczoł mówić mianowicie to Katsuki Bakugou, [T/I][T/N] i Izuku Midoria...
Klasa wybuchła śmiechem Katsuki się zdenerwował a ja nie byłam pewna co robić chciałam pomuc brokułowi wkońcu to mój przyjaciel.
W stałałam z krzesła i krzyknęłam-Co was tak śmieszy każdy może mieć marzenia i je spełniać! Więc zamknijcie już te gęby!
Potem grzecznie strzepałam niewidzialny kurz na spódniczce po czym usiadłam na krzesło.
Niektórzy się nieco zdziwili bo najczęściej przy swoim otoczeniu byłaś spokojna czasem może jakieś głupoty odwalałaś lecz ci co znali cię trochę dłużej..... nie mówiąc już o Izu t znają twoją .....        "złą stronę"

Opis postaci czy coś tam XD
Kolor włosów-jaki chcesz
Długość włosów - jak chcesz
Kolor oczu - jak chcesz,
Styl ubierania w miarę luźny
A właśnie bo mi tak będzie łatwiej pisać chcecie żebym ja wymyśliła wygląd itd bo już nawet mam pewien zamysł czy takom że wy sobie sami wyobrażacie bo to ważne do następnych chapterów

309 słów nie jest źle im szybciej odpowiecie tym szybciej chapter dobranoc

Bakugou x Reader BNHA [ZAWIESZONE] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz