10.1

413 17 3
                                    

Brązowooka miała już odpowiadać ale drzwi do klasy się otworzyły i tam co a raczej kto?

No oczywiście Midoryia!
Ochaco odwróciła się w jego stronę i zaczęła rozmowę.

Ty oglądałaś tylko jak brokuł się rumieni i macha rękami na wszystkie strony, podobnie do granatowłosego który chwilę później do nich podszedł.

Zdziwiłaś się lekko jak zaczął przepraszać Izuku wymachując rękami niczym robot.

-Hej okularniku jak masz na Imię?

-Proszę wybacz mi mą zniewagę jestem Tenya Ida!

-Miło mi cię poznać Ida.
Ja jestem T/I T/N

-Izuku gdzie chcesz siedzieć?

-Emmm no jeszcze zobaczę  T/I

-Dobra ja se siądę miłego gadania.

-Usiadłaś na wolne miejsce i nagle trójka gadająca przy drzwiach krzyknęła że zdziwienia i lekko się wzdrygnęła.

Wychyliłaś się lekko z ławki żeby ogarnąć oco chodzi a tam z kokona wyłazi jakaś osoba.

Typo wam się przedstawił i dowiedziałaś się że jest waszym wychowawcą.

Miałaś przez chwilę rozkmine bo skądś znasz tego bochatera.
Nagle w głowie zapaliła ci się lampka, przecież to      "Eraser Head" wymazujący  bochater.

Powiedział wam że macie przebrać się w stroje do ćwiczeń.

Po paru minutach i wyjściu z szatni na boisko.

Stanęłaś przy siatce i nasłuchiwałaś co mówił wasz nauczyciel.

-Bakugou Katsuki, ile miałeś metrów w rzucie piłką?

-67metrów.

-to teraz sprubuj rzucić ale z indywidualnością.
Zasada jest taka że nie możecie wyjść poza to ploę.

Widziałaś jak Katsuki szykuje się do rzutu uśmiechając się złowieszczo.

-SHINEEEEE!

-"Musicie wiedzieć, na co was stać.
To pierwszy  krok, aby dowiedzieć się, jakim typem bohatera możecie zostać."

-705.2m

-"Ale jazda! Będzie fajnie!"

-Fajnie? Macie trzy lata aby stać się bohaterami. Jeśli postrzegacie to jako zabawę to osoba z najniższym wynikiem zostaje wyrzucona że szkoły.





Bardzo przepraszam nie bić! Nie zabijać!

Czy coś. Wiem że bardzo długo nie było rozdziałów ale w tym tygodniu pojawi się jeszcze jeden może 2 postaram się to nadrobić.

^3^

Bakugou x Reader BNHA [ZAWIESZONE] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz